Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 2. februára 2016 16:09
Revlon spúšťa kampaň CHOOSE LOVE
Ďalšia fáza prelomovej misie LOVE IS ON
Nová kampaň nabáda ženy, aby pre lásku konali
NEW YORK 2. februára (TASR/OTS/BUSINESS WIRE) - Revlon, známa svetová kozmetická spoločnosť, dnes predstavila svoju kampaň CHOOSE LOVE, ktorá je ďalšiu fázou misie značky pod názvom LOVE IS ON. CHOOSE LOVE vyzýva ženy po celom svete, aby verili v lásku, pustili pochybnosti z hlavy a vzali veci do vlastných rúk.
V rámci uvedenia celosvetovej kampane sa tváre značky Revlon objavia v televíznych spotoch, ktoré vyzdvihujú odvážne kroky urobené pre lásku: Olivia Wilde urobí prvý krok k zoznámeniu, Halle Berry sa snaží udržať vo vzťahu iskru a Alejandra Espinoza vyznáva lásku. Po prvýkrát sa všetky tri tváre tejto značky objavia spolu v celosvetovej reklamnej kampani. Reklamy sú doplnené sprievodnou kampaňou v digitálnych médiách a tlači, ktorá inšpiruje ženy, aby si pre seba zvolili tie najlepšie produkty značky Revlon.
„V Revlone sme nadšení odozvou žien po celom svete a tým, ako dychtivo si osvojili našu misiu LOVE IS ON. Panuje tu veľké vzrušenie pri prípravách na odhalenie nášho ďalšieho veľkého kroku, kampane CHOOSE LOVE,„ povedal Lorenzo Delpani, generálny riaditeľ spoločnosti Revlon.
„Veríme, že ak ľudí inšpirujeme, aby si zvolili lásku (CHOOSE LOVE), dokážeme tým podnietiť celosvetové hnutie zamerané na pozitívnu silu lásky.„
Kampaňou CHOOSE LOVE spoločnosť Revlon povzbudzuje ženy, aby boli aktívnejšie pri výbere lásky a jej prežívaní. Dúfa, že im umožní rozpoznať nekonečné možnosti, ktoré láska prináša a odvážnejšie sa chopiť príležitostí, ktoré sa im núkajú každý jeden deň.
Pridajte sa k CHOOSE LOVE
Odo dnes spoločnosť Revlon vyzýva ženy po celom svete, aby ukázali, ako si zvolili lásku a podelili sa o fotky, na ktorých posielajú bozk niekomu špeciálnemu. Príjemcu bozku môžu označiť pomocou nového odkazu #CHOOSELOVE. Vybraní spotrebitelia dokonca svoje fotky nájdu na webovej stránke spoločnosti Revlon a/alebo na sociálnych sieťach.
Televízna kampaň pre CHOOSE LOVE má na svetových trhoch premiéru dnes, v tlači sa reklamy objavia v priebehu februára, rovnako aj na internete a v obchodoch.
Risknite to. #CHOOSELOVE
Viac informácií o kampani spoločnosti Revlon LOVE IS ON a CHOOSE LOVE nájdete na: www.revlon.com a profiloch spoločnosti Revlon na sieťach YouTube, Facebook, Twitter a Instagram.
O spoločnosti Revlon:
Revlon je celosvetová značka kozmetiky, farieb na vlasy, prípravkov na starostlivosť o vlasy, kozmetických nástrojov, kozmetiky pre mužov, antiperspirantov, parfumov, prípravkov na starostlivosť o pleť a ďalších kozmetických výrobkov. Spoločnosť je rozdelená na tri segmenty: divízia pre spotrebiteľov („Consumer„), divízia pre profesionálov („Professional„) a ďalšie produkty. Víziou generálneho riaditeľa spoločnosti Lorenza Delpaniho je urobiť zo značky Revlon kľúčovú a najviac inovatívnu kozmetickú spoločnosť na svete tým, že bude zákazníkom ponúkať produkty, vďaka ktorým sa cítia príťažlivo a krásne. Spoločnosť Revlon je presvedčená, že vďaka celosvetovom povedomí o značke, kvalite výrobkov, výskumu a rozvoju, inováciám a skúsenostiam s marketingom sa jej podarilo vyvinúť popredné svetové značky pre spotrebiteľov a profesionálov.
Ponuka segmentu pre spotrebiteľov spoločnosti Revlon zahŕňa dekoratívnu kozmetiku Revlon®, Almay®, SinfulColors®, Pure Ice®, produkty na farbenie vlasov Revlon ColorSilk®, kozmetické nástroje Revlon®, parfumy Charlie® a antiperspiranty Mitchum®. Ponuka segmentu pre profesionálov zahŕňa značky Revlon Professional®, CND®, vrátane značky minimálne 14-dňových lakov na nechty CND’s Shellac® a týždňových lakov na nechty Vinylux®, a kozmetiku pre mužov American Crew®. Aktuálne dostupné produkty a informácie nájdete na webových stránkach www.revlon.com, www.almay.com, www.mitchum.com, www.revlonprofessional.com, www.americancrew.com a www.cnd.com.
Pôvodný článok je k dispozícii na businesswire.com:
http://www.businesswire.com/news/home/20160201005867/en/
Kontakt
Tlač:
Victoria Ashley, tel.: 212-527-4137
Riaditeľka oddelenia pre globálne vzťahy s verejnosťou, Revlon
alebo
Andrea Halpern, 212-598-4400 x 129
Staršia viceprezidentka, Lippe Taylor
Zdroj: Revlon
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.
TASR/OTS clu