OTS: Hisense uvádza brankársku ikonu Ikera Casillas ...

TASR, 21. mája 2024 13:41

OTS: Hisense uvádza brankársku ikonu Ikera Casillas v kampani UEFA EURO 2024™ „BEYOND GLORY"

Qingdao 21. mája (TASR/OTS) - /PRNewswire/ - Globálna spoločnosť v oblasti domácich spotrebičov Hisense spája bývalého španielskeho medzinárodného a legendárneho brankára Madridu Ikera Casillas s ďalším kapitánom, ktorý vyhral majstrovstvá sveta, Manuelom Neuerom, v kampani UEFA EURO 2024™ „BEYOND GLORY".

Iker Casillas, ktorý sa preslávil veľkolepými zákrokmi, je považovaný za jedného z najväčších brankárov všetkých čias. Keď sa pridá k Manuelovi ako globálny ambasádor Hisense, poskytne dodatočnú podporu kampani Hisense „BEYOND GLORY" a jej kultovému produktovému radu, na oslavu najvyššieho futbalového úspechu získania vyznamenaní na EURO.

„Som rád, že môžem spolupracovať s Hisense a zapojiť sa do kampane „BEYOND GLORY", ktorá oslavuje najlepších brankárov sveta," vysvetlil Iker Casillas. „Víťazná reputácia brankára vychádza z jeho spoľahlivosti. Teší ma, že ma spoločnosť Hisense oslovila ako globálneho ambasádora na zastupovanie spoločnosti, na ktorú sa jej zákazníci spoliehajú, že bude vytvárať inovatívne technológie na zlepšenie ich života."

Keďže hostiteľský nemecký národ počas súťaže žije futbalom, Hisense sa ako oficiálny partner UEFA EURO 2024™ pripája k tomuto vzrušeniu s kampaňou „Hisense BEYOND GLORY Tour", a predstavuje svoje inovatívne technológie displejov prinášajúce dokonalé zážitky zo sledovania zápasov v televízii a najnovšie inteligentné domáce spotrebiče.

Fanúšikovia, ktorí navštívia prehliadku v piatich hostiteľských mestách, si môžu vyskúšať svoje brankárske zručnosti v sérii streleckých výziev a zároveň si pozrieť ukážku špičkových televízorov a domácich spotrebičov značky Hisense.

Vo svojej úlohe globálneho ambasádora sa Iker pripojí k futbalovej zábave a osobne sa stretne s fanúšikmi na frankfurtskej zastávke „Hisense BEYOND GLORY Tour".

Kampaň Hisense „BEYOND GLORY" zdôrazňuje neochvejný záväzok spoločnosti k priekopníckej technológii s bezkonkurenčnou kvalitou v snahe o lepší život. Kampaň je už tretím ročníkom európskeho UEFA European Championship™ po sebe, ktorého partnerom je spoločnosť Hisense, čo prináša obrovskú príležitosť naďalej prinášať značku Hisense spotrebiteľom na celom svete.

O spoločnosti Hisense

Hisense je popredná svetová značka domácich spotrebičov a spotrebnej elektroniky. Jej činnosť zahŕňa multimediálne produkty (so zameraním na inteligentné televízory), domáce spotrebiče a inteligentné informačné technológie. Hisense si zachováva 2. miesto v celosvetovom rebríčku zásielok televízorov v roku 2023. Hisense sa rýchlo rozrástla a teraz pôsobí vo viac ako 160 krajinách.

Foto: https://mma.prnewswire.com/media/2416856/Casillas.jpg

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring