Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 23. mája 2024 15:54
BILLA si udržiava kvalitu za výhodné ceny
Bratislava 23. mája (TASR/OTS) - BILLA zákazníkom ponúka široký sortiment kvalitných potravín. Potvrdzujú to aj medaily QUDAL, Superbrands a Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka, ktoré spoločnosť získala. V najnovšom prieskume trhu pečate QUDAL odovzdali zákazníci spoločnosti BILLA najviac hlasov v troch kategóriách. Medzinárodný program oceňovania značiek Superbrands vyzdvihol jej vlastnú značku Clever a v súťaži Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka zvíťazila privátna značka Nice Bites.
Nielen pozitívna skúsenosť zákazníkov, ale aj uznanie od odbornej poroty – BILLA opäť dokázala, že jej sortiment je kvalitný, obľúbený a na vysokej úrovni. Zisk medaily kvality QUDAL je zárukou, že firma ponúka produkty a služby tej najprémiovejšej kvality. Pečať Superbrands je celosvetovo synonymom pre značky s vynikajúcim renomé a anketa Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka zas oceňuje nové a inovované výrobky na slovenskom trhu.
„Kvalita produktov a služieb, ktoré ponúkame našim zákazníkom, je pre nás v BILLA tou najväčšou prioritou. Kvalitu berieme naozaj vážne, a práve preto sa ľudia pravidelne a radi vracajú do našich predajní. Ocenenia QUDAL, Superbrands a Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka sú pre nás veľkým zadosťučinením a zároveň záväzkom do budúcnosti, aby sme ako moderný obchod zákazníkom aj naďalej prinášali kvalitu, inovácie a pridanú hodnotu,“ povedala Albena Georgieva, COO BILLA Slovensko.
QUADAL – kvalita zvolená ľuďmi aj porotou
Spoločnosť BILLA získala ocenenie QUDAL na základe najnovšieho prieskumu slovenského trhu, ktorý bol zrealizovaný počas januára 2024 na vzorke 1 200 respondentov. Účastníci prieskumu venovali najväčší počet hlasov spoločnosti BILLA v troch kategóriách – Oddelenie čerstvého ovocia a zeleniny, Oddelenie mäsa a Privátne značky: Chladené balené mäso. „Mäso patrí spolu s ovocím a zeleninou k potravinám, pri ktorých sú čerstvosť a kvalita na absolútne prvom mieste. Aby sme to pre zákazníkov dokázali zaistiť, dávame si záležať na výbere dodávateľov a máme na nich prísne kritériá. Náš sortiment prechádza viacerými kontrolami kvality a pravidelne školíme aj našich zamestnancov, ktorí pracujú s tovarom a obsluhujú zákazníkov,“ uviedla Georgieva. Pečať QUDAL udeľuje renomovaná švajčiarska organizácia ICERTIAS.
Clever znova zabodovala v Superbrands
V Superbrands, medzinárodnom programe oceňovania značiek, v roku 2024 opäť uspela privátna značka Clever. Tá sa počas svojho 22-ročného pôsobenia na slovenskom trhu stala pre zákazníkov BILLA jednou z najobľúbenejších, a to vďaka priaznivému pomeru kvality a ceny. Výnimočnosť značky Clever uznala v ocenení Superbrands, na základe prieskumu verejnej mienky, odborná porota zložená z expertov v oblasti biznisu, brandingu a marketingu. „Clever bola v roku 2002 našou vôbec prvou vlastnou značkou. Dnes jej sortiment pozostáva z viac ako 250 kvalitných produktov, ktoré sú dostupné za rozumnú cenu. Dopyt po výrobkoch Clever je stabilne vysoký, čo nás veľmi teší. Pozorne sledujeme preferencie zákazníkov a pravidelne v tejto značke prinášame atraktívne novinky,“ ozrejmila Georgieva.
Chrumkavá Nice Bites oslovila vo Voľbe spotrebiteľov
Okrem značky Clever sa uznania dostalo aj novej privátnej značke spoločnosti BILLA – Nice Bites. Ľudia na Slovensku vyzdvihli jej výnimočnú kvalitu v ankete Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2024, kde zvíťazila v kategórii Orechy, zmesi, sušené ovocie. Cieľom tejto súťaže je oceniť najinovatívnejšie novinky na trhu a uľahčiť zákazníkom orientáciu medzi produktmi. V aktuálnom ročníku rozhodlo o víťazných produktoch 2000 spotrebiteľov, ktorí sa zúčastnili na prieskume agentúry NIQ. Pod značkou Nice Bites spoločnosť BILLA ponúka rôzne druhy orechov, sušeného ovocia a ich zmesí, ktoré sa hodia kedykoľvek a kdekoľvek – na potulky prírodou aj k večernému filmu doma na gauči. Keď raz tieto produkty otvoríte, vďaka neodolateľnej chuti ich už nebudete chcieť zatvoriť a odložiť si na neskôr, na čo poukazuje aj slogan Nice Bites „Otvoríš a neprestaneš!“.
Okrem zisku medailí QUDAL, Superbrands a Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka bola BILLA v ostatných mesiacoch a rokoch úspešná aj v súťažiach European Private Label Awards, Best Buy či Priateľ zákazníkov.
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.