Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 21. októbra 2024 8:17
OTS: Hisense oznamuje na globálnej konferencii lídrov ESG záväzok k duálnemu uhlíkovému cieľu
QINGDAO, Čína 21. októbra (TASR/OTS) - /PRNewswire/ – Prezident Hisense Group, pán Jia Shaoqian, včera na globálnej konferencii lídrov v environmentálnej, sociálnej a riadiacej oblasti (ESG) 2024 v Šanghaji oznámil nový záväzok spoločnosti k duálnemu uhlíkovému cieľu a načrtol najnovšie iniciatívy Hisense v oblasti zeleného rozvoja ako kľúčového piliera pri „budovaní storočného Hisense".
Záväzok Hisense k duálnemu uhlíkovému cieľu predpokladá, že spoločnosť dosiahne vrchol uhlíkových emisií vo vlastnej prevádzke najneskôr do roku 2026 a uhlíkovú neutralitu vo vlastnej prevádzke najneskôr do roku 2050, pričom bude integrovať nízkouhlíkové koncepty do všetkých aspektov správy a riadenia spoločnosti a prevádzkových postupov.
Hisense Group Chairman Jia Shaoqian announcing the company’s Dual Carbon Pledge at 2024 ESG Global Leaders Conference „Hisense prijal princíp „dlhodobého" zavádzania postupov ESG ako súčasť svojej stratégie „komplexného usporiadania" a „globálnej akcie", ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou záväzku spoločnosti k rozvoju ESG," vysvetlil pán Jia. „Spoločnosť vytvorila globálnu sieť „5+1" regionálnych centier pre výskum, výrobu a predaj. Dodržiava tým zásadu „miestne pre miestnych" s cieľom prispievať a slúžiť miestnym komunitám a zároveň znížiť náklady na logistiku a spotrebu energie."
Pri predstavení svojej prvej Bielej knihy o uhlíkovej neutralite sa Akčný plán uhlíkovej neutrality „Hi GREEN" spoločnosti Hisense zameria na tri kľúčové oblasti na podporu stratégie prechodu spoločnosti na nízkouhlíkovú ekonomiku: maximálne zlepšenie energetickej účinnosti, urýchlenie rozvoja nízkouhlíkového dodávateľského reťazca a podporu iterácie a optimalizácie nízkouhlíkových produktov a služieb.
Spoločnosť Hisense založila jednu globálnu „lighthouse factory", tri továrne s nulovými emisiami uhlíka a 14 zelených tovární na čínskej národnej úrovni. V porovnaní s rokom 2023 plánuje Hisense do roku 2030 znížiť intenzitu emisií uhlíka o 40 %. Do roku 2025 plánuje spoločnosť zahrnúť do svojho systému riadenia uhlíkových emisií viac ako 2 400 dodávateľov, čo predstavuje približne 50 % jej celkových dodávateľov. Okrem toho bude Hisense povzbudzovať 40 % svojich dodávateľov, aby si stanovili vlastné ciele znižovania emisií uhlíka.
Špičkové domáce spotrebiče Hisense s vysokou energetickou účinnosťou a vysokou kvalitou si získali dôveru globálnych používateľov. Do budúcnosti sa Hisense naďalej zaväzuje k výskumu a vývoju inovatívnych ekologických technológií, ktoré zlepšujú život miliónom domácností na celom svete.
O spoločnosti Hisense
Hisense je popredná svetová značka domácich spotrebičov a spotrebnej elektroniky a oficiálny partner UEFA EURO 2024™. Podľa spoločnosti Omdia sa Hisense umiestnila na celosvetovom 2. mieste v dodávkach televízorov a na 1. mieste v dodávkach 100-palcových televízoroch v roku 2023 aj v 1. polroku 2024. Spoločnosť sa rýchlo rozšírila a pôsobí vo viac ako 160 krajinách a špecializuje sa na multimediálny tovar, domáce spotrebiče a inteligentné IT informácie.
Foto: https://mma.prnewswire.com/media/2533225/Hisense_Group_Chairman_Jia_Shaoqian_announcing_company_s_Dual_Carbon_Pledge.jpg
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.