Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 14. októbra 2013 14:47
Bratislava 14. októbra (TASR-OTS) - Vysoká kvalita ponúkaných produktov v spojení s výhodnou cenou, sila spoločnej značky, marketingová podpora, celoslovenské pokrytie, aj zariadenie predajne podľa posledných trendov – takto sa snažia drobní predajcovia bojovať s tlakom obchodných reťazcov.
To dobré máte blízko. Práve pod týmto heslom vznikla sieť predajní Môj obchod, ktorá združuje nezávislých majiteľov obchodov s potravinami a rozličným tovarom po celom Slovensku. Projekt, ktorý na jeseň 2012 odštartovala spoločnosť METRO Cash & Carry SR, poskytuje drobným regionálnym i mestským predajniam balík podpory založený na ucelenej identite, výhodnej ponuke tovarov a aktívnej obchodnej spolupráci s veľkoobchodom. Drobní predajcovia dokážu týmto spôsobom citeľne zvýšiť svoju konkurencieschopnosť, no zároveň si ponechávajú suverenitu a nezávislosť. Za rok fungovania na Slovensku sa do obojstranne výhodnej spolupráce zapojilo už viac ako 100 predajní a počet záujemcov neustále rastie.
"Maloobchodníci tvoria tretinu našich obratov - s ich úspechom je spätý aj úspech veľkoobchodu METRO. Je pre nás preto logickým krokom snažiť sa neustále prichádzať s novými produktmi a službami, ktoré im pomôžu uľahčiť podnikanie," hovorí Axel Hluchy, generálny riaditeľ METRO Cash & Carry SR.
Pilierom obchodnej spolupráce METRO s maloobchodníkmi je profesionálny marketing a letáková podpora s pravidelnými akčnými ponukami na vybraný tovar. Produkty, ktoré sa v letáku Môj obchod objavia, pritom vyberá aliancia tvorená samotnými majiteľmi predajní spoločne s METRO a zapojení maloobchodníci môžu ťažiť z lepších nákupných cien tovaru a ďalších partnerských či vernostných výhod.
Projekt Môj obchod už dlhšiu dobu úspešne funguje aj v ďalších krajinách, kde METRO pôsobí, napríklad v Poľsku pod názvom Odido, či v Českej republike ako Můj obchod.
Hlavné benefity projektu Môj obchod: - Zvýšenie konkurencieschopnosti a zachovanie nezávislosti zapojených prevádzok - Ucelená marketingová podpora: jednotné logo a značka, pracovné odevy pre predavačov, POS materiály, letáková podpora distribuovaná koncovým zákazníkom do poštových schránok v spádovej oblasti prevádzky, spoločná webová stránka www.imojobchod.sk - Poradenstvo a vzdelávanie zo strany METRO: trendy v predaji a zariadení predajne - Široký sortiment vlastných značiek ARO a Fine Food – spojenie vysokej kvality s výhodnou cenou - Celoslovenské pokrytie: na vidieku aj v mestách po celom Slovensku
Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.
lt pop