OTS: Hisense sa celosvetovo umiestnil na 2. priečke ...

TASR, 3. decembra 2024 8:25

OTS: Hisense sa celosvetovo umiestnil na 2. priečke na trhu špičkových televízorov za 3. štvrťrok 2024

Qingdao 3. december (TASR/OTS) - /PRNewswire/ - Hisense, popredná značka globálnej spotrebnej elektroniky a domácich spotrebičov, žne so svojou prémiovou televíznou stratégiou úspechy. Podľa nových údajov popredného medzinárodného inštitútu pre výskum trhu Counterpoint Research sa umiestnila s podielom 24% na druhom mieste na globálnom trhu špičkových televízorov v treťom štvrťroku a na prvom mieste v Číne.

V treťom štvrťroku sa celkový trh so špičkovými televízormi tešil z historického medziročného 51 % nárastu zásielok na globálnom trhu. Objem dodávok Mini LED TV zaznamenal ohromujúci 102 % medziročný nárast, čím prekonal objem dodávok OLED TV. Objem dodávok pre OD-LCD TV tiež vzrástol o viac ako 50 %, pričom štvrťročný objem dodávok po prvýkrát prekonal 4 milióny kusov.

Hisense stojí s úspešnou stratégiou prémiových televízorov na čele medzi čínskymi značkami a otvára zámorský trh špičkových laserových televízorov vysokej hodnoty s cenami v rozmedzí 3 000 až 5 000 USD. Certifikácia Xbox ohlásená tento rok ďalej demonštruje technickú zdatnosť a konkurencieschopnosť spoločnosti Hisense s jej špičkovými produktovými radmi.

Hisense, uznávaná ako svetová jednička na trhu 100-palcových televízorov, udáva trend v oblasti televízorov s veľkou obrazovkou a prináša spotrebiteľom stále bohatšie zážitky. To zahŕňa pohlcujúce herné zážitky prostredníctvom spolupráce s prelomovým titulom „Black Myth: Wukong". Hisene sa stal oficiálnym televíznym partnerom hry a ponúka prispôsobené herné režimy. Vďaka tomu sa od januára do septembra objem predaja 100-palcových a väčších televízorov Hisense v približne 20 krajinách vrátane Japonska, Nemecka, Talianska, Spojeného kráľovstva, Francúzska a Španielska dostal na prvé miesto vo svojom odvetví.

Okrem toho spoločnosť Hisense výrazne zvýšila viditeľnosť svojej značky, ako aj uznanie jej technológie a sily produktov pri sponzorovaní globálnych športových podujatí, ako je partnerstvo s FIFA Club World Cup 2025™. Technológia AI TV od Hisense umožňuje užívateľom oceniť jedinečný vizuálny sviatok v HD kvalite a zároveň poskytuje obsahovo bohaté informácie o samotných športových podujatiach.

Spoločnosť Hisense pokračuje v skúmaní inovácií v oblasti vedúceho postavenia technológie AI TV, podporuje personalizovaný obsah a interakcie založené na inteligencii, čo vedie k presadzovaniu nových trendov v ambícii priniesť budúcnosť inteligentnej domácej zábavy.

O spoločnosti Hisense

Hisense je popredná svetová značka domácich spotrebičov a spotrebnej elektroniky. Podľa spoločnosti Omdia sa Hisense umiestnila na celosvetovom 2. mieste v dodávkach televízorov a na 1. mieste v dodávkach 100-palcových televízoroch v roku 2023 aj v 1. polroku 2024. Spoločnosť sa rýchlo rozšírila a pôsobí vo viac ako 160 krajinách a špecializuje sa na multimediálny tovar, domáce spotrebiče a inteligentné IT informácie.

Foto: https://mma.prnewswire.com/media/2569745/Hisense_continues_explore_innovation_AI_TV.jpg

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring