Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 16. apríla 2024 11:20
OTS: Brankárska legenda Manuel Neuer sa stal ambasádorom značky Hisense UEFA EURO 2024™ pre kampaň „BEYOND GLORY"
Qingdao 16. apríla (TASR/OTS) - /PRNewswire/ - Globálna spoločnosť v oblasti domácich spotrebičov Hisense dnes spustila svoju kampaň „BEYOND GLORY" UEFA EURO 2024™, pre ktorú „podpísala" nemeckého majstra sveta vo futbale, brankára a kapitána bundesligového klubu FC Bayern Mníchov, Manuela Neuera.
Nemecký reprezentant, víťaz FIFA World Cup spolu s 11 titulmi Bundesligy, nadväzuje spoluprácu s Hisense ako oficiálny ambasádor kampane. Kampaň „BEYOND GLORY" oslavuje neúnavnú snahu o excelentnosť, ktorú majú profesionálni futbalisti v úsilí o tituly EURO spoločnú so záväzkom spoločnosti Hisense posúvať hranice v odvetví domácich spotrebičov.
Tak ako Manuel a ostatní brankári tvoria poslednú obrannú líniu, Hisense slúži ako spoľahlivá sila v pozadí, ktorá neustále prináša špičkovú technológiu a bezkonkurenčnú kvalitu.
Päťnásobný víťaz ocenenia „Najlepší brankár sveta" od Medzinárodnej federácie futbalovej histórie a štatistiky (IFFHS) Manuel Neuer povedal: „Teší ma, že môžem ako ambasádor podporiť kampaň Hisense „BEYOND GLORY" UEFA EURO 2024™. Rovnako sa veľmi teším na EURO ako na najväčšiu výzvu pre elitu európskych futbalistov."
Kampaň tiež zdôrazňuje cieľ spoločnosti Hisense posúvať svoje vlastné hranice, prijímať výzvy v súvislosti s dlhodobou technologickou víziou pri dosahovaní ambicióznych cieľov a neochvejný záväzkom k priekopníckej technológii s bezkonkurenčnou kvalitou v snahe zlepšiť každodenný život.
Ako oficiálny partner UEFA EURO 2024™ a priekopník v oblasti zobrazovacích technológií chce spoločnosť Hisense prostredníctvom svojich špičkových televíznych produktov a domácich spotrebičov poskytnúť dokonalý zážitok zo sledovania zápasov a inteligentného života.
Bob Wang, generálny riaditeľ oddelenia Hisense International Marketing Department, poznamenal: „Je nám cťou privítať Manuela ako nášho ambasádora značky pre UEFA EURO 2024™ a veríme, že je ideálnym predstaviteľom pre našu novú kampaň. Na brankára sa jeho tím spolieha, že ich vždy podrží a bude plne spoľahlivý pri dosahovaní úspechu. V spoločnosti Hisense sa snažíme o podobný cieľ v rámci nášho záväzku uspieť v zlepšovaní života našich zákazníkov pomocou inovatívnej spoľahlivej technológie."
„Ide už o tretí ročník EURO UEFA po sebe, ktorý spoločnosť Hisense sponzoruje, čo prináša obrovskú príležitosť naďalej prinášať značku Hisense spotrebiteľom na celom svete."
„Ako spoločnosť sa neustále snažíme zlepšovať kvalitu a zážitky každodenného života. V spolupráci s Manuelom sa tešíme na to, že fanúšikom na celom svete poskytneme bezkonkurenčný zážitok z UEFA EURO 2024™."
Foto: https://mma.prnewswire.com/media/2386568/image1.jpg
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.