OTS: Lidl ročne recykluje tisícky ton odpadu

TASR, 15. júla 2013 14:45

Bratislava 15. júla (TASR-OTS) - Stav životného prostredia je spoločnou zodpovednosťou nás všetkých. Denne dochádza ľudskou činnosťou k nenávratnému čerpaniu obrovského množstva prírodných materiálov, navyše, každý človek vyprodukuje stovky kilogramov odpadu ročne. Riešením týchto problémov je recyklácia, proces ktorý je šetrný k prírode a zabraňuje mrhaniu zdrojov.

Spoločnosť Lidl sa v každej fáze svojej činnosti cíti zodpovedná za životné prostredie a túto zodpovednosť vyjadruje konkrétnymi činmi. Vo všetkých 121 predajniach a v oboch logistických centrách spomenutého obchodného reťazca platí politika triedenia odpadu - papiera, plastov a batérií. V roku 2012 Lidl na Slovensku celkovo recykloval viac ako 11-tisíc ton papiera, takmer 420 ton plastov a 15 ton batérií. Oproti roku 2011 to znamená nárast približne o desať percent.

Spoločnosť Lidl Slovenská republika navyše prispela v roku 2012 k výraznej úspore emisií skleníkových plynov a energie v množstve 8057,17 ton CO2 a 138 569 735,96 MJ energie. Približne takýto objem energie ročne spotrebuje 7500 Slovákov, úspora emisií predstavuje ročnú produkciu asi 1300 obyvateľov. Certifikát za účasť v systéme zberu, zhodnocovania a recyklácie odpadov z obalov udelila Lidlu oprávnená organizácia ENVI-PAK.

„Ochrana životného prostredia je prioritou našich aktivít v oblasti CSR. Okrem projektu revitalizácie kalamitného územia v Tatrách - Lidl lesa sa snažíme o ekologický prístup aj na iných úrovniach. Naše letáky a propagačné materiály tlačíme na recyklovanom papieri, v našich predajniach a skladoch dbáme na energetickú úspornosť a ich efektívny vnútorný chod, ročne separujeme tisícky ton papiera a plastov. Zákazníkom poskytujeme možnosť odovzdať v našich filiálkach staré batérie,“ povedal hovorca spoločnosti Lidl Tomáš Bezák.

O spoločnosti Lidl

Spoločnosť Lidl Slovenská republika, v. o. s., otvorila svoje prvé predajne na Slovensku v roku 2004. Počas jej pôsobenia na slovenskom trhu sa jej podarilo rozšíriť obchodnú sieť na 121 predajní.

Spoločnosť Lidl pravidelne pripravuje pre svojich zákazníkov zľavové akcie a špeciálne tematické týždne. Okrem potravinárskeho sortimentu sú v rámci týchto akcií ponúkané aj potreby pre domácnosť, kanceláriu, šport, zábavu alebo domácich majstrov.

Okrem značkových výrobkov nájdu zákazníci v regáloch obchodov Lidl tiež vynikajúce produkty predávané pod vlastnou značkou, ako aj široký výber mliečnych a chladených výrobkov, údenín, rýb a hydinového mäsa. Navyše, denne nechýba čerstvé ovocie, zelenina a rozmanitý výber pečiva. Celý sortiment tovaru neustále podlieha prísnej kontrole kvality a len dodávatelia, ktorí spĺňajú tieto vysoké normy kvality, môžu svoj tovar do Lidlu dodávať.

Viac informácií na www.lidl.sk

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

lt gl

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring