Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 15. júla 2013 14:45
Bratislava 15. júla (TASR-OTS) - Stav životného prostredia je spoločnou zodpovednosťou nás všetkých. Denne dochádza ľudskou činnosťou k nenávratnému čerpaniu obrovského množstva prírodných materiálov, navyše, každý človek vyprodukuje stovky kilogramov odpadu ročne. Riešením týchto problémov je recyklácia, proces ktorý je šetrný k prírode a zabraňuje mrhaniu zdrojov.
Spoločnosť Lidl sa v každej fáze svojej činnosti cíti zodpovedná za životné prostredie a túto zodpovednosť vyjadruje konkrétnymi činmi. Vo všetkých 121 predajniach a v oboch logistických centrách spomenutého obchodného reťazca platí politika triedenia odpadu - papiera, plastov a batérií. V roku 2012 Lidl na Slovensku celkovo recykloval viac ako 11-tisíc ton papiera, takmer 420 ton plastov a 15 ton batérií. Oproti roku 2011 to znamená nárast približne o desať percent.
Spoločnosť Lidl Slovenská republika navyše prispela v roku 2012 k výraznej úspore emisií skleníkových plynov a energie v množstve 8057,17 ton CO2 a 138 569 735,96 MJ energie. Približne takýto objem energie ročne spotrebuje 7500 Slovákov, úspora emisií predstavuje ročnú produkciu asi 1300 obyvateľov. Certifikát za účasť v systéme zberu, zhodnocovania a recyklácie odpadov z obalov udelila Lidlu oprávnená organizácia ENVI-PAK.
„Ochrana životného prostredia je prioritou našich aktivít v oblasti CSR. Okrem projektu revitalizácie kalamitného územia v Tatrách - Lidl lesa sa snažíme o ekologický prístup aj na iných úrovniach. Naše letáky a propagačné materiály tlačíme na recyklovanom papieri, v našich predajniach a skladoch dbáme na energetickú úspornosť a ich efektívny vnútorný chod, ročne separujeme tisícky ton papiera a plastov. Zákazníkom poskytujeme možnosť odovzdať v našich filiálkach staré batérie,“ povedal hovorca spoločnosti Lidl Tomáš Bezák.
O spoločnosti Lidl
Spoločnosť Lidl Slovenská republika, v. o. s., otvorila svoje prvé predajne na Slovensku v roku 2004. Počas jej pôsobenia na slovenskom trhu sa jej podarilo rozšíriť obchodnú sieť na 121 predajní.
Spoločnosť Lidl pravidelne pripravuje pre svojich zákazníkov zľavové akcie a špeciálne tematické týždne. Okrem potravinárskeho sortimentu sú v rámci týchto akcií ponúkané aj potreby pre domácnosť, kanceláriu, šport, zábavu alebo domácich majstrov.
Okrem značkových výrobkov nájdu zákazníci v regáloch obchodov Lidl tiež vynikajúce produkty predávané pod vlastnou značkou, ako aj široký výber mliečnych a chladených výrobkov, údenín, rýb a hydinového mäsa. Navyše, denne nechýba čerstvé ovocie, zelenina a rozmanitý výber pečiva. Celý sortiment tovaru neustále podlieha prísnej kontrole kvality a len dodávatelia, ktorí spĺňajú tieto vysoké normy kvality, môžu svoj tovar do Lidlu dodávať.
Viac informácií na www.lidl.sk
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.
lt gl