OTS: Brankárska legenda Manuel Neuer sa stal ambasádorom ...

TASR, 16. apríla 2024 11:20

OTS: Brankárska legenda Manuel Neuer sa stal ambasádorom značky Hisense UEFA EURO 2024™ pre kampaň „BEYOND GLORY"

Qingdao 16. apríla (TASR/OTS) - /PRNewswire/ - Globálna spoločnosť v oblasti domácich spotrebičov Hisense dnes spustila svoju kampaň „BEYOND GLORY" UEFA EURO 2024™, pre ktorú „podpísala" nemeckého majstra sveta vo futbale, brankára a kapitána bundesligového klubu FC Bayern Mníchov, Manuela Neuera.

Nemecký reprezentant, víťaz FIFA World Cup spolu s 11 titulmi Bundesligy, nadväzuje spoluprácu s Hisense ako oficiálny ambasádor kampane. Kampaň „BEYOND GLORY" oslavuje neúnavnú snahu o excelentnosť, ktorú majú profesionálni futbalisti v úsilí o tituly EURO spoločnú so záväzkom spoločnosti Hisense posúvať hranice v odvetví domácich spotrebičov.

Tak ako Manuel a ostatní brankári tvoria poslednú obrannú líniu, Hisense slúži ako spoľahlivá sila v pozadí, ktorá neustále prináša špičkovú technológiu a bezkonkurenčnú kvalitu.

Päťnásobný víťaz ocenenia „Najlepší brankár sveta" od Medzinárodnej federácie futbalovej histórie a štatistiky (IFFHS) Manuel Neuer povedal: „Teší ma, že môžem ako ambasádor podporiť kampaň Hisense „BEYOND GLORY" UEFA EURO 2024™. Rovnako sa veľmi teším na EURO ako na najväčšiu výzvu pre elitu európskych futbalistov."

Kampaň tiež zdôrazňuje cieľ spoločnosti Hisense posúvať svoje vlastné hranice, prijímať výzvy v súvislosti s dlhodobou technologickou víziou pri dosahovaní ambicióznych cieľov a neochvejný záväzkom k priekopníckej technológii s bezkonkurenčnou kvalitou v snahe zlepšiť každodenný život.

Ako oficiálny partner UEFA EURO 2024™ a priekopník v oblasti zobrazovacích technológií chce spoločnosť Hisense prostredníctvom svojich špičkových televíznych produktov a domácich spotrebičov poskytnúť dokonalý zážitok zo sledovania zápasov a inteligentného života.

Bob Wang, generálny riaditeľ oddelenia Hisense International Marketing Department, poznamenal: „Je nám cťou privítať Manuela ako nášho ambasádora značky pre UEFA EURO 2024™ a veríme, že je ideálnym predstaviteľom pre našu novú kampaň. Na brankára sa jeho tím spolieha, že ich vždy podrží a bude plne spoľahlivý pri dosahovaní úspechu. V spoločnosti Hisense sa snažíme o podobný cieľ v rámci nášho záväzku uspieť v zlepšovaní života našich zákazníkov pomocou inovatívnej spoľahlivej technológie."

„Ide už o tretí ročník EURO UEFA po sebe, ktorý spoločnosť Hisense sponzoruje, čo prináša obrovskú príležitosť naďalej prinášať značku Hisense spotrebiteľom na celom svete."

„Ako spoločnosť sa neustále snažíme zlepšovať kvalitu a zážitky každodenného života. V spolupráci s Manuelom sa tešíme na to, že fanúšikom na celom svete poskytneme bezkonkurenčný zážitok z UEFA EURO 2024™."

Foto: https://mma.prnewswire.com/media/2386568/image1.jpg

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring