Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 12. augusta 2024 14:52
OTS: Hisense France potvrdzuje úspešnú dekádu a propaguje sledovanie na 100-palcových obrazovkách kampaňou „Big Game, Big Screen"
Čching-Tao 12. augusta (TASR/OTS) - /PRNewswire/ - Spoločnosť Hisense France si pripomína svoje 10. výročie a zároveň poukazuje na výhody sledovania 100-palcovej televízie prostredníctvom kampane „BIG GAME, BIG SCREEN" (Veľká hra/veľká obrazovka), predstavujúc svoj najnovší produkt, ktorý ponúka vynikajúci zážitok z veľkej obrazovky.
Národná kampaň sa zameriava na pohlcujúce funkcie sledovania 100-palcového televízora Mini LED Hisense U7 ULED , ktorý premení každú obývačku na srdce športovej akcie a získa si francúzskeho spotrebiteľa tým, že privíta éru 100-palcových televízorov s najväčším televízorom LED v odvetví.
Od januára do júna tohto roku predstavoval predaj televízorov Hisense na francúzskom trhu 10 % objemu predaných televízorov, čo znamená medziročný nárast o 20,8 %, pričom jej 100-palcový televízor si drží najvyšší podiel na trhu, zatiaľ čo objem predaja laserových televízorov medziročne vzrástol o 87 %.
Spolupráca so spoločnosťou Caocao Mobility, ktorá pôsobí ekologicky zodpovedne v oblasti mobility, priniesla 50 taxíkov ozdobených značkou Hisense, zatiaľ čo partnerstvo s Burger King ponúka vzrušujúce ceny pre milióny zákazníkov prostredníctvom národnej súťaže s viditeľnosťou značky vytvorenej v rámci 550 reštaurácií po celej krajine.
Od svojho založenia v roku 2014 sa Hisense France rozrástla na významného hráča medzi tradičnými značkami. Sponzorstvo spoločnosti na UEFA EURO 2016, ktoré sa konalo vo Francúzsku, výrazne urýchlilo jej rast. Tento úspech podčiarkuje záväzok spoločnosti Hisense ku globalizácii, dosiahnutý prostredníctvom strategických iniciatív športového marketingu, vrátane Svetového pohára FIFA a majstrovstiev Európy UEFA.
Štvorpilierová globálna stratégia Hisense je zameraná na pozdvihnutie značky, optimalizáciu priemyselnej štruktúry a záväzok k ďalšej globálnej expanzii s dôrazom na vysoko inovatívne technológie, s produktmi vychádzajúcimi zo scenárov založených na pochopení a reakcii na potreby spotrebiteľov.
Spoločnosť Hisense je naďalej odhodlaná prehlbovať svoju prítomnosť na globálnych trhoch poskytovaním vysokokvalitných produktov a služieb spotrebiteľom, aby spoločne vytvorili svetlejšiu budúcnosť.
O spoločnosti Hisense
Hisense je popredná svetová značka domácich spotrebičov a spotrebnej elektroniky a oficiálny partner UEFA EURO 2024™. Podľa spoločnosti Omdia sa spoločnosť Hisense umiestnila v roku 2023 aj v 1. štvrťroku 2024 na 2. mieste v celosvetovom meradle v oblasti dodávok televízorov a na 1. mieste v segmente 100-palcových televízorov. Spoločnosť sa rýchlo rozšírila a pôsobí vo viac ako 160 krajinách a špecializuje sa na multimediálny tovar, domáce spotrebiče a inteligentné IT informácie.
Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2479686/Hisense_partnered_eco_responsible_mobility_company_Caocao_Mobility_celebrate__Big_Game.jpg
Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2479687/Hisense_set_football_fan_zone_Paris_UEFA_EURO_2024.jpg
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.