OTS:Dizajn riadi spôsob,ako vystavovatelia inovujú a pridávajú hodnotu

TASR, 2. decembra 2013 9:53

GUANGZHOU, Čína, 2. decembra (TASR-OTS) (PRNewswire)- 114. ročník veľtrhu Canton Fair, čo je najväčší čínsky obchodný veľtrh, sa skončil v meste Guangzhou 4. novembra. Účasť, vzhľadom na to, že sa podarilo prilákať takmer 190.000 zahraničných odberateľov z viac ako 200 krajín, bola v porovnaní s predchádzajúcimi akciami stabilná. Zatiaľ čo celková hodnota vývozných dohôd uzavretých na veľtrhu mierne klesla na úroveň 194,61 miliardy RMD (31,69 miliardy USD), počet opakovaných objednávok sa zvýšil, čo odráža vyššiu kvalitu výrobkov a inovácií. Počet vystavovateľov sa na tomto podujatí zámerne znížil, čo umožnilo rozsiahlejšiu prezentáciu veľkých mien, renomovaných značiek, ktoré výrazne investujú do výskumu a vývoja. Pokiaľ ide o dizajn, vývoj kantonského veľtrhu pokračuje, a to od miesta, kde sa výrobky "Made in China" (vyrobené v Číne) vystavujú, až po tie, ktoré boli "Created in China" (vytvorené v Číne). Veľkosť plochy venovanej dizajnérskej komunite vzrástla medziročne o 31 %, pričom na akciu prišlo spolu 74 dizajnérskych inštitúcií z 10 krajín a regiónov.

"Chceme podporovať obchod prostredníctvom inovácií," uviedol Liu Jianjun, zástupca riaditeľa Čínskeho centra zahraničného obchodu. "Motivovaním firiem k investíciám do najmodernejšieho dizajnu môžeme zabezpečiť, že sa na veľtrhu budú vystavovať výrobky s väčším obsahom pridanej hodnoty. Pomocou nových dizajnérskych návrhov a originality môže rastúci počet čínskych firiem udržiavať stabilný objem vývozu a prenikať na zahraničné trhy."

V tomto roku sa zaviedlo udeľovanie ocenení Canton Fair Design Awards (ocenenia veľtrhu Canton Fair za dizajn), ktoré sú určené na to, aby sa odmenili zúčastnené spoločnosti s najlepším dizajnom exportných výrobkov. V roku 2013 vystavilo 345 spoločností spolu 547 výrobkov.

"Tým, že organizujeme dizajnérske súťaže a vyberáme na výstavu výrobky navrhnuté tým najtvorivejším spôsobom, môžeme skutočne podporiť nezávislý výskum a vývoj," povedal Wang Runsheng, zástupca riaditeľa veľtrhu Canton Fair. "Takýmto spôsobom sa budú vystavovať výrobky s lepšou kvalitou a vyšším štandardom vystavovateľov." Je jasné, že zahraniční odberatelia ocenia na kantonskom veľtrhu práve vysoký štandard predvádzaných výrobkov. Dávno sú preč časy, keď cena bola jedinou atrakciou.

"Nevybrali sme si Čínu ako našu dodávateľskú základňu výlučne z dôvodu ceny," povedal Pierre Cardelli, ktorý zastupuje francúzskeho maloobchodného giganta, spoločnosť Auchan. "Okrem tohto faktora je pre nás dôležitá kvalita, dizajn, preprava, vybavenie a pracovné podmienky. V súčasnosti majú čínske výrobky stále viac popredných dizajnových koncepcií a prvkov z vedy a techniky. Na kantonskom veľtrhu nájdeme všetko, čo chceme." Ďalšie informácie nájdete na adrese: http://www.cantonfair.org.cn/en/index.asp

KONTAKT: Pán Wu Xiaoying, +86-20-8913 8628, xiaoying.wu@cantonfair.org

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

mš jk

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring