Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 1. februára 2024 9:59
BILLA inovuje svoju značku Bon Via
Bratislava 31. januára (TASR/OTS) - Počas zimného obdobia majú slovenskí farmári obmedzené možnosti, ako do obchodov dodať dostatok čerstvého ovocia a zeleniny. Výbornou voľbou je preto značka Bon Via, ktorá zákazníkom za výhodnú cenu prináša ovocie a zeleninu z medzinárodnej produkcie, vypestované v krajinách zaliatych slnkom. BILLA v rámci tejto privátnej značky spolupracuje priamo s miestnymi pestovateľmi, čím vie zaručiť vysokú kvalitu plodín. Spoločnosť teraz značku Bon Via oblieka do nového šatu a zároveň na trh uvádza jej nové produktové línie, ktoré ocenia bežní zákazníci, ale aj nároční gurmáni.
„Slnkom vypestované“ – to je motto privátnej značky Bon Via, ktorej dizajn sa aktuálne mení na modernejší a elegantnejší. Pod týmto označením BILLA tradične ponúka čerstvé ovocie a zeleninu. Sortiment Bon Via pochádza zo slnečných štátov južnej Európy a ďalších krajín sveta, v ktorých je možné, na rozdiel od Slovenska, dopestovať čerstvé a kvalitné plodiny aj počas zimného obdobia. Spoločnosť BILLA v rámci tejto značky spolupracuje priamo s pestovateľmi, ktorí musia spĺňať prísne kritériá kvality – v dodávateľskom procese má BILLA iba takých partnerov, u ktorých je možné zistiť presný pôvod ovocia a zeleniny.
Kľúčom k čerstvosti produktov značky Bon Via je precízne plánovanie zberu plodín a čo ich najrýchlejšie a najšetrnejšie doručenie do predajní BILLA. „Napríklad, ak dnes tie najchutnejšie paradajky rastú v Španielsku, dodáme ich našim zákazníkom priamo z tejto krajiny. Keď o mesiac dozrejú rajčiny, ktoré spĺňajú naše vysoké kvalitatívne normy, v Taliansku, okamžite začneme proces odberu plodín od tamojších miestnych producentov,“ vysvetľuje Marek Doležal, generálny riaditeľ BILLA Slovensko. Sieť supermarketov pritom neustále sleduje kvalitu plodín a dynamicky reaguje na ponuku, vďaka čomu je schopná spolupracovať s tými najlepšími zahraničnými pestovateľmi.
Prémiové produkty aj bio kvalita
Novinkou privátnej značky Bon Via je aj vylepšenie a vytvorenie nových produktových línií Bon Via, Bon Via Bio a Bon Via Premium. Pod súhrnným označením Bon Via zákazníci nájdu svoje obľúbené, ale aj celkom nové druhy na slnku dozretého čerstvého ovocia a zeleniny vo vysokej kvalite.
Značka Bon Via Bio ponúkne v ekologickom balení produkty s bio kvalitou, teda plodiny vypestované bez použitia pesticídov či umelých hnojív. Línia Bon Via Premium zas bude zahŕňať čerstvé ovocie a zeleninu v ekologicky udržateľnom balení a s pridanou hodnotou. Pôjde napríklad o špeciálnu odrodu cibule, ktorá pri jej krájaní nespôsobuje slzenie očí alebo o čierny cesnak, na ktorom si pochutnávajú gurmáni po celej Európe a ktorý si slovenskí zákazníci určite tiež obľúbia.
„Privátnou značkou Bon Via sa zameriavame na všetkých zákazníkov, ktorí aj počas zimého obdobia vyhľadávajú čerstvé, kvalitné ovocie a zeleninu s jasne preukázateľným pôvodom. Rozšírením sortimentu Bon Via o prémiové produkty a o plodiny v bio kvalite vychádzame v ústrety aj tej najnáročnejšej klientele. Počas mesiacov, keď je ponuka lokálneho ovocia a zeleniny od slovenských pestovateľov výrazne obmedzená, je naša značka Bon Via ideálnou voľbou za priaznivú cenu,“ uzavrel Doležal.
https://www.youtube.com/watch?v=GB66iDfsayQ
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.