Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 26. júna 2024 8:16
OTS: Global Eco Summit HDC 2024: Kultúrne prvky v cestovnom ruchu poháňajú globálny úspech
Dongguan 26. júna (TASR/OTS) - /PRNewswire/ - Spoločnosť Huawei sa počas Global Eco Summitu (Globálneho ekologického summitu) v rámci výročnej konferencie Huawei Developer Conference (HDC) 2024 vyjadrila k významu uprednostňovania kultúrnych prvkov zo strany čínskych turistov v domácom aj zahraničnom turizme.
Čínsky trh kultúrneho cestovného ruchu: Odomykanie veľkého potenciálu
Prieskum spoločnosti Quest Mobile odhalil významné trendy v angažovanosti používateľov a online reklame v Číne, vrátane silného záujmu trhu o kozmetiku, luxusný tovar, všeobecný e-obchod a automobily; ako aj rýchlo rastúci trh kultúry a turizmu, kde sa obsahové platformy stávajú zásadnými pri formovaní spotrebiteľských trendov.
Barometer svetového cestovného ruchu v 1. štvrťroku 2024 poukazuje na očakávaný návrat Číny na 80 % do konca roku 2024, pričom do konca roku 2025 prekoná úroveň z roku 2019. Čínsky medzinárodný cestovný ruch sa posunul smerom k diverzifikovaným, pohlcujúcim turistickým destináciám, pričom generácia Z a mileniálov hľadajú jedinečné zážitky, ktoré môžu zdieľať online. Kľúčom k prilákaniu čínskych cestovateľov budú jazykové prekladače, platby QR kódom, presná navigácia a automatické odporúčania, čo predstavuje pre značky príležitosť využiť mobilné reklamy.
Výskum spoločnosti Quest Mobile naznačuje silné oživenie zahraničného cestovného ruchu v Číne, pričom rastú aj diskusie používateľov a medziročne sa zvyšuje mesačný počet aktívnych používateľov aplikácií súvisiacich s cestovaním do zahraničia. Mladšiu generáciu ovplyvňujú bezvízové politiky a výmenné kurzy.
Miestna zábava a cestovný ruch sú na vzostupe, tak isto ako kľúčové pododvetvia mobilného internetu, letové informácie, cestovné nástroje, vlakové služby a hotelové služby, ktoré zaznamenali výrazný medziročný rast. Návštevy filmov a predstavení vzrástli o 50,7 %, letové informácie o 37,1 %, cestovné nástroje o 35,4 %, vlakové služby o 28,8 % a hotelové služby o 20,7 %.
Okrem toho sa čínski cestovatelia zameriavajú na kultúrne prvky. Na domácej úrovni lákajú okresné mestá mladých používateľov prostredníctvom hudobných festivalov a iných kultúrnych podujatí. Kancelárie pre kultúru a cestovný ruch spolupracujú s obsahovými platformami a značkami na propagácii miestnej kultúry a cestovného ruchu.
Platforma Petal Ads má s viac ako 580 miliónmi globálnych používateľov zariadení Huawei na celom svete jedinečnú pozíciu na prepájanie značiek s čínskym publikom, najmä v luxusnom a cestovnom sektore. Ich najnovšia ponuka, Petal Business Index (PBI), umožňuje značkám pochopiť, ako spotrebitelia zohľadňujú značky v rámci ekosystému Huawei. Slúži tak ako barometer marketingovej dynamiky značky. PBI pomáha značkám osloviť čínske publikum prostredníctvom platformy Petal Ads tým, že poskytuje presné informácie o správaní a preferenciách spotrebiteľov.
Oslovenie bonitných čínskych turistov: Stratégie na mieru
Spoločnosť Huawei minulý piatok v čínskom Pekingu usporiadala workshop pre zainteresované strany v oblasti barcelonského cestovného ruchu, zameraný na stratégie, ako prilákať do Barcelony bonitných čínskych turistov. Zahŕňalo to prekonanie sezónnosti cestovného ruchu v Barcelone zvýšením počtu návštevníkov počas špičkových období (lunárny nový rok, zlatý týždeň), decentralizáciu cestovného ruchu predĺžením priemernej dĺžky pobytu a ponukou vysokokvalitných zážitkov v menej známych turistických miestach, ako aj zvýšenie priemernej útraty ponukou atraktívnejších miestnych produktov vrátane michelinských reštaurácií, luxusných maloobchodných predajní a vinárstiev.
O platforme Petal Ads
Petal Ads, mobilná reklamná platforma spoločnosti Huawei, spája vydavateľov, inzerentov a marketérov na celom svete. Vďaka viac ako 360 000 vydavateľom a širokej škále odvetví s viac ako 200 sektormi umožňuje agentúram a podnikom osloviť celosvetovo viac ako 730 miliónov nových zákazníkov. https://ads.huawei.com/
Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2447381/Huawei_Consumer_Business_Group.jpg
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.