OTS: Hisense rozpaľuje futbalovú vášeň s kampaňou ...

TASR, 24. júna 2024 15:46

Qingdao 24. júna (TASR/OTS) - /PRNewswire/ - Turnaj UEFA EURO 2024™ otvára svoj druhý týždeň a Hisense, popredná svetová značka domácich spotrebičov a spotrebnej elektroniky, pokračuje vo vzrušujúcej kampani UEFA EURO 2024™ „Beyond Glory", čím upevňuje svoju pozíciu značky, ktorá spája fanúšikov po celom svete.

Kampaň je zameraná na premisu neúnavného úsilia o excelentnosť, ktorá rezonuje s futbalovými fanúšikmi na celom svete a preukazuje záväzok Hisense k inováciám a kvalite. Pútavá komerčná expozícia Hisense na berlínskom olympijskom štadióne je dobrým príkladom týchto záväzkov. Výstava dôsledne prezentuje kľúčové produkty Hisense vrátane televízorov ULED a laserových televízorov, ktoré stelesňujú oddanosť značky špičkovým technológiám a výnimočným užívateľským zážitkom.

Kampaň „Beyond Glory" siaha ďaleko za hranice berlínskeho olympijského štadióna a oslovuje futbalových fanúšikov na 30 trhoch vrátane Nemecka, Talianska, Spojeného kráľovstva, Francúzska, Španielska a ďalších. Prostredníctvom série pútavých aktivít upúta Hisense pozornosť fanúšikov a ponorí ich do vzrušujúceho turnaja.

Slogan „Nikdy sa neuspokojiť s 2. miestom na svete" sa objavuje v rámci celého turnaja EURO 2024™, čo odráža neochvejný záväzok spoločnosti Hisense k neustálemu vývoju a technologickým inováciám. Odhodlanie spoločnosti Hisense je zrejmé z pozoruhodného úspechu, keď si dva roky po sebe zaistila 2. miesto v globálnych dodávkach televízorov. Globálny podiel spoločnosti na objeme dodávok televízorov za 1. štvrťrok 2024 predstavuje 13,6 %, pričom celosvetový podiel na výnosoch z dodávok predstavuje 12,1 %. Okrem toho si Hisense drží 1. miesto v 100-palcových televízoroch a laserových televízoroch, a to v rokoch 2023 aj v 1. štvrťroku 2024. Hisense sa môže pochváliť bohatou históriou úspešných marketingových kampaní v súvislosti s významnými športovými podujatiami, vrátane sponzorstva majstrovstiev Európy UEFA™, ktoré predstavujú významnú platformu na prezentáciu jej produktov a technológií globálnemu publiku a kontakt s futbalovými nadšencami, čím spoločnosť demonštruje svoju oddanosť voči inováciám, kvalite a zapájaniu fanúšikov.

O spoločnosti Hisense

Hisense je poprednou svetovou značkou domácich spotrebičov a spotrebnej elektroniky a oficiálnym partnerom UEFA EURO 2024™. Podľa spoločnosti Omdia sa spoločnosť Hisense umiestnila v roku 2023 aj v 1. štvrťroku 2024 na 2. mieste v celosvetovom meradle v oblasti dodávok televízorov a na 1. mieste v segmente 100-palcových televízorov. Spoločnosť sa rýchlo rozšírila a pôsobí vo viac ako 160 krajinách a špecializuje sa na multimediálny tovar, domáce spotrebiče a inteligentné IT informácie.

Foto: https://mma.prnewswire.com/media/2445595/Commercial_Display_Area_Berlin_Olympic_Stadium.jpg

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring