OTS: Legenda Iker Casillas v centre pozornosti ...

TASR, 24. júna 2024 9:41

Qingdao 24. júna (TASR/OTS) - /PRNewswire/ - Spoločnosť Hisense, popredná svetová značka domácich spotrebičov a spotrebnej elektroniky, spustila tento týždeň vo Frankfurte turné pod názvom „BEYOND GLORY", s cieľom pritiahnuť a nadchnúť futbalových fanúšikov. Turné oživilo prekvapivé vystúpenie legendárneho brankára a globálneho ambasádora Hisense Ikera Casillasa.

Casillas, známy svojou príkladnou kariérou, komunikoval s fanúšikmi a podelil sa o osobné anekdoty zo svojej kariéry. Jeho prítomnosť oživila atmosféru a zároveň zdôraznila snahu spoločnosti Hisense podporovať blízky kontakt medzi fanúšikmi a ich futbalovými hrdinami, vytvárať nezabudnuteľné zážitky pre účastníkov a podčiarknuť odhodlanie Hisense k excelentnosti a zameraniu na spotrebiteľov.

Ako oficiálny partner UEFA EURO 2024™ predstavila spoločnosť Hisense svoj inovatívny produkt ULED U7N, oficiálny televízor turnaja, ktorý ponúka bezkonkurenčný zážitok sledovania futbalu na 100-palcovom televízore. Na prezentácii sa fanúšikovia mohli ponoriť do hry a zároveň si pozrieť špičkovú technológiu a ambíciu Hisense zlepšovať každodenný život prostredníctvom priekopníckych riešení domácich spotrebičov.

Spoločnosť Hisense nedávno spustila svoju kampaň „BEYOND GLORY" s globálnymi ambasádormi Ikerom Casillasom a Manuelom Neuerom, s dôrazom na svoj záväzok k inováciám a excelentnosti. Na UEFA EURO 2024™ debutoval aj nový slogan „Nikdy sa neuspokojiť s 2. miestom na svete," ktorý odráža ambiciózne ciele Hisense. Podľa údajov Omdia sa spoločnosť Hisense umiestnila s dodávkami televízorov na 2. mieste na svete od roku 2022 do 1. štvrťroka 2024, s 13,6 % podielom na objeme a 12,1 % podielom na výnosoch. Značka sa okrem toho umiestnila na 1. mieste v celosvetovom rebríčku Laser TV s 53,4 %, podielom na objeme v 1. štvrťroku 2024.

Hisense debutuje ako oficiálny poskytovateľ obrazoviek VAR pre UEFA EURO 2024™, čo predstavuje historický míľnik pre čínsku zobrazovaciu technológiu a demonštruje 50 rokov expertízy a záväzok spoločnosti Hisense k inováciám. Táto spolupráca zdôrazňuje neúnavné úsilie Hisense o inovácie a excelentnosť, zapája milióny futbalových fanúšikov a buduje hlbší kontakt so spotrebiteľmi na celom svete.

O spoločnosti Hisense

Hisense je poprednou svetovou značkou domácich spotrebičov a spotrebnej elektroniky a oficiálnym partnerom UEFA EURO 2024™. Podľa spoločnosti Omdia sa spoločnosť Hisense umiestnila v roku 2023 aj v 1. štvrťroku 2024 na 2. mieste v celosvetovom meradle v oblasti dodávok televízorov a na 1. mieste v segmente 100-palcových televízorov. Spoločnosť sa rýchlo rozšírila a pôsobí vo viac ako 160 krajinách a špecializuje sa na multimediálny tovar, domáce spotrebiče a inteligentné IT informácie.

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2445061/1.jpg

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2445062/2.jpg

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring