Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 24. októbra 2013 13:56
Spoločnosť Yum! Brands otvára reštauráciu KFC s poradovým číslom 40 000 v indickom meste Goa a potvrdzuje svoju vedúcu pozíciu a rast na rozvojových trhoch
Do roku 2015 bude v indii 1 000 reštaurácií vo viac než 100 mestách
Spoločnosť Yum! a jej franšízoví partneri plánujú do roku 2020 investíciu vo výške 10 miliárd dolárov do trozvojových trhov
LOUISVILLE, Ky. & GOA, India--(BUSINESS WIRE)-- Spoločnosť Yum! Brands (NYSE: YUM), popredný svetový prevádzkovateľ reštaurácií, oznámila, že otvorila reštauráciu s poradovým číslom 40 000, vlajkovú loď značky KFC v indickom meste Goa, čím potvrdila svoju vedúcu pozíciu a rast na rozvojových trhoch. Očakáva sa, že do roku 2015 dosiahnu tržby spoločnosti a franšízových reštaurácií v Indii objem 1 miliardy amerických dolárov. Do tej doby bude mať spoločnosť v Indii viac ako 1 000 reštaurácií značiek KFC, Pizza Hut a Taco Bell vo viac než 100 mestách.
Spoločnosť Yum! Brands (NYSE: YUM), popredný svetový prevádzkovateľ reštaurácií, oznámila, že otvorila reštauráciu s poradovým číslom 40 000, vlajkovú loď značky KFC v indickom meste Goa, čím potvrdila svoju vedúcu pozíciu a rast na rozvojových trhoch. Očakáva sa, že do roku 2015 dosiahnu tržby spoločnosti a franšízových reštaurácií v Indii objem 1 miliardy amerických dolárov. Do tej doby bude mať reštauračný reťazec v Indii viac ako 1 000 reštaurácií značiek KFC, Pizza Hut a Taco Bell vo viac než 100 mestách. Spoločnosť Yum! Brands je svetová jednotka na rozvojových trhoch s dvojnásobnou výhodou nad najbližšej konkurenciou. Spoločnosť zároveň stojí na poprednom mieste v oblasti medzinárodného rozvoja, pretože mimo Spojených štátov amerických otvára viac ako päť reštaurácií denne a ešte v tomto roku plánuje otvoriť rekordných 1 450 nových reštaurácií na rozvojových trhoch. Rozvojové trhy pre spoločnosť predstavujú ohromný potenciál.
"Spolu s našimi franšízovým partnermi, ktorí sú pripravení na rozvoj, plánuje spoločnosť Yum! Brands investovať do roku 2020 do rozvíjajúcich sa trhov 10 miliárd amerických dolárov a prevádzkovať tu viac ako 20 000 reštaurácií," povedal David Novak, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ spoločnosti Yum! Brands. „Na popredných 10 rozvojových trhoch pripadajú len 2 reštaurácie na milión obyvateľov, zatiaľ čo v Spojených štátoch pripadá na rovnaký počet ľudí 58 reštaurácií. Sme tak na samom počiatku nášho globálneho rozvoja. Pokiaľ ide o svetové rozvojové trhy, India predstavuje jednu z najväčších príležitostí. Sme preto veľmi radi, že tu môžeme osláviť otvorenie reštaurácie s poradovým číslom 40 000.
India je pre spoločnosť Yum! Brands kľúčovým rozvojovým trhom. Disponuje strednou triedou, ktorá sa rýchlo rozrastá a spolu s ňou aj obrovskou a mladou populáciou v počte viac ako 1,2 miliardy ľudí, z toho 65 percent je mladších ako 35 rokov. Očakáva sa, že India bude mať do roku 2030 najväčšou spotrebiteľskou triedu na svete. V Indii je tiež rozvinutý maloobchod a krajina je šiestym najväčším konzumentom hydiny na svete. Trh so stravovaním mimo domova sa odhaduje na 94 miliárd amerických dolárov, z toho len dve percentá zaisťujú národné a medzinárodné značky maloobchodného predaja potravín.
Niren Chaudhary, prezident spoločnosti Yum! Restaurants India povedal, "Náš rozvoj v krajine možno pripísať úspešnej stratégii budovania značky zameranej na poskytovanie výnimočných služieb pre zákazníkov, hlbokému prieniku do miest s kapitálom triedy Tier I a Tier II, lokalizovanej ponuke jedál a šikovnému a pritom rôznorodému personálu. Pri rozvoji nášho podnikania investujeme aj do miestnych komunít s cieľom zanechať pozitívny vplyv na životy miliónov ľudí. Naše podnikanie v Indii zaznamenalo neuveriteľný rozvoj a položilo základy pre podobné rozvíjajúce sa trhy, kde sa predpokladá, že spotrebiteľská trieda sa do piatich rokov zdvojnásobí. Indický trh má podľa nás pozitívnu perspektívu a tešíme sa na to, že do roku 2015 dosiahneme medzník 1 000. reštaurácie".
Nová vlajková loď značky KFC sa nachádza v meste Goa na západnom pobreží Indie. Reštaurácia vychádza z motta "Duša, duch a srdce."
Inšpirovala sa základnou esenciou značky, v rámci ktorej DUŠA predstavuje snahu spoločnosti KFC o skvelú chuť a kvalitu v rámci jej reklamných sloganov Vždy čerstvo pripravené, tajný recept známy po celom svete, masové a 100% vegetariánske produkty so skvelou chuťou; DUCH je o radosti z trávenia času spoločne s priateľmi a rodinou, keď si spolu vyrazíte von, a nakoniec SRDCE predstavuje vieru v odplácanie sa komunite, v ktorej pôsobia. Reštaurácia má rozlohu viac ako 380 m2 a kapacitu vyše 130 miest.
KFC je najrýchlejšie sa rozvíjajúca značka reštaurácií rýchleho občerstvenia v Indii, ktorá za posledných päť rokov strojnásobila počet svojich reštaurácií na číslo 296. Pizza Hut získala sedem rokov po sebe prvé miesto medzi najdôveryhodnejšími potravinárskymi značkami. Vďaka mottu značky „Pizze a oveľa viac“ v Indii v súčasnosti prevádzkuje 181 cenovo dostupných reštaurácií a 132 podnikov s donáškovou službou. Taco Bell, tretia medzinárodná značka spoločnosti Yum! Brands a svetová jednotka v oblasti mexickej kuchyne, vstúpila do Indie v roku 2010 v Bangalore a v súčasnosti má v meste štyri reštaurácie.
S neustálym dôrazom na heslo "Rozvoj s veľkým srdcom" spoločnosť Yum! India pevne verí, že sa dokáže odplácať spoločnosti, v ktorej pracuje a žije, pozitívne ovplyvňovať životy všetkých našich zákazníkov, partnerov, franšízantov a ich rodín. Spoločnosť Yum! India sa zapojila do svetovej kampane boja proti hladu World Hunger Relief a zároveň vytvorila program pre zamestnávanie osôb s vadou sluchu a reči.
Iniciatíva proti hladu spoločnosti Yum! Brands World Hunger Relief spustená v roku 2007 zahŕňa viac ako 130 krajín a oblastí so 40 000 reštauráciiami KFC, Pizza Hut a Taco Bell s 1,5 miliónom zamestnancov, ktorí zvyšujú povedomie, podporujú dobrovoľníctvo a pomáhajú získavať finančné prostriedky pre Svetový potravinový program OSN (WFP) a ďalšie agentúry bojujúce proti hladu. V priebehu rokov získala kampaň boja proti hladu vo svete World Hunger Relief spoločnosti Yum! Brands takmer 150 miliónov amerických dolárov a pomáha poskytovať približne 600 miliónov jedál hladným ženám a deťom na celom svete. Okrem toho, v rámci programov zamestnanosti prevádzkuje spoločnosť Yum! Restaurants India 20 špeciálne prispôsobených reštaurácií KFC, v ktorých 67 percent personálu tvoria ľudia s poruchami reči alebo sluchu. Program začal v roku 2008 a úspešne funguje už viac ako päť rokov. Spoločnosť Yum! India do roku 2015 plánuje, zamestnávať 1 000 handicapovaných ľudí v 50 špeciálnych prevádzkach.
O spoločnosti Yum! Brands
Spoločnosť Yum! Brands, Inc., so sídlom v Louisville v americkom štáte Kentucky, je prevádzkovateľom 40 000 reštaurácií v 130 krajinách a oblastiach. Reštaurácie pod značkami KFC, Pizza Hut a Taco Bell zaujímajú popredné miesta v oblasti kuracích špecialít, pizze a mexickej kuchyne. Mimo USA otvára spoločnosť Yum! Brands viac než päť nových reštaurácií denne a je tak jednotkou v medzinárodnom rozvoji maloobchodu. Spoločnosť Yum! sa nachádza na 201. priečke v rebríčku 500 časopisu Fortune s tržbami viac ako 13 miliárd amerických dolárov v roku 2012. V roku 2013 sa umiestnila medzi sto najlepšími spoločnosťami podľa časopisu spoločenskej zodpovednosti Corporate Responsibility Magazine.
Fotografie/Multimediálna galéria:
http://www.businesswire.com/multimedia/home/20131022006099/en/
Kontakty
Yum! Brands, Inc.
Virginia Ferguson, 502-874-8200
Zdroj: Yum! Brands, Inc.
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.
zsl