Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, včera 8:01
OTS: Chery debutuje na autosalóne v Šanghaji s terénnym modelom HIMLA a plánuje predať 1 milión kusov za 2 roky
ŠANGHAJ, 25. apríla (TASR/OTS) - /PRNewswire/ -- Dňa 23. apríla, v deň otvorenia autosalónu v Šanghaji, spoločnosť Chery predstavila svoju novú globálnu stratégiu v rámci témy „Navigácia do budúcnosti" a oznámila svoju ambíciu dosiahnuť do dvoch ročný globálny predaj 1 milióna vozidiel. Značka tiež predstavila svoju vôbec prvú sériu pickupov. K dnešnému dňu si značka Chery získala široké uznanie od takmer 3 000 predajcov, popredných domácich aj medzinárodných médií a zákazníkov značky v 97 krajinách sveta. Chery, ktorá dodržiava svoje základné hodnoty „Bezpečnosť a orientácia na rodinu", je odhodlaná presadzovať rovnosť hybridných technológií a prehlbovať lokalizované prevádzky, aby sa stala dôveryhodnou voľbou pre rodinných používateľov po celom svete. Prostredníctvom technologických inovácií a rozširovania produktového radu chce Chery dosiahnuť pozíciu „globálneho technologického lídra".
Na autosalóne v Šanghaji Chery predviedla svoje vozidlá radu Chery Super Hybrid (CSH): TIGGO7 CSH, TIGGO8 CSH a vlajkový model TIGGO9 CSH. Pred podjatím sa úspešne skončila prvá fáza vytrvalostnej výzvy „Nekonečný horizont a bezstarostná jazda," pričom modely TIGGO9 CSH a ARRIZO8 CSH dosiahli pôsobivé rekordy – ultra dlhý dojazd viac ako 1 400 km a mimoriadne nízku spotrebu paliva len 4,2 l na 100 km. Aby Chery ešte viac upevnila svoj étos „orientácia na rodinu," spustí iniciatívy ako bezpečnostná výzva „Misia nemožná" a „Život bez hraníc", ktoré poskytnú rodinám po celom svete výnimočné možnosti mobility.
V roku 2024 dosiahla spoločnosť Chery celosvetový predaj 640 000 kusov, pričom TIGGO7 sa stalo najpredávanejším SUV triedy A. Značka tiež úspešne prenikla na európsky trh. S podporou globálnej siete výskumu a vývoja – zahŕňajúcej 8 výskumných centier, 10 výrobných základní a regionálne centrá komponentov – Chery dodržuje svoju filozofiu „niekde, niekam", prispôsobuje riešenia miestnym trhom a upevňuje svoju globalizačnú stratégiu.
Spoločnosť Chery expanduje do nových segmentov a na autosalóne v Šanghaji predstavila svoj úplne nový rad pickupov HIMLA. Táto séria, inšpirovaná Himalájami, je navrhnutá na jazdu v akomkoľvek teréne a na rôzne využitia. Je vybavená pohonnými jednotkami na benzín, naftu aj novú energiu, čím posúva kategóriu pickupov smerom k prémiovej transformácii orientovanej na cestujúcich. Tento krok ďalej diverzifikuje globálne produktové portfólio Chery.
Značka Chery tiež predviedla svoje pokroky v oblasti AI prostredníctvom exponátov, ako je robot AiMOGA či robotický pes, aby ponúkla svoju víziu budúcnosti mobility. Vďaka svojej rodinne orientovanej pozícii, globálnym schopnostiam výskumu a vývoja a diverzifikovanej produktovej stratégii si Chery vytýčila jasnú cestu vpred. Toto strategické uvedenie na trh by mohlo predstavovať kľúčový moment v snahe presadiť sa medzi poprednými svetovými výrobcami automobilov.
Foto: https://mma.prnewswire.com/media/2672213/image.jpg
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.