OTS: Eurosport rozširuje partnerstvo s Bundesligou

TASR, 5. decembra 2013 12:17

Eurosport rozširuje partnerstvo s Bundesligou v Škandinávii a strednej a východnej Európe do roku 2017

PARÍŽ – (BUSINESS WIRE) – Eurosport a DFL Sports Enterprises GmbH rozšírili svoje dlhoročné partnerstvo na ďalšie dve sezóny: 2015 – 2016 a 2016 – 2017.

Dohodou sa obnovuje exkluzívne živé televízne vysielanie a digitálne práva Eurosportu vrátane sub-licenčných práv na všetky stretnutia Bundesligy a Bundesligy 2 na 22 územiach v Škandinávii a stredoeurópskom a východoeurópskom regióne.

Ide o týchto 22 území: Albánsko, Bosna a Hercegovina, Bulharsko, Chorvátsko, Česká republika, Dánsko, Estónsko, Fínsko, Maďarsko, Island, Kosovo, Lotyšsko, Litva, Macedónsko, Čierna Hora, Nórsko, Poľsko, Rumunsko, Srbsko, Slovensko, Slovinsko a Švédsko.

Eurosport sa pevne etabloval medzi fanúšikmi ako kanál prémiových futbalových stretnutí Bundesligy. Pokrytie Eurosportu 2 zahŕňa živé vysielanie piatich futbalových zápasov Bundesligy na víkend, program s najdôležitejšími udalosťami týždňa, vyhradený pre magazíny a prezentáciu odborných poznatkov popredných konzultantov. Všetky živé vysielania stretnutí Bundesligy sú k dispozícii na licencovaných územiach prostredníctvom on-line prehrávača Eurosport Player, predplatenej služby paralelného vysielania pre on-line účastníkov, ktorá je určená pre majiteľov mobilných telefónov, počítačov, tabletov a používateľov pripojených k TV. Kanál Eurosport 2 spustil svoje vysielanie nemeckých futbalových líg v roku 2009 a v roku 2011 ďalej rozšíril svoju pôvodnú zmluvu so spoločnosťou DFL Sports Enterprises, komerčnou vetvou DFL. Kanál Eurosport 2, ktorý začal vysielať v roku 2005, je aj naďalej jedným z európskych najrýchlejšie rastúcich televíznych kanálov, ktorý sa dostal do 66 miliónov domácností v 18 jazykoch naprieč 51 krajinami, a ponúka vyše 2000 hodín živého vysielania športových akcií ročne.

Generálny riaditeľ spoločnosti Eurosport Jean-Thierry Augustin povedal: „Eurosport zohral kľúčovú úlohu pri rozširovaní základne fanúšikov Bundesligy mimo nemeckého trhu a to možno pripísať veľkému rozsahu nášho pokrytia a úspechu mužstiev v lige v priebehu tohto obdobia. Spoločnosť Eurosport je hrdá na ďalšie rozšírenie nášho partnerstva na dve ďalšie sezóny a na to, že ponúkne tento prémiový obsah predplatiteľom v 22 krajinách.“

Jörg Daubitzer, generálny riaditeľ spoločnosti DFL Sports Enterprises povedal: „Sme si vedomí hodnoty nášho partnerstva so spoločnosťou Eurosport, s ktorou sme nadviazali na dlhoročné partnerstvo založené na vzájomnom uznaní a stabilite. Fanúšikom Bundesligy v severnej, strednej a východnej Európe slúžil kanál Eurosport veľmi dobre a za posledné štyri roky boli svedkami značného pokroku z hľadiska objemu a kvality pokrytia. Táto nová dohoda dopĺňa stratégiu rastu Bundesligy a odráža pozitívny vývoj Bundesligy, ktorému sa v posledných niekoľkých rokoch teší.

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring