OTS: Lady Gaga uzatvára partnerstvo so spoločnosťou Clear Channel Outdoor

TASR, 9. októbra 2013 15:50

Lady Gaga uzatvára partnerstvo so spoločnosťou Clear Channel Outdoor pre exkluzívne globálne odhalenie obalu nového albumu New ARTPOP

New York 7. októbra (TASR-OTS-Business Wire) - Spoločnosť Clear Channel Outdoor (NYSE:CCO) dnes oznámila, že svetová speváčka Lady Gaga prvý raz odhalí obal svojho nového albumu ARTPOP, a to kúsok po kúsku na digitálnych billboardoch a obrazovkách spoločnosti Clear Channel Outdoor vo veľkých mestách na celom svete. Spoločnosť posúva hranice svojej jedinečnej medzinárodnej pôsobnosti a digitálnych technológií prostredníctvom tejto prvej kampane s postupným odhaľovaním inzerentovej kreativity súčasne na celom svete. Kampaň ukazuje globálny rozsah, dosah a vplyv na digitálne vysielanie spoločnosti Clear Channel Outdoor. Spojenie najstaršieho a najtrvácnejšieho reklamného média s najnovšími technológiami poskytuje firmám obrovský kreatívny potenciál pre oslovenie ľudí. Lady Gaga, ktorá je známa množstvom fanúšikov na sociálnych médiách dnes o 13.00 v rámci exkluzívnej multiplatformovej akcii požiada viac než 40 miliónov „malých príšer“ na Twitteri a 59 miliónov fanúšikov na Facebooku, aby jej pomocou kľúčového slova (hashtag) #iHeartARTPOP poslali svoje reakcie (tweety) na vychádzajúci album. Počas nasledujúcich 30 minút „matka príšera“ využije vonkajšie médiá spoločnosti Clear Channel Outdoor na vykonanie digitálnej upútavky na obal albumu, kedy sa každých päť minút odkryje nová časť až do odhalenia celej predlohy. Štvrtý album Lady Gaga ARTPOP vyjde 11. novembra. Obal navrhol legendárny umelec Jeff Koons. „Jeffova práca na albume bol jeho splnený sen a veľmi emocionálny zážitok. Dal mi obrovský dar a sme nadšení, že sa oň s vami môžeme podeliť,“ povedala Lady Gaga. Tweety od fanúšikov so slovom #iHeartARTPOP budú pri odhalení kreatívnej práce zapracované do pozadia. Tak môžu mať fanúšikovia šancu ponoriť sa úplne do umeleckej spolupráce a príležitosť vidieť svoje odkazy na billboardoch a digitálnych obrazovkách Clear Channel a na stránkach www.ladygaga.com. Je to vôbec po prvý raz, kedy umelci z oblasti hudby a výtvarného umenia spolupracujú s fanúšikmi prostredníctvom sociálnych médií na tvorbe kultových, globálnych umeleckých prác na outdoorových médiách. „Clear Channel Outdoor má rastúcu živú sieť vysoko kvalitných digitálnych obrazoviek po celom svete, ktorá poskytuje inzerentom nové a výkonné prémiové mediálne portfólio na oslovenie spotrebiteľov. So vzostupom urbanizácie a so zvyšujúcou sa dominanciou mobilného internetu a aplikácií sa outdoorové médiá stávajú základnou súčasťou mediálnych kampaní zameraných na komunikáciu, zapojenie a dokonca obchodovanie so spotrebiteľmi,“ povedal William Eccleshare, generálny riaditeľ spoločnosti Clear Channel Outdoor. „Naším záväzkom je poskytovanie úplného potenciálu vonkajších digitálnych médií tak, že našim globálnym klientom ponúkame bohaté, tvorivé a efektívne kampane a sme veľmi hrdí na to, že partnerstvom s Lady Gaga môžeme takýmto inovatívnym spôsobom svetu predstaviť album ARTPOP.“ Na zabezpečenie účasti všetkých fanúšikov na celom svete odhalí Lady Gaga obal svojho veľmi očakávaného albumu súčasne v 18 mestách po celom svete, pričom paralelne prebehne živé vysielanie na adrese www.ladygaga.com priamo z obrovského billboardu Clear Channel Outdoor na Times Square umiestnenom na 1567 Broadway. Pri preukazovaní schopností skutočne unikátnej krížovej platformy spoločnosti Clear Channel, ktoré zahŕňajú okrem outdoorovej reklamy aj rádiové a digitálne vysielanie, zverejnia rozhlasové stanice spoločnosti Clear Channel Media & Entertainment v celých Spojených štátoch obal albumu, ktorý bude zverejnený aj na jednotlivých internetových stránkach. Nadšení fanúšikovia, ktorí túžia sledovať celosvetové odhalenie albumu ARTPOP z prvej ruky, ho môžu vidieť v nasledujúcich mestách: · Barcelona, Španielsko · Brusel, Belgicko · Chicago, Illinois · Helsinki, Fínsko · Lima, Peru · Londýn, Veľká Británia · Los Angeles, Kalifornia · Madrid, Španielsko · Mexico City, Mexiko · Miami, Florida · New Jersey · New York City, New York · Oakland, Kalifornia · Oslo, Nórsko · Paríž, Francúzsko · Santiago, Chile · Štokholm, Švédsko · Valencia, Španielsko · Benátky, Taliansko ~ ~ ~

O spoločnosti Clear Channel Outdoor Holdings, Inc. Spoločnosť Clear Channel Outdoor Holdings, Inc., (NYSE:CCO) je jednou z najväčších svetových spoločností v oblasti vonkajšej reklamy s viac než 750 000 displejmi v 30 krajinách na piatich kontinentoch vrátane 48 z 50 najväčších trhov v Spojených štátoch. Clear Channel Outdoor Holdings ponúka v rámci svojej globálnej platformy mnohé typy displejov spĺňajúce reklamné potreby svojich zákazníkov. Patrí sem rastúca digitálna sieť, ktorá v súčasnosti ponúka viac než 1 000 digitálnych billboardov na 37 trhoch USA. Medzinárodne pôsobí Clear Channel Outdoor v 28 krajinách v Ázii, Austrálii, Európe a v Latinskej Amerike v najrôznejších formátoch. Lajkujte nás na Facebooku na adrese facebook.com/CCOutdoor Sledujte nás na Twitteri na adrese twitter.com/CCOutdoor O spoločnosti Clear Channel Media & Entertainment Vďaka 243 miliónom poslucháčov v USA mesačne má spoločnosť Clear Channel Media & Entertainment najväčší dosah v rámci akéhokoľvek rozhlasového alebo televízneho vysielania v Amerike. Clear Channel Media & Entertainment pôsobí na 150 trhoch prostredníctvom 840 vlastných rozhlasových staníc. Jej vysielanie je možné počúvať na AM/FM, HD digitálnom rádiu, na satelitnom rádiu, na internete na adrese iHeartRadio.com a na webových stránkach rozhlasových staníc spoločnosti, v mobilnej aplikácii iHeartRadio, na rozšírených prístrojových doskách automobilov, na iPadoch a smartfónoch a pomocou navigačných systémov. iHeartRadio, digitálna audio služba č. 1 digitálnej rozhlasovej platformy Clear Channel, je služba typu „všetko v jednom“ s viac než 225 miliónmi stiahnutí. Svojich prvých 20 miliónov registrovaných užívateľov získala rýchlejšie než akákoľvek digitálna služba v histórii internetu. Operácie spoločnosti zahŕňajú rozhlasové vysielanie, online a mobilné služby a produkty, živé koncerty a podujatia, združovanie, služby hudobného výskumu a zastúpenie nezávislých médií. Clear Channel Media & Entertainment je divíziou spoločnosti CC Media Holdings, Inc. (OTCBB:CCMO), vedúcej svetovej mediálnej a zábavnej spoločnosti. Viac informácií o spoločnosti môžete nájsť na stránke ClearChannel.com. Lajkujte nás na Facebooku na adrese facebook.com/iHeartRadio Sledujte nás na Twitteri na adrese twitter.com/iHeartRadio Uvedenie albumu Lady Gaga ARTPOP začne o 13.00 východného času v nasledujúcich medzinárodných lokalitách: EURÓPA: Brusel, Belgicko · Viac než 100 obrazoviek na staniciach metra v celom Belgicku vrátane južného Bruselu, centrálneho Bruselu, stredných Antverp a Gentu. Helsinki, Fínsko · V centre Helsiniek, v blízkosti Narinkkatori pri hlavnom vchode do nákupného centra Kamppi, je umiestnená veľká obrazovka. Londýn, Veľká Británia · Viac než 100 autobusových zastávok v kľúčových peších zónach v centre Londýna. Oslo, Nórsko · Centrálne Oslo, veľká obrazovka pred hlavným vchodom do najväčšieho nákupného centra v centre Osla, vedľa hlavnej železničnej stanice. Paríž, Francúzsko · Le Grand Ecran on l’esplanade, La Défense, Paríž. Vonku v blízkosti le Quatre Temps Mall. Barcelona, Madrid & Valencia, Španielsko · Super veľké billboardy na hlavných príjazdových a výjazdových cestách do Madridu, Barcelony a Valencie v Španielsku, La Vaguada v Madride, Nuevo Centro v Madride a Valencii. Štokholm, Švédsko · Viac než 100 obrazoviek v štokholmskom metre umiestnených na všetkých hlavných staniciach. Benátky, Taliansko · Obrazovky na celom letisku Marco Polo v Benátkach. LATINSKÁ AMERIKA: Lima, Peru · Digitálne billboardy po celom centre mesta vrátane Av. La Marina umiestnené pred najviac navštevovaným nákupným centrom v meste a tri ďalšie obrazovky na Av. Javier Prado spájajúcu hlavné obchodné časti mesta. Mexico City, Mexiko · Digitálne billboardy v celom centre mesta Santiago de Chile, Chile · Digitálne billboardy v celom centre mesta KANADA: · Toronto, Yonge-Dundas Square SPOJENÉ ŠTÁTY AMERICKÉ: New York City · Times Square, 1567 Broadway (Broadway medzi 46. a 47. ulicou) Chicago · 33 obrazoviek Los Angeles · 6 obrazoviek Miami · 20 obrazoviek New Jersey (rôzne mestá) · 10 obrazoviek Oakland · 10 obrazoviek

Kontakty Ďalšie informácie získate od: Clear Channel Outdoor – všetky krajiny mimo USA Lucy Puddefoot, +44 (0) 207 478 2284 lucypuddefoot@clearchannel.com alebo Clear Channel Outdoor – Severná Amerika David Grabert, +001 (212)-812-0089 davidgrabert@clearchannel.com alebo Clear Channel Media & Entertainment Angel Aristone, +001 (212)-377-7802 angelaristone@clearchannel.com alebo Fishburn Hedges Jessica Morris, +001 (212) 459-6232 jessica.morris@fishburn-hedges.com

Zdroj: Clear Channel Outdoor Holdings

Túto tlačovú správu si môžete pozrieť online na adrese: http://www.businesswire.com/news/home/20131007006182/en

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

žab

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring