Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, včera 9:11
OTS: Hard Rock International a Shakira vyhlasujú celoročnú iniciatívu na posilnenie postavenia žien pri príležitosti Medzinárodného dňa žien
Hollywood 3. marca (TASR/OTS) - /PRNewswire/ - Pri príležitosti osláv každoročného „Medzinárodného mesiaca žien" a Medzinárodného dňa žien oznamujú Hard Rock International a svetová superstar a humanitárna aktivistka Shakira v sobotu 8. marca, že cieľom ich celoročného partnerstva je posilnenie postavenia žien na celom svete, aby rozpovedali svoje príbehy, boli svojím autentickým ja a spájali sa prostredníctvom sily hudby. Spoločnosť počas Medzinárodného mesiaca žien organizuje 1 000 vystúpení pod vedením žien a získava finančné prostriedky prostredníctvom nadácie Hard Rock Heals Foundation®. Časť výťažku pôjde v prospech nadácie Pies Descalzos Foundation (https://www.fundacionpiesdescalzos.com/) – neziskovej organizácie Shakira, ktorá podporuje vzdelávanie a sociálny rozvoj dievčat v zraniteľných komunitách Kolumbie – a miestnym ženským organizáciám. Nadácia Hard Rock Heals Foundation je hrdá na to, že darovala 250 000 dolárov nadácii Pies Descalzos Foundation.
„Som nadšená, že môžem spolupracovať s Hard Rockom, organizáciou s neuveriteľnou históriou v oblasti pozdvihovania žien prostredníctvom sily hudby, aby som posilnila moje sestry počas tohto Medzinárodného dňa žien a neskôr," povedala Shakira. „Spoločne môžeme použiť naše hlasy na prelomenie bariér a urobiť zo sveta inkluzívnejší priestor, kde sa každá žena cíti sebavedomo."
Shakira spolupracovala s Hard Rock Cafes, aby na obmedzený čas podávala svoje obľúbené jedlá na jedálnych lístkoch po celom svete, vrátane lahodného kokteilu „Hips Don't Lie" vyrobeného z tequily, bazového likéru, rozmixovaných jahôd a uhoriek, kuracieho šalátu Fattoush ako poctu Shakirinmu libanonskému dedičstvu, kolumbijského hamburgeru Hamburguesa Colombiana a brownie s horúcim karamelom Dulce De Leche. Je tiež modelkou oficiálneho trička, mikiny a špendlíka k Medzinárodnému mesiacu žien spoločnosti Hard Rock, ktoré sú dostupné v obchodoch Rock Shops a na stránke shop.hardrock.com.
„Od koncertov až po oslavu vydania albumu Las Mujeres Ya No Lloran a účasť na reklame vernostného programu Unity™ pod hlavičkou Hard Rock spájali spoločnosť Hard Rock a Shakiru počas jej prelomovej kariéry spoločné hodnoty ctiť ženy prostredníctvom hudby," povedala Elena Alvarez, senior viceprezidentka pre marketing a partnerstvá značiek v spoločnosti Seminole Gaming a Hard Rock International. „Tento rok vyzývame ženy, aby prehovorili, podelili sa o svoje príbehy a navzájom sa pozdvihli."
Prostredníctvom exkluzívneho programu Sound of Your Stay® (https://hotel.hardrock.com/sound-of-your-stay.aspx) spoločnosti Hard Rock Hotels môžu hostia streamovať zoznamy skladieb na Spotify určené výlučne pre ženy, aby vytvorili scénu pre svoje objavovanie alebo relaxáciu a mohli si pozrieť vinylové platne od 10 ikonických umelkýň, ktoré si prehrajú vo svojich izbách.
Pre všetky aktivácie v rámci Medzinárodného mesiaca žien spoločnosti Hard Rock navštívte stránku www.hardrock.com/women.
Fotografia – https://mma.prnewswire.com/media/2629612/Hard_Rock_International__Hard_Rock_Internationaland_Shakira_announce_a_year_long_partnership_that_ai.jpg
Logo – https://mma.prnewswire.com/media/2595849/Hard_Rock_Logo.jpg
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.