OTS: Chery debutuje na autosalóne v Šanghaji s terénnym modelom HIMLA ...

TASR, včera 8:01

OTS: Chery debutuje na autosalóne v Šanghaji s terénnym modelom HIMLA a plánuje predať 1 milión kusov za 2 roky

ŠANGHAJ, 25. apríla (TASR/OTS) - /PRNewswire/ -- Dňa 23. apríla, v deň otvorenia autosalónu v Šanghaji, spoločnosť Chery predstavila svoju novú globálnu stratégiu v rámci témy „Navigácia do budúcnosti" a oznámila svoju ambíciu dosiahnuť do dvoch ročný globálny predaj 1 milióna vozidiel. Značka tiež predstavila svoju vôbec prvú sériu pickupov. K dnešnému dňu si značka Chery získala široké uznanie od takmer 3 000 predajcov, popredných domácich aj medzinárodných médií a zákazníkov značky v 97 krajinách sveta. Chery, ktorá dodržiava svoje základné hodnoty „Bezpečnosť a orientácia na rodinu", je odhodlaná presadzovať rovnosť hybridných technológií a prehlbovať lokalizované prevádzky, aby sa stala dôveryhodnou voľbou pre rodinných používateľov po celom svete. Prostredníctvom technologických inovácií a rozširovania produktového radu chce Chery dosiahnuť pozíciu „globálneho technologického lídra".

Na autosalóne v Šanghaji Chery predviedla svoje vozidlá radu Chery Super Hybrid (CSH): TIGGO7 CSH, TIGGO8 CSH a vlajkový model TIGGO9 CSH. Pred podjatím sa úspešne skončila prvá fáza vytrvalostnej výzvy „Nekonečný horizont a bezstarostná jazda," pričom modely TIGGO9 CSH a ARRIZO8 CSH dosiahli pôsobivé rekordy – ultra dlhý dojazd viac ako 1 400 km a mimoriadne nízku spotrebu paliva len 4,2 l na 100 km. Aby Chery ešte viac upevnila svoj étos „orientácia na rodinu," spustí iniciatívy ako bezpečnostná výzva „Misia nemožná" a „Život bez hraníc", ktoré poskytnú rodinám po celom svete výnimočné možnosti mobility.

V roku 2024 dosiahla spoločnosť Chery celosvetový predaj 640 000 kusov, pričom TIGGO7 sa stalo najpredávanejším SUV triedy A. Značka tiež úspešne prenikla na európsky trh. S podporou globálnej siete výskumu a vývoja – zahŕňajúcej 8 výskumných centier, 10 výrobných základní a regionálne centrá komponentov – Chery dodržuje svoju filozofiu „niekde, niekam", prispôsobuje riešenia miestnym trhom a upevňuje svoju globalizačnú stratégiu.

Spoločnosť Chery expanduje do nových segmentov a na autosalóne v Šanghaji predstavila svoj úplne nový rad pickupov HIMLA. Táto séria, inšpirovaná Himalájami, je navrhnutá na jazdu v akomkoľvek teréne a na rôzne využitia. Je vybavená pohonnými jednotkami na benzín, naftu aj novú energiu, čím posúva kategóriu pickupov smerom k prémiovej transformácii orientovanej na cestujúcich. Tento krok ďalej diverzifikuje globálne produktové portfólio Chery.

Značka Chery tiež predviedla svoje pokroky v oblasti AI prostredníctvom exponátov, ako je robot AiMOGA či robotický pes, aby ponúkla svoju víziu budúcnosti mobility. Vďaka svojej rodinne orientovanej pozícii, globálnym schopnostiam výskumu a vývoja a diverzifikovanej produktovej stratégii si Chery vytýčila jasnú cestu vpred. Toto strategické uvedenie na trh by mohlo predstavovať kľúčový moment v snahe presadiť sa medzi poprednými svetovými výrobcami automobilov.

Foto: https://mma.prnewswire.com/media/2672213/image.jpg

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring