Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 21. júna 2024 15:25
ČCHING-TAO 21. júna (TASR/OTS) - /PRNewswire/ -- Hisense, globálna značka domácich spotrebičov a spotrebnej elektroniky, predstavuje svoje tretie po sebe idúce partnerstvo s UEFA European Championship™ a toto leto debutuje ako oficiálny poskytovateľ VAR obrazoviek pre UEFA EURO 2024™.
Zavedenie technológie videoasistencie rozhodcu (VAR) je jednou z najvýznamnejších zmien vo futbale za posledných 50 rokov. Táto inovácia zlepšila spravodlivosť a presnosť hry. Prvýkrát v histórii UEFA boli komerčné záujmy v oblasti profesionálneho rozhodcovstva otvorené sponzorom. Rozhodnutie UEFA udeliť exkluzívne sponzorské práva predstavuje vysoké uznanie zobrazovacej technológie Hisense zo strany jednej z popredných svetových organizácií.
Na splnenie normy VAR je nevyhnutné mať zobrazovacie zariadenia s vysokou úrovňou presnosti, pretože vysokorýchlostný charakter športu si vyžaduje bezkonkurenčné zobrazovacie detaily. Spoločnosť Hisense so svojou špičkovou technológiou v oblasti riešenia problémov so sledovaním obrazu nezávisle vyvinula čip kvality obrazu s umelou inteligenciou, ktorý dokáže identifikovať a spracovať obraz v reálnom čase na úrovni pixelov a zaručuje, že nedôjde k strate kľúčových detailov.
Počas turnajov si fanúšikovia mohli všimnúť aj slogan „NEVER SETTLE FOR NO.2 GLOBALLY" (NIKDY SA CELOSVETOVO NEUSPOKOJTE S ČÍSLOM 2) na LED tabuli na strane ihriska. Podľa údajov poprednej výskumnej spoločnosti Omdia v prvom štvrťroku 2024 predstavoval celosvetový podiel 100'' televízorov Hisense na objeme dodávok 56,4 %, čím sa celosvetovo umiestnil na prvom mieste.
Od predchádzajúceho európskeho šampionátu UEFA Championship™ spoločnosť Hisense postupne prešla od sponzorstva značky k poskytovaniu bezkonkurenčnej technickej podpory. Výber spoločnosti Hisense za jedného z hlavných sponzorov turnaja je dôkazom jej vynikajúcej „technológie orientovanej na používateľa" a záväzku k „najvyššej kvalite". Okrem toho zvýšila povedomie o značke na globálnych trhoch, vďaka čomu sa svet môže presvedčiť o sile spoločnosti Hisense.
O spoločnosti Hisense
Hisense je popredná svetová značka domácich spotrebičov a spotrebnej elektroniky a oficiálny partner UEFA EURO 2024™. Podľa spoločnosti Omdia sa spoločnosť Hisense umiestnila v roku 2023 aj v 1. štvrťroku 2024 na 2. mieste v celosvetovom meradle v oblasti dodávok televízorov a na 1. mieste v segmente 100-palcových televízorov. Spoločnosť sa rýchlo rozšírila a pôsobí vo viac ako 160 krajinách a špecializuje sa na multimediálny tovar, domáce spotrebiče a inteligentné IT informácie.
Foto: https://mma.prnewswire.com/media/2443553/Hisense_announced_Official_VAR_Screen_Provider_UEFA_EURO_2024.jpg
Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2443554/Hisense_s_NEVER_SETTLE_FOR_NO_2_GLOBALLY_slogan_LED_board.jpg
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.