Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 3. decembra 2024 8:25
OTS: Hisense sa celosvetovo umiestnil na 2. priečke na trhu špičkových televízorov za 3. štvrťrok 2024
Qingdao 3. december (TASR/OTS) - /PRNewswire/ - Hisense, popredná značka globálnej spotrebnej elektroniky a domácich spotrebičov, žne so svojou prémiovou televíznou stratégiou úspechy. Podľa nových údajov popredného medzinárodného inštitútu pre výskum trhu Counterpoint Research sa umiestnila s podielom 24% na druhom mieste na globálnom trhu špičkových televízorov v treťom štvrťroku a na prvom mieste v Číne.
V treťom štvrťroku sa celkový trh so špičkovými televízormi tešil z historického medziročného 51 % nárastu zásielok na globálnom trhu. Objem dodávok Mini LED TV zaznamenal ohromujúci 102 % medziročný nárast, čím prekonal objem dodávok OLED TV. Objem dodávok pre OD-LCD TV tiež vzrástol o viac ako 50 %, pričom štvrťročný objem dodávok po prvýkrát prekonal 4 milióny kusov.
Hisense stojí s úspešnou stratégiou prémiových televízorov na čele medzi čínskymi značkami a otvára zámorský trh špičkových laserových televízorov vysokej hodnoty s cenami v rozmedzí 3 000 až 5 000 USD. Certifikácia Xbox ohlásená tento rok ďalej demonštruje technickú zdatnosť a konkurencieschopnosť spoločnosti Hisense s jej špičkovými produktovými radmi.
Hisense, uznávaná ako svetová jednička na trhu 100-palcových televízorov, udáva trend v oblasti televízorov s veľkou obrazovkou a prináša spotrebiteľom stále bohatšie zážitky. To zahŕňa pohlcujúce herné zážitky prostredníctvom spolupráce s prelomovým titulom „Black Myth: Wukong". Hisene sa stal oficiálnym televíznym partnerom hry a ponúka prispôsobené herné režimy. Vďaka tomu sa od januára do septembra objem predaja 100-palcových a väčších televízorov Hisense v približne 20 krajinách vrátane Japonska, Nemecka, Talianska, Spojeného kráľovstva, Francúzska a Španielska dostal na prvé miesto vo svojom odvetví.
Okrem toho spoločnosť Hisense výrazne zvýšila viditeľnosť svojej značky, ako aj uznanie jej technológie a sily produktov pri sponzorovaní globálnych športových podujatí, ako je partnerstvo s FIFA Club World Cup 2025™. Technológia AI TV od Hisense umožňuje užívateľom oceniť jedinečný vizuálny sviatok v HD kvalite a zároveň poskytuje obsahovo bohaté informácie o samotných športových podujatiach.
Spoločnosť Hisense pokračuje v skúmaní inovácií v oblasti vedúceho postavenia technológie AI TV, podporuje personalizovaný obsah a interakcie založené na inteligencii, čo vedie k presadzovaniu nových trendov v ambícii priniesť budúcnosť inteligentnej domácej zábavy.
O spoločnosti Hisense
Hisense je popredná svetová značka domácich spotrebičov a spotrebnej elektroniky. Podľa spoločnosti Omdia sa Hisense umiestnila na celosvetovom 2. mieste v dodávkach televízorov a na 1. mieste v dodávkach 100-palcových televízoroch v roku 2023 aj v 1. polroku 2024. Spoločnosť sa rýchlo rozšírila a pôsobí vo viac ako 160 krajinách a špecializuje sa na multimediálny tovar, domáce spotrebiče a inteligentné IT informácie.
Foto: https://mma.prnewswire.com/media/2569745/Hisense_continues_explore_innovation_AI_TV.jpg
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.