Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 24. júna 2024 9:41
Qingdao 24. júna (TASR/OTS) - /PRNewswire/ - Spoločnosť Hisense, popredná svetová značka domácich spotrebičov a spotrebnej elektroniky, spustila tento týždeň vo Frankfurte turné pod názvom „BEYOND GLORY", s cieľom pritiahnuť a nadchnúť futbalových fanúšikov. Turné oživilo prekvapivé vystúpenie legendárneho brankára a globálneho ambasádora Hisense Ikera Casillasa.
Casillas, známy svojou príkladnou kariérou, komunikoval s fanúšikmi a podelil sa o osobné anekdoty zo svojej kariéry. Jeho prítomnosť oživila atmosféru a zároveň zdôraznila snahu spoločnosti Hisense podporovať blízky kontakt medzi fanúšikmi a ich futbalovými hrdinami, vytvárať nezabudnuteľné zážitky pre účastníkov a podčiarknuť odhodlanie Hisense k excelentnosti a zameraniu na spotrebiteľov.
Ako oficiálny partner UEFA EURO 2024™ predstavila spoločnosť Hisense svoj inovatívny produkt ULED U7N, oficiálny televízor turnaja, ktorý ponúka bezkonkurenčný zážitok sledovania futbalu na 100-palcovom televízore. Na prezentácii sa fanúšikovia mohli ponoriť do hry a zároveň si pozrieť špičkovú technológiu a ambíciu Hisense zlepšovať každodenný život prostredníctvom priekopníckych riešení domácich spotrebičov.
Spoločnosť Hisense nedávno spustila svoju kampaň „BEYOND GLORY" s globálnymi ambasádormi Ikerom Casillasom a Manuelom Neuerom, s dôrazom na svoj záväzok k inováciám a excelentnosti. Na UEFA EURO 2024™ debutoval aj nový slogan „Nikdy sa neuspokojiť s 2. miestom na svete," ktorý odráža ambiciózne ciele Hisense. Podľa údajov Omdia sa spoločnosť Hisense umiestnila s dodávkami televízorov na 2. mieste na svete od roku 2022 do 1. štvrťroka 2024, s 13,6 % podielom na objeme a 12,1 % podielom na výnosoch. Značka sa okrem toho umiestnila na 1. mieste v celosvetovom rebríčku Laser TV s 53,4 %, podielom na objeme v 1. štvrťroku 2024.
Hisense debutuje ako oficiálny poskytovateľ obrazoviek VAR pre UEFA EURO 2024™, čo predstavuje historický míľnik pre čínsku zobrazovaciu technológiu a demonštruje 50 rokov expertízy a záväzok spoločnosti Hisense k inováciám. Táto spolupráca zdôrazňuje neúnavné úsilie Hisense o inovácie a excelentnosť, zapája milióny futbalových fanúšikov a buduje hlbší kontakt so spotrebiteľmi na celom svete.
O spoločnosti Hisense
Hisense je poprednou svetovou značkou domácich spotrebičov a spotrebnej elektroniky a oficiálnym partnerom UEFA EURO 2024™. Podľa spoločnosti Omdia sa spoločnosť Hisense umiestnila v roku 2023 aj v 1. štvrťroku 2024 na 2. mieste v celosvetovom meradle v oblasti dodávok televízorov a na 1. mieste v segmente 100-palcových televízorov. Spoločnosť sa rýchlo rozšírila a pôsobí vo viac ako 160 krajinách a špecializuje sa na multimediálny tovar, domáce spotrebiče a inteligentné IT informácie.
Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2445061/1.jpg
Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2445062/2.jpg
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.