Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 31. mája 2024 8:58
OTS: Hrajte sa s číslami: Haier hviezdi v Paríži ako oficiálny partner Roland-Garros
Sila, inteligencia a elegancia spoločnosti Haier na kurte na jednom z najdôležitejších medzinárodných podujatí vo svete tenisu
Paríž 31. mája (TASR/OTS) - /PRNewswire/ - Haier, značka číslo jeden v sektore domácich spotrebičov*, sa postaví po boku najväčších tenisových šampiónov ako oficiálny partner turnaja Roland-Garros, známeho aj ako French Open, ktorý sa koná od 26. mája do 9. júna v Paríži.
Elegancia, presnosť a neuveriteľné výkony sú vlastnosti, ktoré vyhľadávajú tenisoví fanúšikovia, ktorých je na celom svete viac ako miliarda. Vďaka týmto vlastnostiam je úloha oficiálneho partnera spoločnosti Haier prirodzená, pretože značka bola vždy tvorcom mimoriadnych zážitkov a ekosystémov prispôsobených každému želaniu.
V rokoch 2024 a 2025 bude spoločnosť Haier partnerom najprestížnejších medzinárodných tenisových turnajov a bude podporovať majstrov tohto športu, ktorí zdieľajú hodnoty značky:úplné odhodlanie dosiahnuť najvyššiu úroveň dokonalosti a dôkladná pozornosť venovaná každému detailu. Ak chcete byť najlepší na svete, potrebujete precíznosť, zmysel pre detail a dokonalý štýl, čo sú vlastnosti, ktoré nájdete u najväčších športovcov aj v pripojených riešeniach Haier.
Roland-Garros bude príležitosťou na predstavenie nového medzinárodného ambasádora spoločnosti Haier v oblasti tenisových aktivít: Ana Ivanovic, bývalá svetová tenisová jednotka. Ambasádor, ktorý bude tvárou značky počas celej súťaže a prispeje k jej zapamätateľnosti, významu a zapojeniu publika. Ana Ivanovic počas svojej kariéry vyhrala pätnásť turnajov WTA vo dvojhre vrátane Roland Garros v roku 2008, keď sa dostala na prvé miesto rebríčka WTA.
„Výberom tenisového športovca ako nášho ambasádora by sme zvýšili pocit autenticity a posilnili spojenie s tenisovými fanúšikmi," povedal Gianpiero Morbello, vedúci oddelenia stratégie značky a internetu vecí Haier Europe. „Aby ste sa stali jednotkou, musíte veriť svojmu talentu, venovať mu pozornosť a odhodlanie a vždy sa usilovať o dokonalosť. Roland Garros je nádherným miestom na prezentáciu Any a hodnôt, ktoré zdieľa so spoločnosťou Haier, a teda aj s tenisovým svetom. To je dôvod, prečo bude naša prítomnosť na ihrisku a v meste Paríž masívna, s 360° kampaňou prezentujúcou inovácie, dizajn a dokonalosť detailov, o ktoré sa značka snaží."
Spoločnosť Haier sa bude tešiť špeciálnej viditeľnosti pri kurtoch a bude mať aj stánok v dedine fanúšikov so svojimi hi-tech riešeniami a jedinečným štýlom, ktoré budú vystavené špeciálne pre toto podujatie. Tu budú môcť návštevníci nasať atmosféru špeciálnych hostí, fanúšikov a medzinárodnej komunity, ktorá sa na turnaji zišla. Návštevníci budú mať jedinečnú príležitosť komunikovať s riešeniami Haier a zabaviť sa pri špeciálnych aktivitách so športovou tematikou.
Propagácia v rozsahu 360° urobí zo spoločnosti Haier hlavného hrdinu online s digitálnou kampaňou a špecializovanými aktivitami na sociálnych sieťach, ale aj ústrednú úlohu v Paríži so senzačnou reklamou, ktorá doplní veľkolepý výhľad z Pont du Beaugrenelle a dominanciu na stanici metra.
Toto partnerstvo s tenisovým svetom je v dokonalom súlade so stratégiou spoločnosti Haier, ktorá sa snaží čoraz viac spájať s výnimočnosťou a so svojou cieľovou skupinou: zákazníkmi, ktorí uprednostňujú elegantný dizajn, prispôsobenie a špičkový výkon.
Okrem turnaja Roland-Garros bude spoločnosť Haier v rokoch 2024 a 2025 partnerom špičkových podujatí vrátane Mutua Madrid Open, Nitto ATP Finals a Rolex Paris Masters. Portfólio tenisových podujatí spoločnosti Haier dopĺňa turnaj ATP 500 Hamburg Open a dva turnaje ATP 250, Playa Laguna Croatia Open Umag a European Open (Antverpy).
O skupine Haier
Skupina Haier bola založená v roku 1984 a je popredným svetovým poskytovateľom riešení pre lepší život a digitálnu transformáciu. Vychádzajúc z cieľa „Viac tvorby, viac možností" sme sa vždy sústredili na používateľa, dodržiavali sme originálne technológie a vybudovali sme krajinu dvoch pilierov, inteligentného bývania a priemyselného internetu. Po celom svete sme vybudovali 10 výskumných a vývojových centier a 143 výrobných stredísk. Sme jedinou značkou ekosystému internetu vecí na svete, ktorá sa päť rokov po sebe umiestnila v rebríčku Kantar BrandZ Top 100 najhodnotnejších globálnych značiek, a už 15 rokov po sebe sme na prvom mieste v rebríčku Euromonitor Global Major Appliances Brand.
Foto: https://mma.prnewswire.com/media/2425814/Haier.jpg
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.