Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 2. apríla 2024 7:50
Vlkanová 2. apríla (TASR/OTS) - Veľtrh IWA je najväčšia európska výstava zameraná na poľovníctvo, strelecké športy, produkty pre outdoorové aktivity, súkromnú bezpečnosť, zariadenia na presadzovanie práva, vybavenie pre civilnú a služobnú sebaobranu. Vzhľadom na stúpajúci záujem od firiem prezentujúcich obranný priemysel z celej Európy sa vedenie firmy dokázalo okamžite prispôsobiť dopytu trhu a odprezentovať technologické možnosti spoločnosti na veľtrhu IWA.
Technológie a KNOW HOW, ktoré ovláda firma a široké portfólio výrobkov vyvolalo veľký záujem od výrobcov obranného priemyslu aj predstaviteľov ministerstiev obrany niekoľkých štátov.
Niektoré z produktov firmy sa ukázali ako absolútne jedinečné na trhu, a doslova vyvolali šok.
Investície do rozšírenia kapacít MIM (Metal Injection Molding), ktoré boli uskutočnené z prostriedkov IPO umožnili firme počas veľtrhu potvrdiť možnosť okamžitého rozbehnutia nových projektov.
Zákazníkov zo západnej Európy a USA navyše pozitívne ohodnotili dobrú spoluprácu s vývojovým strediskom vo Viedni aj vzhľadom na logistickú dostupnosť.
Návštevníci boli nadšený rôznorodosťou materiálov s ktorými vie firma narábať. Mnohí európski zákazníci tradične používajú špecifické materiály z klasického zlievarenstva, ktoré nie sú v bežnom portfóliu MIM firiem a preto doteraz nevideli možnosť používania progresívnych technológii práškovej metalurgii. Najnovšie výrobky firmy GEVORKYAN, a.s. vystavené v pavilóne počas veľtrhu reálne ukázali nové perspektívy vstrekovania kovových materiálov a posunuli hranice aplikácie MIM technológie pre obranný priemysel.
Priamo počas veľtrhu bolo prediskutovaných niekoľko projektov pre zákazníkov z rôznych kontinentov s potenciálnym dodatočným objemom tržieb 12-14 mil. EUR ročne, pričom sa jedná o projekty, ktoré budú trvať viacero rokov a s potenciálom rásť.
Vzhľadom na dvojgeneračné KNOW HOW, ktoré ma firma vo výrobe špeciálnych produktov považujeme obranný priemysel za jedno zo strategických odvetví pre ďalší rozvoj firmy v nasledujúcich rokoch.
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.