Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 22. septembra 2023 14:06
Čching-Tao 22. septembra (TASR/OTS) - /PRNewswire/ - Hisense, globálna korporácia vyrábajúca spotrebnú elektroniku a spotrebiče, predĺžila sponzorstvo klubu Paris Saint-Germain o ďalšie dva roky. Dohoda medzi oboma organizáciami, ktoré začali svoje globálne partnerstvo v auguste 2020, bude trvať do konca sezóny 2024/25.
Spoločnosť Hisense si za posledné dve desaťročia upevnila pozíciu svetového lídra v oblasti technológií pre domácnosť, čo je výsledkom jej dlhodobého záväzku voči niektorým z najobľúbenejších športových podujatí na svete, medzi ktoré patria Majstrovstvá sveta vo futbale 2022™, ako aj nedávno oznámené sponzorstvo UEFA EURO 2024™. Rozšírenie partnerstva Hisenses s klubom Paris Saint-Germain je toho ďalším dôkazom a spoločnosť tak zdvojnásobí svoje poslanie zlepšovať zážitok zo sledovania futbalu pre fanúšikov na celom svete.
V rámci spolupráce s týmto parížskym klubom sa teraz televízny prijímač Hisense štandardne dodáva so zabudovaným režimom pre šport. Okrem toho spoločnosť Hisense od prvej dohody o obchodnej spolupráci zverejnila tri reklamy s hráčmi Paris Saint-Germain, z ktorých posledná, spustená v marci 2023, dosiahla viac ako 106 mil. zobrazení a 48.3 mil. videní. Vďaka partnerstvu s parížskym klubom sa spoločnosť Hisense môže spoľahnúť na jednu z najväčších komunít vo svetovom športe s viac ako 200 miliónmi sledovateľov, ktorá prostredníctvom inovatívnych kampaní priláka nových zákazníkov.
Marc Armstrong, finančný riaditeľ klubu Paris Saint-Germain, dodal: „Sme radi, že môžeme pokračovať v našom podnikaní so spoločnosťou Hisense, ktorá zdieľa našu filozofiu. Inovácia je základom našej spolupráce a nášho odhodlania naďalej obohacovať zážitky našich zákazníkov a fanúšikov aj mimo obrazovky."
Catherine Fang, výkonná viceprezidentka, Hisense International, uviedla: „Vzťah s Paris Saint-Germain predstavuje neoddeliteľnú súčasť širšej športovej stratégie Hisense, ktorá prináša radosť miliónom rodín prostredníctvom technologických inovácií a prináša spotrebiteľom v európskej televízii dokonalú kvalitu. Myslíme si, že vďaka tomuto partnerstvu môžeme aj naďalej sprostredkovať maximálny zážitok pri domácom sledovaní podujatí parížskeho klubu a jeho fanúšikov na celom svete."
Vďaka vysoko efektívnej stratégii Hisense v oblasti športu zaznamenala táto spoločnosti v prvej polovici roka celosvetový medziročný nárast predaja televízorov o 21.05%. Hisense bude aj naďalej poskytovať spotrebiteľom výnimočné zážitky pri sledovaní zápasov spoločne s rodinami a priateľmi. Obnovenie tohto partnerstva nám umožní naďalej ponúkať fanúšikom Paris Saint-Germain celosvetovo najlepší možný divácky zážitok.
Fotografia – https://mma.prnewswire.com/media/2218248/20230922104121.jpg
Logo – https://mma.prnewswire.com/media/2007399/Hisense_Logo.jpg
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.