Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 31. mája 2024 14:23
Dobroty sa zamerajú na občerstvenie predškolákov.
Bratislava 31. mája (TASR/OTS) - Hero Česko a Slovensko, významný hráč v oblasti detskej výživy so svojou značkou Sunar a distribútor cereálnych tyčiniek Corny a džemov Schwartau, oslavuje 20 rokov na českom a slovenskom trhu, kde teraz uvádza novú značku Goodies. Ako prvá v Českej a Slovenskej republike sa zameria výhradne na stravu detí predškolského veku a prinesie portfólio nutrične vyvážených snackov špeciálne vyvinutých pre deti od 3 rokov. Čechy a Slovensko sú prvými krajinami, kde spoločnosť prezentuje značku Goodies.
Spoločnosť Hero vstúpila na český a slovenský trh v roku 2004 akvizíciou značky Sunar, ktorá je stále synonymom dojčenského mlieka. Odvtedy úspešne rozšírila svoju ponuku o ďalšie spotrebiteľsky obľúbené kvalitné produkty pod značkami Sunar, Corny a Schwartau. Dnes spravuje úspešné portfólio s obratom, ktorý sa blíži k 40 miliónom EUR na oboch trhoch.
"Hero reaguje na nedostatok ponuky na trhu, kde chýba vyvážené balené občerstvenie určené pre deti predškolského veku. Preto rozširuje svoje portfólio o značku Goodies, ktorá vychádza v ústrety potrebám rodičov predškolákov," vysvetľuje Vladimír Kučera, generálny riaditeľ spoločnosti Hero Česko a Slovensko.
Goodies sa zamerajú na vyváženú stravu, ktorá českým predškolákom chýba
Tento rok si spoločnosť Hero Česko a Slovensko objednala niekoľko odborných prieskumov na tému detskej stravy. Začiatkom tohto roka prieskum GFK zmapoval potravinové denníky 693 respondentov z radov rodičov detí vo veku od 4 mesiacov do 4 rokov. Výsledky ukázali, že až 77 % rodičov podáva deťom predškolského veku stravu určenú pre dospelých, ktorá pre deti nie je vždy vhodná. Pritom práve pestrá a vyvážená strava a celkový zdravý životný štýl v detstve sú zároveň prevenciou obezity v dospelosti.
Goodies je tak prvou značkou zameriavajúcou sa na výživu detí predškolského veku, ktorým chce ponúknuť nutrične vyvážené občerstvenie vyvinuté špeciálne pre ich vekovú skupinu. Desiata a olovrant je pre deti veľmi špecifickým a častým jedlom. Ako vyplýva z druhého prieskumu uskutočneného agentúrou STEM/MARK pre Hero Česko a Slovensko v apríli na reprezentatívnej vzorke viac ako 1 000 rodičov detí predškolského veku, 83 % predškolákov má dve desiaty a dve pätiny detí zjedia aspoň tri malé jedlá denne.
Pre rodičov ponúkne Goodies rýchly a pestrý variant ľahko použiteľného občerstvenia, ktoré môžu mať pre svoje deti vždy po ruke. Rodičom totiž chýba ponuka kvalitnej balenej desiaty v obchodoch, ako ukázal STEM/MARK – 53 % z nich to považuje za nedostatočné.
"Viac ako polovica rodičov nečíta ingrediencie na obale a často siaha po výrobkoch, ktoré nie sú vhodné pre predškolákov. Goodies chcú uľahčiť nakupovanie rodičom, aby sa uistili, že so značkou nikdy nesiahnu vedľa. Všetky produkty majú vyvážené zloženie a zároveň sú vyladené tak, aby sa deťom páčili a vďaka širokej ponuke si vyberie každý," dodáva Eva Vicherek, marketingová riaditeľka Hero Česko a Slovensko.
Tri produktové rady ponúknu tyčinky, chrumky a ovocné plátky
V portfóliu Goodies nájdu zákazníci tri produktové rady, v rámci ktorých si môžu vybrať z ovsených tyčiniek s celozrnnými vločkami a ovocím, zeleninovými a ovocnými chrumkami a ovocnými plátkami. Goodies snacky sú vhodnou alternatívou k desiatovým jedlám s vysokým podielom nevhodných tukov, pridaných cukrov, soli a umelých prísad, po ktorých bežne siaha mnoho detí a rodičov. Pri nákupe občerstvenia pre svoje deti už rodičia nebudú musieť dlho čítať ingrediencie v obchodoch a riešiť, či sú vhodné pre ich dieťa.
Goodies produkty sú dostupné v predajniach Kaufland, Tesco a COOP Jednota, v drogériách DM, Teta a 101 drogerie a na e-shopoch Alza a Mall.
Nové trhy a príchute – Goodies mieria na európsky trh
Produktové portfólio a varianty príchutí sa čoskoro rozšíria a budú uvedené na ďalšie trhy. V súčasnosti nájdete Goodies v Českej republike a na Slovensku. Hero so značkou Goodies plánuje v najbližších mesiacoch expandovať na ďalšie európske trhy.
"Otvárame nový segment, ktorý ponúka obrovský potenciál nielen na českom a slovenskom trhu. Chceme, aby sa dobroty Goodies stali synonymom detských snackov rovnako, ako sa Sunar stal synonymom kvalitnej výživy dojčiat a batoliat," dodáva Vladimír Kučera, generálny riaditeľ spoločnosti Hero Česko a Slovensko.
Hero Česko a Slovensko chce zaujať vedúce postavenie v oblasti výživy detí starších ako 3 roky a odhaduje, že tento segment môže v budúcnosti dosiahnuť 1/3 obratu spoločnosti v kategórii detskej výživy. Spoločnosť si stanovila rozširovanie a zlepšovanie produktov pre túto zanedbávanú cieľovú skupinu ako dlhodobý záväzok so zameraním na špecifické požiadavky detí predškolského veku a už pracuje na rozširovaní svojho portfólia.
https://www.goodies-snacks.com/sk
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.