OTS: India: Spoločnosť Yum! Brands otvára reštauráciu KFC s poradovým číslom ...

TASR, 24. októbra 2013 13:56

Spoločnosť Yum! Brands otvára reštauráciu KFC s poradovým číslom 40 000 v indickom meste Goa a potvrdzuje svoju vedúcu pozíciu a rast na rozvojových trhoch

Do roku 2015 bude v indii 1 000 reštaurácií vo viac než 100 mestách

Spoločnosť Yum! a jej franšízoví partneri plánujú do roku 2020 investíciu vo výške 10 miliárd dolárov do trozvojových trhov

LOUISVILLE, Ky. & GOA, India--(BUSINESS WIRE)-- Spoločnosť Yum! Brands (NYSE: YUM), popredný svetový prevádzkovateľ reštaurácií, oznámila, že otvorila reštauráciu s poradovým číslom 40 000, vlajkovú loď značky KFC v indickom meste Goa, čím potvrdila svoju vedúcu pozíciu a rast na rozvojových trhoch. Očakáva sa, že do roku 2015 dosiahnu tržby spoločnosti a franšízových reštaurácií v Indii objem 1 miliardy amerických dolárov. Do tej doby bude mať spoločnosť v Indii viac ako 1 000 reštaurácií značiek KFC, Pizza Hut a Taco Bell vo viac než 100 mestách.

Spoločnosť Yum! Brands (NYSE: YUM), popredný svetový prevádzkovateľ reštaurácií, oznámila, že otvorila reštauráciu s poradovým číslom 40 000, vlajkovú loď značky KFC v indickom meste Goa, čím potvrdila svoju vedúcu pozíciu a rast na rozvojových trhoch. Očakáva sa, že do roku 2015 dosiahnu tržby spoločnosti a franšízových reštaurácií v Indii objem 1 miliardy amerických dolárov. Do tej doby bude mať reštauračný reťazec v Indii viac ako 1 000 reštaurácií značiek KFC, Pizza Hut a Taco Bell vo viac než 100 mestách. Spoločnosť Yum! Brands je svetová jednotka na rozvojových trhoch s dvojnásobnou výhodou nad najbližšej konkurenciou. Spoločnosť zároveň stojí na poprednom mieste v oblasti medzinárodného rozvoja, pretože mimo Spojených štátov amerických otvára viac ako päť reštaurácií denne a ešte v tomto roku plánuje otvoriť rekordných 1 450 nových reštaurácií na rozvojových trhoch. Rozvojové trhy pre spoločnosť predstavujú ohromný potenciál.

"Spolu s našimi franšízovým partnermi, ktorí sú pripravení na rozvoj, plánuje spoločnosť Yum! Brands investovať do roku 2020 do rozvíjajúcich sa trhov 10 miliárd amerických dolárov a prevádzkovať tu viac ako 20 000 reštaurácií," povedal David Novak, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ spoločnosti Yum! Brands. „Na popredných 10 rozvojových trhoch pripadajú len 2 reštaurácie na milión obyvateľov, zatiaľ čo v Spojených štátoch pripadá na rovnaký počet ľudí 58 reštaurácií. Sme tak na samom počiatku nášho globálneho rozvoja. Pokiaľ ide o svetové rozvojové trhy, India predstavuje jednu z najväčších príležitostí. Sme preto veľmi radi, že tu môžeme osláviť otvorenie reštaurácie s poradovým číslom 40 000.

India je pre spoločnosť Yum! Brands kľúčovým rozvojovým trhom. Disponuje strednou triedou, ktorá sa rýchlo rozrastá a spolu s ňou aj obrovskou a mladou populáciou v počte viac ako 1,2 miliardy ľudí, z toho 65 percent je mladších ako 35 rokov. Očakáva sa, že India bude mať do roku 2030 najväčšou spotrebiteľskou triedu na svete. V Indii je tiež rozvinutý maloobchod a krajina je šiestym najväčším konzumentom hydiny na svete. Trh so stravovaním mimo domova sa odhaduje na 94 miliárd amerických dolárov, z toho len dve percentá zaisťujú národné a medzinárodné značky maloobchodného predaja potravín.

Niren Chaudhary, prezident spoločnosti Yum! Restaurants India povedal, "Náš rozvoj v krajine možno pripísať úspešnej stratégii budovania značky zameranej na poskytovanie výnimočných služieb pre zákazníkov, hlbokému prieniku do miest s kapitálom triedy Tier I a Tier II, lokalizovanej ponuke jedál a šikovnému a pritom rôznorodému personálu. Pri rozvoji nášho podnikania investujeme aj do miestnych komunít s cieľom zanechať pozitívny vplyv na životy miliónov ľudí. Naše podnikanie v Indii zaznamenalo neuveriteľný rozvoj a položilo základy pre podobné rozvíjajúce sa trhy, kde sa predpokladá, že spotrebiteľská trieda sa do piatich rokov zdvojnásobí. Indický trh má podľa nás pozitívnu perspektívu a tešíme sa na to, že do roku 2015 dosiahneme medzník 1 000. reštaurácie".

Nová vlajková loď značky KFC sa nachádza v meste Goa na západnom pobreží Indie. Reštaurácia vychádza z motta "Duša, duch a srdce."

Inšpirovala sa základnou esenciou značky, v rámci ktorej DUŠA predstavuje snahu spoločnosti KFC o skvelú chuť a kvalitu v rámci jej reklamných sloganov Vždy čerstvo pripravené, tajný recept známy po celom svete, masové a 100% vegetariánske produkty so skvelou chuťou; DUCH je o radosti z trávenia času spoločne s priateľmi a rodinou, keď si spolu vyrazíte von, a nakoniec SRDCE predstavuje vieru v odplácanie sa komunite, v ktorej pôsobia. Reštaurácia má rozlohu viac ako 380 m2 a kapacitu vyše 130 miest.

KFC je najrýchlejšie sa rozvíjajúca značka reštaurácií rýchleho občerstvenia v Indii, ktorá za posledných päť rokov strojnásobila počet svojich reštaurácií na číslo 296. Pizza Hut získala sedem rokov po sebe prvé miesto medzi najdôveryhodnejšími potravinárskymi značkami. Vďaka mottu značky „Pizze a oveľa viac“ v Indii v súčasnosti prevádzkuje 181 cenovo dostupných reštaurácií a 132 podnikov s donáškovou službou. Taco Bell, tretia medzinárodná značka spoločnosti Yum! Brands a svetová jednotka v oblasti mexickej kuchyne, vstúpila do Indie v roku 2010 v Bangalore a v súčasnosti má v meste štyri reštaurácie.

S neustálym dôrazom na heslo "Rozvoj s veľkým srdcom" spoločnosť Yum! India pevne verí, že sa dokáže odplácať spoločnosti, v ktorej pracuje a žije, pozitívne ovplyvňovať životy všetkých našich zákazníkov, partnerov, franšízantov a ich rodín. Spoločnosť Yum! India sa zapojila do svetovej kampane boja proti hladu World Hunger Relief a zároveň vytvorila program pre zamestnávanie osôb s vadou sluchu a reči.

Iniciatíva proti hladu spoločnosti Yum! Brands World Hunger Relief spustená v roku 2007 zahŕňa viac ako 130 krajín a oblastí so 40 000 reštauráciiami KFC, Pizza Hut a Taco Bell s 1,5 miliónom zamestnancov, ktorí zvyšujú povedomie, podporujú dobrovoľníctvo a pomáhajú získavať finančné prostriedky pre Svetový potravinový program OSN (WFP) a ďalšie agentúry bojujúce proti hladu. V priebehu rokov získala kampaň boja proti hladu vo svete World Hunger Relief spoločnosti Yum! Brands takmer 150 miliónov amerických dolárov a pomáha poskytovať približne 600 miliónov jedál hladným ženám a deťom na celom svete. Okrem toho, v rámci programov zamestnanosti prevádzkuje spoločnosť Yum! Restaurants India 20 špeciálne prispôsobených reštaurácií KFC, v ktorých 67 percent personálu tvoria ľudia s poruchami reči alebo sluchu. Program začal v roku 2008 a úspešne funguje už viac ako päť rokov. Spoločnosť Yum! India do roku 2015 plánuje, zamestnávať 1 000 handicapovaných ľudí v 50 špeciálnych prevádzkach.

O spoločnosti Yum! Brands

Spoločnosť Yum! Brands, Inc., so sídlom v Louisville v americkom štáte Kentucky, je prevádzkovateľom 40 000 reštaurácií v 130 krajinách a oblastiach. Reštaurácie pod značkami KFC, Pizza Hut a Taco Bell zaujímajú popredné miesta v oblasti kuracích špecialít, pizze a mexickej kuchyne. Mimo USA otvára spoločnosť Yum! Brands viac než päť nových reštaurácií denne a je tak jednotkou v medzinárodnom rozvoji maloobchodu. Spoločnosť Yum! sa nachádza na 201. priečke v rebríčku 500 časopisu Fortune s tržbami viac ako 13 miliárd amerických dolárov v roku 2012. V roku 2013 sa umiestnila medzi sto najlepšími spoločnosťami podľa časopisu spoločenskej zodpovednosti Corporate Responsibility Magazine.

Fotografie/Multimediálna galéria:

http://www.businesswire.com/multimedia/home/20131022006099/en/

Kontakty

Yum! Brands, Inc.

Virginia Ferguson, 502-874-8200

Zdroj: Yum! Brands, Inc.

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

zsl

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring