Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 2. februára 2024 11:50
OTS: Hisense obhajuje 2. miesto v dodávkach televízorov za rok 2023 celosvetovo
Jediná značka televízorov na svete spomedzi prvých 5, ktorá si udržala za posledných 6 rokov rast
Rýchly rast na severoamerických a európskych trhoch
Čching-Tao 2. februára (TASR/OTS) - /PRNewswire/ - Globálny výrobca domácich spotrebičov Hisense sa udržal na 2. mieste v globálnom rebríčku dodávok televízorov za rok 2023. Podľa „Mesačnej správy o objeme dodávok televízorov svetových značiek za rok 2023" od popredného inštitútu pre výskum trhu AVC Revo dosiahla spoločnosť na svetových trhoch v roku 2023 objem 25,9 milióna dodávok. Hisense je jedinou spomedzi popredných 5 svetových značiek, ktorá nepretržite pokračovala v raste za posledných šesť rokov.
Spoločnosť Hisense v súčasnosti rozširuje svoju globálnu stratégiu a optimalizuje svoju globálnu stopu pri prevádzkovaní 34 priemyselných parkov, 25 centier výskumu a vývoja a 66 podnikov v zahraničí. Za minulý rok sa dodávky Hisense na zahraničných trhoch zvýšili o 12,2 % a zaznamenali „dvojciferné" zrýchlenie dodávok na severoamerické a európske trhy.
Začiatkom januára sa spoločnosť Hisense zúčastnila na veľtrhu CES 2024, kde predstavila svoje špičkové technologické produkty vrátane televízorov ULED X a laserové televízory. Na podujatí získala viac ako 30 ocenení za vynikajúce inovácie a výkon svojich produktov.
2024 je rokom športu. Značka Hisense ako oficiálny sponzor EURO 2024 uvedie ďalšie špičkové televízory, aby poskytla spotrebiteľom pohlcujúci zážitok z hry a sledovania. Zároveň sa bude snažiť prehĺbiť prepojenie medzi turnajmi a futbalovými fanúšikmi prostredníctvom inovatívnej športovej marketingovej stratégie.
O spoločnosti Hisense
Hisense je popredná svetová značka domácich spotrebičov a spotrebnej elektroniky. Jej činnosť zahŕňa multimediálne produkty (so zameraním na inteligentné televízory), domáce spotrebiče a inteligentné informačné technológie. Aktuálne zaznamenala spoločnosť Hisense rýchly rast a dnes pôsobí vo viac ako 160 krajinách.
Foto: https://mma.prnewswire.com/media/2331979/Hisense_ULED.jpg
Logo: https://mma.prnewswire.com/media/2007399/Hisense_Logo.jpg
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.