Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 24. júna 2024 15:46
Qingdao 24. júna (TASR/OTS) - /PRNewswire/ - Turnaj UEFA EURO 2024™ otvára svoj druhý týždeň a Hisense, popredná svetová značka domácich spotrebičov a spotrebnej elektroniky, pokračuje vo vzrušujúcej kampani UEFA EURO 2024™ „Beyond Glory", čím upevňuje svoju pozíciu značky, ktorá spája fanúšikov po celom svete.
Kampaň je zameraná na premisu neúnavného úsilia o excelentnosť, ktorá rezonuje s futbalovými fanúšikmi na celom svete a preukazuje záväzok Hisense k inováciám a kvalite. Pútavá komerčná expozícia Hisense na berlínskom olympijskom štadióne je dobrým príkladom týchto záväzkov. Výstava dôsledne prezentuje kľúčové produkty Hisense vrátane televízorov ULED a laserových televízorov, ktoré stelesňujú oddanosť značky špičkovým technológiám a výnimočným užívateľským zážitkom.
Kampaň „Beyond Glory" siaha ďaleko za hranice berlínskeho olympijského štadióna a oslovuje futbalových fanúšikov na 30 trhoch vrátane Nemecka, Talianska, Spojeného kráľovstva, Francúzska, Španielska a ďalších. Prostredníctvom série pútavých aktivít upúta Hisense pozornosť fanúšikov a ponorí ich do vzrušujúceho turnaja.
Slogan „Nikdy sa neuspokojiť s 2. miestom na svete" sa objavuje v rámci celého turnaja EURO 2024™, čo odráža neochvejný záväzok spoločnosti Hisense k neustálemu vývoju a technologickým inováciám. Odhodlanie spoločnosti Hisense je zrejmé z pozoruhodného úspechu, keď si dva roky po sebe zaistila 2. miesto v globálnych dodávkach televízorov. Globálny podiel spoločnosti na objeme dodávok televízorov za 1. štvrťrok 2024 predstavuje 13,6 %, pričom celosvetový podiel na výnosoch z dodávok predstavuje 12,1 %. Okrem toho si Hisense drží 1. miesto v 100-palcových televízoroch a laserových televízoroch, a to v rokoch 2023 aj v 1. štvrťroku 2024. Hisense sa môže pochváliť bohatou históriou úspešných marketingových kampaní v súvislosti s významnými športovými podujatiami, vrátane sponzorstva majstrovstiev Európy UEFA™, ktoré predstavujú významnú platformu na prezentáciu jej produktov a technológií globálnemu publiku a kontakt s futbalovými nadšencami, čím spoločnosť demonštruje svoju oddanosť voči inováciám, kvalite a zapájaniu fanúšikov.
O spoločnosti Hisense
Hisense je poprednou svetovou značkou domácich spotrebičov a spotrebnej elektroniky a oficiálnym partnerom UEFA EURO 2024™. Podľa spoločnosti Omdia sa spoločnosť Hisense umiestnila v roku 2023 aj v 1. štvrťroku 2024 na 2. mieste v celosvetovom meradle v oblasti dodávok televízorov a na 1. mieste v segmente 100-palcových televízorov. Spoločnosť sa rýchlo rozšírila a pôsobí vo viac ako 160 krajinách a špecializuje sa na multimediálny tovar, domáce spotrebiče a inteligentné IT informácie.
Foto: https://mma.prnewswire.com/media/2445595/Commercial_Display_Area_Berlin_Olympic_Stadium.jpg
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.