OTS: Laserový televízor od spoločnosti Hisense pokračuje ...

TASR, 20. septembra 2023 11:35

OTS: Laserový televízor od spoločnosti Hisense pokračuje v rozširovaní hraníc scenárov inteligentného domáceho bývania s prvým zariadením na svete skladací laserový televízor L5K

Čching-Tao 20. septembra (TASR/OTS) - /PRNewswire/ - Spoločnosť Hisense, globálna korporácia vyrábajúca spotrebnú elektroniku a spotrebiče, sa pripojila k celosvetovým podnikom vrátane Leica Camera, Texas Instruments, Nichia a ďalších na štvrté globálne fórum priemyslu laserových displejov , ktoré sa dnes konali v čínskom Čching-tao.

S prejavom s názvom "Scenáre kvitnú, laserový displej otvára najlepšiu éru" predstavil Dennys Li, prezident Hisense Visual Technology, stratégiu Hisense, ktorá sa riadi scenármi pre laserový televízor. Vo svojej kľúčovej prednáške predstavil cestu Dennys predstavil Hisense na čele globálnej inovácie pre laserový televízor, počnúc prvým 100-palcovým laserovým televízorom na svete v roku 2014, ktorý bol kľúčový pre globálny rast podniku. V roku 2023 spoločnosť Hisense uviedla na trh prvý laserový 8K televízor na svete, čím vstúpila do éry 8K . Spoločnosť pokračuje v inováciách a prináša prelomové riešenia v oblasti produktov zameraných na spotrebiteľa na základe svojich popredných patentov, medzinárodných noriem a kvality.

Uspokojovanie potrieb spotrebiteľov v rôznych scenároch každodenného života prostredníctvom personalizovaných produktov a služieb je základnou hodnotou produktov, ktoré vyrába spoločnosť Hisense. So zameraním na uspokojenie rastúceho dopytu po nadrozmerných obrazovkách v domácnostiach dnes spoločnosť Hisense predstavila prvý skladací laserový televízor L5K na svete, ktorý ponúka verné farby podporované novou generáciou laserového modulu LPU. Spotrebitelia môžu získať zážitok z kina s vylepšeným IMAX prostredníctvom veľkých obrazoviek do obývačky, ktoré ľahko prejdú dverami a zároveň sú šetrné k očiam spotrebiteľov.

Nárast scenárov inteligentného bývania urýchlil aj spoluprácu v oblasti inovácií priemyselných reťazcov a v porovnaní s rokom 2021sa zvýšil dvojnásobne. Minulý rok v júli spoločnosť Hisense vytvorila strategické partnerstvo so spoločnosťou Leica Camera AG, ktorá je lídrom v oblasti vysokokvalitných optických šošoviek, a spoločne vyvinuli prvý laserový televízor Leica a tento týždeň uvedie do predaja prvý laserový televízor pre domáce kino v Číne.

Tento laserový televízor vedie vo výrobe špičkových výrobkov pre globalizáciu spoločnosti Hisense. S pokrytím viac ako 40 krajín a regiónov sa laserové televízory od spoločnosti Hisense predávajú vo viac ako 250 hlavných kanáloch, ako sú Bestbuy a COSTCO v USA a BOULANGER vo Francúzsku.

S cieľom neustále podporovať rast a expanziu globálneho odvetvia laserových displejov bude spoločnosť Hisense plne využívať svoje globálne zdroje kanálov, pričom je neochvejne odhodlaná investovať do vývoja inovatívnych laserových displejov, vytvárať hlboké aliancie a vytvárať budúcnosť so všetkými partnermi.

Fotografia - https://mma.prnewswire.com/media/2214803/1.jpg

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring