Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 14. februára 2024 15:59
OTS: Aghanim, mobilná herná spoločnosť v oblasti fintech, založená bývalým generálnym riaditeľom a technickým riaditeľom spoločnosti Xsolla, začína transformovať spôsob speňažovania a distribúcie mobilných hier
Spoločnosť má podporu od spoločností Bessemer Venture Partners, QED Investors, Point 72 Ventures a A16Z GAMES SPEEDRUN
Los Angeles 14. februára (TASR/OTS) - /PRNewswire/ - Aghanim, integrovanú platformu pre obchod, automatizáciu živých operácií, komunitné zapojenie a platby pre mobilné hry, dnes skúšobne spustil bývalý generálny riaditeľ a technický riaditeľ spoločnosti Xsolla, globálnej spoločnosti zameranej na platby za videohry.
Podpora herných štúdií inovatívnymi riešeniami
Spoločnosť Aghanim so sídlom v Los Angeles vybudovala platformu určenú priamo spotrebiteľom, ktorá umožňuje vývojárom mobilných hier vytvárať webové herné centrá, dodávať prispôsobené ponuky a zároveň zapájať komunity hráčov do rôznych metagamových zážitkov, ako sú novinky, rebríčky, úspechy, denné odmeny a ďalšie. Vydavatelia tiež získavajú obchodnú podporu na úrovni registrovaného obchodníka, čo znamená, že finančné úlohy back-office v súvislosti s podvodmi, daňami, dodržiavaním regulačných predpisov, výmenami mien a inými aspektmi prijímania platieb v nadnárodnom meradle sa riešia za nich.
Základný tím spoločnosti Aghanim má rozsiahle skúsenosti s poskytovaním riešení na rozšírenie platformy prostredníctvom rôznych spoločností v oblasti videohier, desaťročia skúseností v hernej oblasti a viac ako 20 rokov spoločných odborných znalostí na priesečníku fintech a videohier. Spoločnosť založili Konstantin Golubitsky, bývalý generálny riaditeľ a technický riaditeľ spoločnosti Xsolla, Constantin Andry, bývalý generálny riaditeľ spoločnosti Xsolla Labs a Albert Tugushev, bývalý technický riaditeľ spoločnosti Xsolla Labs. Spoločne videli príležitosť zásadne zmeniť odvetvie mobilných hier tým, že prepracujú stratégie distribúcie a speňaženia, čím uvoľnia miliardové hodnoty pre štúdiá videohier a zabezpečia, aby toto novoobjavené bohatstvo naďalej cirkulovalo v rámci širšieho ekosystému videohier, čím podporili tvorbu nových hier, dopyt po nových technológiách a v konečnom dôsledku zmenia svet k lepšiemu.
Aghanim výrazne zredukoval bariéry pre rozšírenie mobilných hier na webe, čo pomohlo štúdiám všetkých veľkostí vykonávať priamu distribúciu spotrebiteľom a vďaka tomu znásobiť svoje čisté príjmy. S vyššími maržami môžu herné štúdiá vykonávať svoje stratégie získavania používateľov na škálovanie svojich hier s vyššou konkurencieschopnosťou.
Predstavujeme balík základných produktov Aghanim:
Game Hub Builder : Nástroj na tvorbu webových stránok bez kódu, ktorý umožňuje herným štúdiám vytvoriť pre ich mobilné hry pútavý webový domov. V priebehu niekoľkých minút môžu vývojári vytvoriť prispôsobené herné centrum, ktoré sa hladko prispôsobí identite ich značky. Game Hub Builder s podporou generatívnej umelej inteligencie generuje počiatočnú verziu centra, čo umožňuje štúdiám doladiť farby, vizuály a celkový užívateľský zážitok.
LiveOps Builder : Prevratný nástroj na automatizáciu vizuálneho marketingu, ktorý udržiava u hráčov záujem a nadšenie. S nástrojom LiveOps Builder sa môžu štúdiá presne zamerať na rôzne segmenty hráčov naprieč rôznymi kanálmi. Prispôsobené kampane a individuálne ponuky — aktivované udalosťami, ako je opustenie košíka, návštevy herného centra a postupovanie v úrovniach — prinášajú hráčom personalizovaný zážitok. Kanály správ, ako sú vyskakovacie okná, upozornenia v hre a prehliadači a e-maily, zabezpečujú bezproblémovú komunikáciu.
Segmentácia hráčov : Prepracovaný systém, ktorý kategorizuje hráčov na základe správania, preferencií a vzorov zapájania. Pochopením hráčskych segmentov môžu štúdiá prispôsobiť svoje stratégie, optimalizovať speňaženie a zlepšiť celkové herné zážitky.
Riadenie SKU : Tento nástroj zjednodušuje spravovanie skladových jednotiek (SKU) pre herné štúdiá a zefektívňuje proces sledovania zásob, predaja a výnosov. S nástrojom na správu SKU sa štúdiá môžu zamerať na vytváranie výnimočných hier a zároveň prenechať finančnú prácu back-office spoločnosti Aghanim.
Fakturačný modul : Platby v prvom rade cez mobil, zostavené s intenzívnym záujmom o neustálu optimalizáciu distribučných nákladov, ponúkajú najhodnotnejšie možnosti platby vrátane kreditných kariet, ACH, Apple Pay a ďalších.
Constantin Andry, spoluzakladateľ spoločnosti Aghanim, uviedol vo vyhlásení: „V kontexte klesajúcich čistých príjmov v dôsledku neustále sa zhoršujúceho prostredia získavania používateľov a vzhľadom na najnovšie zmeny v regulačnom priestore a reakciu spoločnosti Apple na tieto zmeny je očividné, že ak nebudeme mať stratégiu priameho kontaktu so spotrebiteľom, mohlo by to existenčne ohroziť vydavateľov mobilných hier, ktorí boli v minulosti príliš závislí od distribučných kanálov. Štúdiá teraz strategicky zvažujú zakladanie vlastných samostatných herných centier, namiesto webovej pokladne, ktorá sotva prináša výsledky."
„Vďaka veľkej rozmanitosti profilov hráčov a špecifík distribučných kanálov sa segmentácia hráčov a živé operácie stali nevyhnutnými možnosťami pre každé herné štúdio, ktoré chce byť v tomto priestore konkurencieschopné. Často ich však spravujú trochu manuálne z tabuliek. Keďže Aghanim sa intenzívne zameriava na segment mobilných hier, segmentácia a živé operácie sú zabudované do samotného základu platformy," hovorí Albert Tugushev, spoluzakladateľ spoločnosti Aghanim.
Konverzačnú analýzu spoločnosti Aghanim vykonáva generatívny AI kopilot Newton, ktorý proaktívne vyhľadáva anomálie, trendy a rastové hacky a na základe týchto zistení navrhuje zlepšenia. „Čoskoro budete môcť jednoducho poveriť Newtona, aby zvýšil LTV a znížil distribučné náklady, a bude pracovať 24/7/365 na A/B testovaní e-mailových správ, experimentovať s ponukami speňaženia a spúšťať to všetko cez rôzne segmenty v rámci dostupnej sady nástrojov, aby ste dosiahli ten najlepší možný výsledok pre vás," hovorí Konstantin Golubitsky, ďalší spoluzakladateľ spoločnosti Aghanim.
Aghanim je navrhnutý ako otvorená platforma, ktorá víta herných odborníkov, marketingové agentúry a poskytovateľov herných nástrojov, aby sa zaregistrovali alebo dokončili predbežnú integráciu, aby sa stali ľahko dostupnými pre partnerov Aghanim prostredníctvom adresára Connectors Marketplace a Experts Directory.
Spoločnosť spustí poradný výbor s kľúčovými partnermi s cieľom zlepšiť platformu a zosúladiť priority.
Spoločnosť Aghanim získala strategické financovanie od syndikátu štyroch firiem rizikového kapitálu so sídlom v USA: skorého investora Shopify Bessemer Venture Partners, spoločnosti Point 72 Ventures so sídlom v New Yorku, poprednej fintech VC firmy QED Investors a spoločnosti A16Z GAMES SPEEDRUN, ktorá je známym lídrom v oblasti investícií do technológií a hier.
O spoločnosti Aghanim
Aghanim bola založená v júni 2023 a je pripravená zmeniť spôsob speňažovania a distribúcie mobilných hier. Viac informácií nájdete na webovej stránke Aghanim.
Kontakt pre médiá: press@aghanim.com
Sledujte Aghanim na LinkedIn, Twitteri, Facebooku a Instagrame a získajte aktuálne informácie.
Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2340194/Aghanim_1.jpg
Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2340195/Aghanim_2.jpg
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2340196/Logo_Logo.jpg
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.