Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 21. mája 2024 13:28
Bratislava 21. mája (TASR/OTS) - Scéna ako z akčného filmu sa odohrala len nedávno pri nakrúcaní nového televízneho spotu na jednu z okamžitých lotérií od TIPOSu. Žreb Diamant, ktorý stále ponúka maximálnu výšku výhry 200 000 eur, je v novej kampani označovaný ako klenot medzi žrebmi z ponuky národnej lotériovej spoločnosti. Žreb Diamant s celkovou výškou výhier 7 000 000 eur patrí medzi prémiové produkty spoločnosti TIPOS.
Dva žreby s 200-tisícovými výhrami sú stále v predaji
Aktuálna emisia žrebu Diamant sa na predajných pultoch objavila v októbri minulého roka. Odvtedy si svoje výhry prevzalo viacero šťastlivcov, no ani jeden si nevytiahol žreb s maximálnou výhrou 200 000 eur. V hre sú tak oba žreby s touto fantastickou sumou a šanca na ich získanie každým dňom rastie. Fanúšikovia okamžitých lotérií majú ešte päť mesiacov na zotretie žrebu Diamant s maximálnou výhrou. „V TIPOSe je našim poslaním prinášať radosť z výhier. Veríme, že vďaka aktuálnej emisii žrebov Diamant čoskoro spoznáme dvoch šťastných výhercov, ktorí si pripíšu po 200 000 eur,“ dopĺňa hovorkyňa spoločnosti Jana Pohorelská.
Motív spotu ako zo špionážneho filmu
Okamžité lotérie - žreby tvoria významnú časť portfólia národnej lotériovej spoločnosti. Pre hráčov sú v ponuke stieracie žreby, eŽreby a aj SMS Žreby. TIPOS tento významný segment podporuje aj prostredníctvom marketingových aktivít. Aktuálne v spolupráci s agentúrou MullenLowe GGK prináša kampaň „Diamant – klenot medzi TIPOS žrebmi“. Dej reklamného spotu sa odohráva v prostredí typickej trafiky. O krádež „klenotu - žrebu“ sa v spote pokúša dabingový a divadelný herec Matej Struhár. Na jeho výkon počas nakrúcania dohliadal nielen režisér Jakub Švejkar, ale aj tím kaskadérov, keďže Matej niekoľko hodín visel a lietal v štúdiu vo vzduchu. Trafikantku stvárnila pôvabná herečka Milena Minichová, známa z divadelných dosiek aj z televíznych projektov.
Odvážny počin, ako aj humor, ktorý v spote dominuje ohodnotila manažérka oddelenia brand marketingu spoločnosti TIPOS Dana Senéšiová. „Pri výbere konceptu najviac zavážila jeho hravosť a humorná nadsádzka. Žreb Diamant patrí medzi prémiové produkty spoločnosti TIPOS. Zaujal nás nápad, že kúpa žrebu môže byť vzrušujúcim zážitkom. Zákazník si ide po žreb ako po vzácny klenot s humorným odkazom na špionážne filmy, aj keď jeho kúpa je v konečnom dôsledku veľmi jednoduchá," upresňuje Senéšiová.
Spomínaný REKLAMNÝ SPOT môžete vidieť už vo vysielaní televízie, kampaň je doplnená aj rozhlasovými spotmi a podporou na sociálnych sieťach.
Vaše výhry, naša radosť!
Zákaz hrania hazardných hier osobám mladším ako 18 rokov. Hrajte zodpovedne, hrajte pre radosť!
Poznámka: Spoločnosť TIPOS používa v texte tzv. generické maskulínum – šťastlivec, výherca pod ktorým sa môže rozumieť osoba mužského, rovnako aj ženského pohlavia.
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.