Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 10. marca 2025 8:25
OTS: Inovácie s AI: tvorba hodnôt technologických spoločností rastie do nových výšin
Barcelona 10. marec (TASR/OTS) - /PRNewswire/ - James Chen, prezident Huawei Carrier Business, predniesol hlavný prejav na tému „Inovácie s AI: tvorba hodnôt technologických spoločností rastie do nových výšin". Chen poukázal na to, že transformáciou sa proces nekončí Konečným cieľom transformácie je vytvárať hodnoty.
S rýchlym rozvojom technológií, ako sú 5.5G, cloud a AI, operátori sa transformujú z tradičných poskytovateľov služieb spojenia na poskytovateľov digitálnych služieb. Huawei navrhuje model schopností „päť krát jeden", ktorý uľahčí operátorom transformáciu na technologické spoločnosti (techcos). S týmto modelom môžu operátori upraviť svoje podnikanie, prevádzku a údržbu a infraštruktúru, lepšie sa chopiť príležitostí transformácie a neustále vytvárať hodnoty.
Jeden model monetizácie: Vytvorenie nového modelu pre diferencovanú monetizáciu skúseností
Na trhu sa objavujú nové scenáre osobných služieb, ako je živý streaming, služobné cesty a hranie hier. Aby mohli operátori poskytovať diferencovanú sieťovú skúsenosť pre rôznych používateľov a scenáre služieb a monetizovať takéto ponuky, potrebujú nové modely služieb s podporou najnovších technológií.
AI môže pomôcť operátorom presne odporúčať balíčky používateľom, dynamicky upravovať sieťový zážitok, ktorý najlepšie vyhovuje potrebám používateľov, a intuitívne zobrazovať výsledky zlepšenia skúsenosti používateľom v reálnom čase.
Doteraz viac ako 35 operátorov po celom svete prijalo modely monetizácie zážitkov s využitím účtovania na základe sadzby a skúsenosti.
Jeden servisný záznam: Budovanie domácich služieb AI s podporou multimodálnej interakcie
Domácnosti sú čoraz inteligentnejšie. Operátori môžu poskytovať personalizované služby vytvorením jednotného inteligentného portálu domácich služieb a stať sa z poskytovateľov širokopásmového pripojenia poskytovateľmi služieb AI.
Napríklad operátori v Číne a Južnej Kórei uviedli na trh centrá AI pre domácnosti, ktorých súčasťou sú agenti AI. Tieto centrá sa plynulo pripájajú k rôznym inteligentným domácim zariadeniam prostredníctvom multimodálnej interakcie a rýchlo vyvolávajú inteligentné aplikácie v cloude podľa zámerov používateľov.
Komplexná cloudová platforma: Prevádzkovanie cloudovej platformy pre služby B2B
Aby mohli operátori využiť príležitosti, ktoré prináša digitálna a inteligentná transformácia priemyslu, potrebujú zabezpečiť cloudovú platformu vyznačujúcu sa konvergenciou viacerých služieb, aby vyhoveli viacerým scenárom služieb B2B. Táto platforma musí byť vybavená novými funkciami, ako je cloudové trhovisko a inteligentné generovanie kódu. To urýchli zapojenie operátorov do ekosystému a pomôže vývojárom rýchlejšie inovovať a spúšťať aplikácie.
Jeden z operátorov v severnej Afrike úspešne využil multi-cloudovú platformu na podporu tisícov podnikov a zákazníkov vo viac ako 10 priemyselných odvetviach s digitálnou transformáciou.
Jeden model telekomunikačnej základne: Zavádzanie všeobecných agentov AI a digitálnych dvojčiat
Technológie AI založené na základných modeloch môžu operátorom pomôcť prehodnotiť efektivitu prevádzky a údržby. Vybudovaním digitálnych dvojčiat sietí a služieb môžu operátori premeniť údaje a scenáre na vedomosti a schopnosti. Následne môžu začleniť technológie telekomunikačných základných modelov do digitálnych dvojčiat alebo agentov AI a neustále trénovať a optimalizovať modely, čím uplatnia technológie AI v rutinnej prevádzke a údržbe.
V úspešnom prípade inteligentnej prevádzky a údržby sa technológie AI použili na rýchlu diagnostiku a opravu sieťových porúch, čím sa doba riešenia problémov skrátila na menej ako 30 minút.
Jedna súčinná architektúra: Budovanie infraštruktúry pre spoluprácu všetkých prvkov
V ére AI bude komunikačná infraštruktúra zahŕňať viacero zdrojov, ako sú sieťové, úložné, cloudové a výpočtové zdroje. Je nevyhnutné naplánovať architektúru, ktorá integruje všetky tieto prvky zdrojov.
Táto architektúra by mala podporovať tri funkcie: Inteligentnú konektivitu, pomocou ktorej môžu operátori poskytovať deterministické záruky a bezstratové pripojenia pre používateľov; Inteligentný cloud, ktorý podporuje heterogénny výpočtový výkon v distribuovanom nasadení a poskytuje cloudové služby a inteligentné výpočtové služby na požiadanie; Inteligentnú spoluprácu, ktorá dáva do súčinnosti všetky prvky zdrojov od plánovania až po prevádzku.
James Chen na záver uviedol, že inovácie s umelou inteligenciou urýchlia transformáciu operátorov na technologické spoločnosti. S poprednými produktmi a riešeniami Huawei spolupracuje so zákazníkmi na pretváraní podnikania, prevádzky a údržby a infraštruktúry, aby spoločne vytvárali väčšiu hodnotu a chopili sa obrovských príležitostí v ére AI.
Foto: https://mma.prnewswire.com/media/2635840/Image.jpg
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.