Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 21. novembra 2024 13:02
OTS: HUAWEI CONNECT 2024 Paris: Huawei predstavuje inteligentné služby pre digitálnu transformáciu podnikov
Paríž 21. novembra (TASR/OTS) - /PRNewswire/ - Na Fóre služieb ICT v rámci veľtrhu HUAWEI CONNECT 2024 v Paríži predstavila spoločnosť Huawei svoje rozsiahle servisné kapacity a víziu na podporu digitálnej transformácie podnikov v Európe. Spoločnosť zdôraznila, ako útvar Huawei Intelligent Services spolupracuje s partnermi na dosiahnutí konkrétnych výsledkov prostredníctvom nástrojov na poskytovanie služieb so zabudovanou umelou inteligenciou, posilnenia postavenia partnerov cez platformu O3 a komplexného servisu počas celého životného cyklu.
Globálne servisné kapacity
Yaobing Wang, riaditeľ oddelenia sieťových technológií, Huawei Global Technical Service, zdôraznil komplexnú globálnu servisnú infraštruktúru Huawei. Vďaka 21 servisným strediskám, 1 100 lokálnym strediskám náhradných dielov, 20 000 servisným technikom a viac ako 6 200 certifikovaným servisným partnerom Huawei zabezpečuje celosvetový servis a podporu. Medzi pozoruhodné úspechy patrí dodanie 170 diverzifikovaných ekologických dátových centier a údržba viac ako 1 800 sietí IKT po celom svete. Spoločnosť investuje ročne viac ako 500 miliónov EUR do výskumu a vývoja servisu a vlastní v súvislosti so servisom 3 073 patentov.
Riešenie výziev digitálnej transformácie
Digitálna transformácia sa na európskom trhu naďalej zintenzívňuje. Hank Stokbroekx, senior expert na služby Huawei, vo svojej prezentácii uviedol: „Zatiaľ čo digitálna transformácia je nevyhnutná pre dlhodobé prežitie spoločností, Huawei so svojimi partnermi ponúka skúsenosti a schopnosti na zaistenie hladkej transformácie s dlhodobými výhodami. Huawei Intelligent Services ponúka komplexné servisné portfólio na celý životný cyklus postavené na dlhoročných skúsenostiach a rozsiahlom partnerskom ekosystéme.
Komplexný servis na celý životný cyklus
Huawei Intelligent Services ponúka širokú škálu servisných služieb na celý životný cyklus vrátane:
• Služieb inteligentnej integrácie konektivity a inteligentnej integrácie IT: Tieto služby poskytujú zákazníkom istotu, že môžu bezproblémovo migrovať svoje súčasné IKT na novú architektúru. Služby Huawei Integration sú účelovo navrhnuté tak, aby podporili migráciu existujúcej technológie na najmodernejšiu architektúru, ktorá umožní digitálnu transformáciu a ponúkne dlhodobé výhody.
• SmartNOS na zlepšenie a optimalizáciu: Ako sa podniky rozvíjajú, produkty môžu vyžadovať technologické aktualizácie a zmeny. S Huawei SmartNOS sa zákazníci môžu vždy spoľahnúť na to, že Huawei overí presnosť plánu zmeny, čím sa zníži riziko zlyhania.
• Služba zákazníckej podpory na riešenie problémov: Ak sa vyskytnú chyby, je tu služba zákazníckej podpory Huawei, ktorá vám rýchlo pomôže vyriešiť problém, či už priamo alebo prostredníctvom niektorého z našich servisných partnerov.
• Služba inteligentnej prevádzky a údržby: Zákazníkom, ktorí potrebujú častú a komplexnú podporu pri každodennej správe siete a IT, ponúka spoločnosť Huawei službu inteligentnej prevádzky a údržby.
• AICC a Huawei Learning: Ponuku služieb Huawei počas životného cyklu dopĺňajú softvérové aplikácie Contact Center (AICC) s podporou AI a Huawei Learning.
Skutočné príbehy úspechov
Na stretnutí boli predstavené prípadové štúdie vrátane istej školy, ktorá zaviedla prístupové body Huawei Wi-Fi 7 pre elektronické učebne, a príbeh švajčiarskeho poskytovateľa cloudových služieb, ktorý si vybral Huawei Datacenter Virtualization Solution DCS kvôli špičkovej technológii a komplexnej podpore.
Platforma O3: Podpora partnerov a zákazníkov
Podujatie zdôraznilo platformu na zdieľanie znalostí O3 (Online, Open a Orchestration). Partner z Talianska predstavil, ako sa im spolupracovalo s Huawei na úvodnej verzii O3 a ako boli ich návrhy zapracované do finálnej verzie. Vďaka podnetom od partnerov a zákazníkov z celého sveta sa teraz O3 stalo cenným prínosom pre prístup k znalostiam, nástrojom, dokumentom a mnohým ďalším. O3 predstavuje online, otvorená a organizovaná platformu, ktorá umožňuje ostatným vymieňať si nápady, zdieľať skúsenosti, komunikovať s odborníkmi Huawei, spravovať hlásenia problémov a sťahovať softvér. Výrazne zvyšuje efektivitu partnerov pri poskytovaní služieb svojim zákazníkom. Môžu sa oprieť o skúsenosti z iných projektov po celom svete, aby sa vyhli nákladným chybám. Zákazníci môžu prostredníctvom O3 zlepšiť efektivitu svojich inžinierov prevádzky a údržby, vytváranie lepších návrhov, lepšie zmeny plánov a oveľa viac. Inteligentné vyhľadávanie umožňuje používateľom rýchlo nájsť spomedzi obrovského množstva informácií dostupných v O3 tie správne.
Na záver stretnutia ICT Service Session bola oficiálne spustená platforma O3 Partner Service Enablement Platform a boli udelené ocenenia O3 Friendly User Awards, ktoré získali piati najlepší používatelia O3.
O spoločnosti Huawei
Spoločnosť Huawei bola založená v roku 1987 a je popredným svetovým poskytovateľom infraštruktúry informačných a komunikačných technológií (IKT) a inteligentných zariadení. Máme 207 000 zamestnancov, pôsobíme vo viac ako 170 krajinách a regiónoch a poskytujeme služby viac ako trom miliardám ľudí na celom svete.
Našou víziou a poslaním je priniesť digitálne technológie každému človeku, domácnosti a organizácií, aby sme vytvorili plne prepojený a inteligentný svet. Za týmto účelom budeme pracovať na všadeprítomnej konektivite a inkluzívnom prístupe k sieti, čím položíme základy inteligentného sveta; poskytovať diverzifikovaný výpočtový výkon tam, kde ho potrebujete, a vtedy, keď ho potrebujete, aby sa cloud a inteligencia dostali do všetkých štyroch kútov sveta; budovať digitálne platformy, ktoré pomôžu všetkým odvetviam a organizáciám stať sa agilnejšími, efektívnejšími a dynamickejšími; a nanovo definovať používateľskú skúsenosť pomocou umelej inteligencie, aby bola inteligentnejšia a personalizovanejšia pre ľudí vo všetkých aspektoch ich života, či už sú doma, na cestách, v kancelárii, pri zábave alebo pri cvičení.
Viac informácií nájdete na stránke Huawei:
http://www.linkedin.com/company/Huawei
http://www.twitter.com/Huawei
http://www.facebook.com/Huawei
http://www.youtube.com/Huawei
Kontakt: Rafal Kwiatkowski,
E-mail: weuenterprise@huawei.com ,
telefón: +48 531-539-140
Logo: https://mma.prnewswire.com/media/2559207/5036371/Huawei_Europe_Logo.jpg
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.