OTS: Index duševného zdravia TELUS: Pracovníci, ktorí ...

TASR, včera 10:53

OTS: Index duševného zdravia TELUS: Pracovníci, ktorí nie sú spokojní so svojím fyzickým zdravím, strácajú produktivitu viac ako 77 dní ročne

Pracovníci, ktorí hodnotia slabú podporu zamestnávateľa v oblasti fyzickej pohody, majú o 14 bodov nižšie skóre duševného zdravia ako pracovníci, ktorí uvádzajú vynikajúcu podporu.

Berlín 20. novembra (TASR/OTS) - /PRNewswire/ - Spoločnosť TELUS Health (https://go.telushealth.com/hubfs/MHI%202024/Pan%20Europe_MHI_January_2024.pdf) dnes zverejnila svoj index duševného zdravia TELUS (ďalej len „index"), ktorý obsahuje správy skúmajúce duševné zdravie zamestnaných ľudí v Európe, Singapure, Austrálii, na Novom Zélande, v Spojenom kráľovstve, Spojených štátoch a Kanade. Európska správa zozbierala údaje od respondentov z Francúzska, Nemecka, Talianska, Holandska, Poľska a Španielska a odhalila, že pracovníci, ktorí nie sú spokojní so svojím fyzickým zdravím, strácajú produktivitu viac ako 77 dní ročne. Index tiež zistil, že pracovníci, ktorí hodnotia slabú podporu zamestnávateľa pre ich fyzickú pohodu, majú o 14 bodov nižšie skóre duševného zdravia ako pracovníci, ktorí uvádzajú vynikajúcu podporu.

„Existuje jasná súvislosť medzi fyzickou aktivitou, podporou zamestnávateľa a dobrými podmienkami zamestnancov. V spoločnosti TELUS Health sme sa presvedčili, že zamestnanci, ktorých fyzické zdravie a pohodu podporuje ich zamestnávateľ, majú lepšie duševné zdravie a vyššiu produktivitu – výsledky, o ktoré sa snaží každý majiteľ firmy," povedala Paula Allen, globálna vedúca oddelenia výskumu a hodnotenia klientov spoločnosti TELUS Health. „To zdôrazňuje, že organizácie musia uprednostniť pohodu ako strategický pilier obchodného úspechu. Integráciou spoľahlivých podporných systémov, ako sú programy pomoci zamestnancom (EAP) a programy pre fyzické zdravie a pohodu, do kultúry pracoviska môžu spoločnosti vytvoriť odolnejšiu, angažovanejšiu a produktívnejšiu pracovnú silu."

Index duševného zdravia TELUS tiež zistil, že:

• Pracovníci, ktorí vnímajú slabú podporu zamestnávateľa v oblasti fyzickej pohody, strácajú ročne takmer o 18 pracovných dní viac produktivity.

• Jedenásť percent opýtaných pracovníkov sa nikdy nevenuje fyzickej aktivite.

• Zníženie stresu motivuje 15 percent pracovníkov k cvičeniu.

• Menej ako jeden z desiatich (sedem percent) pracovníkov sa zapája do činností, ktoré podporujú sociálnu pohodu.

• Tridsaťosem percent pracovníkov je naďalej vystavených vysokému riziku ohrozenia duševného zdravia.

• Šestnásť percent zamestnancov uvádza úzkosti, 14 percent bolesti hlavy alebo migrény, 12 percent depresie a 11 percent poruchy spánku.

• Zamestnanci, ktorí nemajú núdzové finančné prostriedky, takmer dvakrát častejšie vyhľadávajú prostriedky na zníženie stresu, viac ako trikrát častejšie uvádzajú depresiu a takmer trikrát častejšie uvádzajú diagnózu úzkosti.

V septembri 2024 boli výsledky duševného zdravia pracovníkov v rôznych regiónoch:

• Singapur: 61,6

• Austrália: 61,1

• Nový Zéland: 59,7

• Spojené kráľovstvo: 64,6

• Európa: 61,6

• Spojené štáty: 70,6

• Kanada: 64,4

Index duševného zdravia TELUS je založený na systéme bodovania odpovedí, ktorý jednotlivé odpovede premieňa na bodové hodnoty. Vyššie bodové hodnoty sú spojené s lepším duševným zdravím a menším rizikom duševného zdravia. Skóre od 0 do 49 zodpovedá úrovni stresu, skóre od 50 do 79 zodpovedá úrovni napätia a skóre od 80 do 100 zodpovedá optimálnej úrovni duševného zdravia.

Tento index duševného zdravia spoločnosti TELUS zahŕňa aj poznatky týkajúce sa stravovania a skúseností so systémom zdravotnej starostlivosti. Spoločnosť TELUS Health sa ako spoločnosť so sociálnymi koreňmi zaviazala zlepšovať výsledky v oblasti zdravia a zdieľať cenné poznatky. Prečítajte si celý európsky index duševného zdravia spoločnosti TELUS tu: https://go.telushealth.com/hubfs/MHI%202024/Pan%20Europe_MHI_January_2024.pdf.

O indexe duševného zdravia TELUS

Údaje pre index duševného zdravia TELUS Health boli zozbierané prostredníctvom online prieskumu od 16. septembra 2024 do 30. septembra 2024, ktorého sa zúčastnilo 500 respondentov v každom z Francúzska, Nemecka, Talianska, Holandska, Poľska a Španielska. Všetci respondenti majú bydlisko v Európe a boli zamestnaní počas posledných šiestich mesiacov. Údaje boli štatisticky vážené, aby regionálne a rodové zloženie vzorky odrážalo túto populáciu.

O spoločnosti TELUS Health

Cieľom spoločnosti TELUS Health je stať sa najdôveryhodnejšou spoločnosťou na svete, ktorá zlepšuje celkovú efektívnosť zdravotnej starostlivosti a podporuje pohodu na pracovisku. Integráciou modernej zdravotníckej technológie s komplexnými službami podpory zamestnancov poskytuje TELUS Health komplexný prístup k primárnemu a preventívnemu zdraviu a pohode pre viac ako 76 miliónov ľudí v 160 krajinách. Naše inovatívne digitálne zdravotnícke platformy vrátane elektronických zdravotných záznamov (EMR) a riešení virtuálnej starostlivosti umožňujú zdravotníckym pracovníkom, zamestnávateľom a vládam efektívne poskytovať personalizovanú starostlivosť. Naše programy na zlepšenie životných podmienok zamestnancov poskytujú jednotlivcom rozsiahlu podporu prostredníctvom programov pomoci zamestnancom (EAP), zdrojov duševného zdravia, finančného poradenstva a iniciatív v oblasti zdravia na pracovisku. V spoločnosti TELUS Health sme odhodlaní revolučne meniť zdravotnú starostlivosť, aby sme ľuďom zabezpečili podporu, ktorú potrebujú, a aby sa zamestnancom darilo osobne aj profesionálne. Vytvorme spoločne priateľskú budúcnosť. Viac informácií nájdete na stránke: www.telushealth.com.

Kontakt pre médiá:

Hanover Communications

e-mail: telushealth@hanovercomms.com

Logo: https://mma.prnewswire.com/media/2561286/TELUS_Health_TELUS_Mental_Health_Index__Workers_who_are_dissatis.jpg

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring