Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 27. marca 2025 8:37
OTS: Blokees na konferencii Global Partner Conference odhaľujú „produktový ekosystém" a vstupujú do novej dekády
Šanghaj 27. marca (TASR/OTS) - /PRNewswire/ - 25. marca sa konala Blokees Global Partner Conference. Téma „Nové začiatky, nová cesta" spojila globálnych partnerov, aby sa stali svedkami spustenia rámca pod názvom „produktový ekosystém". Táto iniciatíva podčiarkuje záväzok spoločnosti Blokees prehĺbiť výskum a vývoj produktov, vytvoriť diverzifikovanú produktovú schému a položiť pevné základy pre trvalý rast v nasledujúcom desaťročí.
Zhu Weisong, zakladateľ Blokees, vo svojom úvodnom príhovore uviedol, že spoločnosť sa v nasledujúcom desaťročí zameria na obchodné inovácie, hodnotu pre zákazníkov, spoluprácu s partnermi, akumuláciu talentov a spoločenskú zodpovednosť.
Na konferencii Blokees Global Partner Conference 2025 predstavil prezident Sheng Xiaofeng strategickú víziu Blokees na ďalšie desaťročie vo svojom príhovore pod titulom „Budovanie inovatívneho systému Blokees a komplexného produktového ekosystému". Spoločnosť Blokees predstavila koncept holistického produktového ekosystému a názorne ho ilustrovala prostredníctvom metafory prospievajúceho stromu: inovácie, výskum a vývoj slúžia ako silné korene, rozmanité globálne portfólio postavičiek a robustná produktová schéma tvoria štruktúru konárov a globálni používatelia a komunita BFC predstavujú bujné lístie.
Na podujatí spoločnosť Blokees predstavila svojich šesť klasických sérií vrátane Hero5, Hero8 a Champion spolu s novinkami od Transformers, Ultraman a Marvel's Infinite Saga. Značka tiež predstavila tri pripravované série s hlavnými postavičkami, ako sú Harry Potter a Hatsune Miku, s propagačnými materiálmi s prívlastkami ako „Rozkošný" a „Miláčik", čo signalizuje expanziu do nových spotrebiteľských segmentov.
Blokees na podujatí výrazne vyzdvihli svoju základnú hodnotu značky – kultúru BFC (Block Figure Creator) – predstavením tvorby globálnych hráčov a výročným ceremoniálom udeľovania cien pre tvorcov. Upevnili tak svoju filozofiu „inovácií pod vedením používateľov", ako zdôraznil Ye Shanshan, viceprezident marketingu značky.
Toto podujatie predstavuje významný míľnik v modernizácii produktového ekosystému Blokees a je ďalším prelomom v prehlbovaní vývoja produktov, posilňovaní základných schopností a presadzovaní diverzifikovaných inovácií. Pri pohľade do budúcnosti sa Blokees naďalej zaväzujú k otvorenému, kolaboratívnemu a obojstranne výhodnému prístupu, pričom úzko spolupracujú s globálnymi partnermi na podpore pokroku v odvetví a novej kapitole pre ďalšie desaťročie.
Foto: https://mma.prnewswire.com/media/2649626/image_5032250_45579294.jpg
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.