OTS: LiveRamp a Yahoo spolupracujú na rozširovaní adresovateľnosti v rámci ...

TASR, 17. októbra 2023 16:05

OTS: LiveRamp a Yahoo spolupracujú na rozširovaní adresovateľnosti v rámci celého reklamného ekosystému

Vydavatelia, marketéri a mnohí iní budú môcť využívať lepšiu konektivitu bez straty signálu

NEW YORK 17. októbra (TASR/OTS) - (BUSINESS WIRE) – LiveRamp (NYSE: RAMP), popredná platforma na dátovú spoluprácu, a spoločnosť Yahoo dnes oznámili rozšírenie partnerstva s cieľom škálovať adresovateľnosť a zvýšiť dosah a vzájomnú spoluprácu v rámci reklamného ekosystému. Na základe tejto spolupráce budú môcť vydavatelia pomocou riešenia overenej prevádzky Authenticated Traffic Solution (ATS) teraz využiť možnosť identifikácie bez použitia cookies, Yahoo ConnectID a sprístupniť tak ďalší adresovateľný dopyt.

Značky, ktoré využívajú platformu Yahoo DSP, môžu ďalej zvýšiť svoj dosah prostredníctvom Yahoo ConnectID, ktorá ťaží z výhod služby RampID a rozšírenej škály riešenia ATS od LiveRamp.

Yahoo ConnectID vychádza z priamych spotrebiteľských vzťahov s takmer 200 miliónmi overených používateľov v USA, čo umožňuje viackanálový adresovateľný inventár v rámci všetkých domén vo vlastníctve a prevádzke Yahoo a tisícoch domén iných vydavateľov. RampID a riešenie LiveRamp Authenticated Traffic Solution podporujú prístup LiveRamp k identite založený na konkrétnej osobe a umožňujú overenú adresovateľnosť v prehliadačoch, mobilných zariadeniach a CTV v rámci stoviek destinácií. Klienti budú môcť rozvíjať hlbšie vzťahy so zákazníkmi, vytvárať hodnotu počas celej zákazníckej skúsenosti a udržiavať kontrolu nad dátami.

Vydavatelia, ktorí prijali riešenie ATS od LiveRamp, budú môcť dosiahnuť integráciu so službou Yahoo ConnectID s minimálnym úsilím a lepšie speňažiť svoju adresovateľnú ponuku. So spoločnosťou LiveRamp už spolupracuje viac ako 450 značiek, ktoré využívajú svoje interné dáta na personalizáciu skúseností spotrebiteľov. Vydavatelia a marketéri môžu z tohto partnerstva ťažiť bez potreby akejkoľvek ďalšej konfigurácie alebo zdrojov pre overené publikum podľa svojej škály a poskytovať prispôsobenú skúsenosť všade, kde na tom záleží. Vydavatelia by mali očakávať zvýšené speňaženie svojho overeného inventára prostredníctvom riešenia ATS, keďže Yahoo ConnectID odteraz poslúži ako identifikátor. Okrem toho budú mať marketéri, ktorí hľadajú riešenia po strate signálu, zvýšený dosah overených používateľov u vydavateľov, ktorí prijali RampID a/alebo Yahoo ConnectID prostredníctvom Yahoo DSP.

„Vkladáme vysokú dôveru do overenej adresovateľnosti a toto partnerstvo umožňuje vyšší dosah, ktorý pretrvá aj po strate signálu tretej strany,“ povedala Elizabeth Herbst-Bradyová, riaditeľka pre príjmy v spoločnosti Yahoo. „Marketérom a vydavateľom uľahčujeme využívanie týchto riešení a maximálne výsledky, a zároveň podporujeme plynulé transakcie v rámci otvoreného webu.“

„Spoločnosť Yahoo je silným zástancom overenej identity a konektivita, ktorú v rámci spolupráce umožňujeme naprieč ich DSP a Yahoo ConnectID, pomôže marketérom vytvoriť lepší svet bez straty signálu ako dnes,“ povedal Travis Clinger, hlavný viceprezident pre aktivácie a adresovateľnosť v LiveRamp. „Marketéri a vydavatelia majú teraz ešte väčšiu flexibilitu pri angažovaní, personalizácii a sledovaní zákazníckej skúsenosti.“

O spoločnosti LiveRamp

LiveRamp je platforma na dátovú spoluprácu, ktorú si vyberajú tie najinovatívnejšie spoločnosti na svete. Spoločnosť LiveRamp, ako prevratný líder v oblasti ochrany súkromia spotrebiteľov, dátovej etiky a základnej identity, určuje nový štandard pre budovanie prepojeného pohľadu na zákazníka s bezkonkurenčnou jasnosťou a kontextom, pričom zároveň chráni vzácnu značku a dôveru spotrebiteľov. LiveRamp ponúka úplnú flexibilitu spolupráce bez ohľadu na to, kde sa dáta nachádzajú, s cieľom podporiť najrôznejšie typy dátovej spolupráce – v rámci organizácií, medzi značkami a v rámci svojej prepracovanej globálnej siete špičkových partnerov.

Stovky globálnych inovátorov, od ikonických spotrebiteľských značiek a technologických gigantov až po banky, maloobchodníkov a poskytovateľov zdravotnej starostlivosti, sa spoliehajú na LiveRamp pri budovaní trvalej hodnoty značky a podnikania prehlbovaním angažovanosti a vernosti zákazníkov, aktiváciou nových partnerstiev a maximalizáciou hodnoty interných dát, pričom zostávajú na čele rýchlo sa vyvíjajúcich požiadaviek na dodržiavanie predpisov a ochranu osobných údajov. Spoločnosť LiveRamp sídli v San Franciscu v Kalifornii a má kancelárie po celom svete. Viac informácií nájdete na stránke LiveRamp.com.

O spoločnosti Yahoo

Spoločnosť Yahoo oslovuje takmer 900 miliónov ľudí na celom svete a približuje im financie, šport, nakupovanie, hry a správy – s dôveryhodnými produktmi, obsahom a technológiami, ktoré využívajú v každodennom živote. Partnerom poskytujeme komplexnú platformu pre firmy, ktorá im umožňuje posilniť rast a vytvoriť zmysluplnejšie prepojenia v oblasti reklamy, vyhľadávania a médií. Ak máte záujem o viac informácií, navštívte stránku yahooinc.com.

Originál tohto textu je oficiálna, záväzná verzia. Preklad uvádzame len ako pomocný text, odvolávajúci sa na originál, ktorý je jediným právne záväzným dokumentom.

Kontakty

Michelle Millsap

pr@liveramp.com

Zdroj: LiveRamp

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring