OTS: LiveRamp spúšťa novú integrovanú aktiváciu v rámci ...

TASR, 12. októbra 2023 9:23

OTS: LiveRamp spúšťa novú integrovanú aktiváciu v rámci clean room a vylepšené rozlíšenie identity vo všetkých hlavných cloudoch

Nové cloudové funkcie zamerané na ochranu súkromia pomáhajú klientom prekonať stratu signálu, presne prepojiť individuálnych zákazníkov v rámci podniku a efektívne osloviť viac spotrebiteľov v celom ekosystéme.

San Francisco 12.októbra (TASR/OTS) – (BUSINESS WIRE) – LiveRamp (NYSE: RAMP) dnes oznámila nové možnosti aktivácie v rámci clean room a rozlíšenie identity v cloude, ktoré umožnia klientom efektívnejšie aktivovať a prepojiť svoje dáta a zároveň získať prístup k hlbšej analytike a prehľadu o publiku. Značky, vydavatelia a technologické platformy tak môžu maximálne využiť hodnotu interných dát, hladko zjednotiť a aktivovať dáta z akéhokoľvek prostredia a prehĺbiť poznatky o spotrebiteľoch prostredníctvom podrobnejšieho merania – to všetko v rámci existujúceho podnikového technologického zásobníka alebo partnerského ekosystému.

Vďaka týmto vylepšeniam môže teraz viac ako 900 klientov spoločnosti LiveRamp využívať výhody ako:

Aktivácia pre stovky partnerov priamo z dátovej clean room spoločnosti Snowflake a LiveRamp. Vďaka novej generácii funkcií clean room integrovaným priamo do cloudu od spoločnosti LiveRamp môžu teraz klienti aktivovať svoje dáta so stovkami partnerov priamo na vybranej platforme na spoluprácu, vrátane platformy Snowflake a LiveRamp Clean Room, s vyššou presnosťou a konektivitou.

S RampID™ – identifikátorom na prepojenie digitálneho ekosystému najodolnejším z hľadiska ochrany súkromia – môžu klienti LiveRamp okamžite konať na základe nových poznatkov získaných prostredníctvom bezpečnej partnerskej spolupráce, a pritom dosahovať neporovnateľný rozsah a dosah. Vďaka bezproblémovému pripojeniu k najrozsiahlejšej dostupnej sieti bohatej na dáta ponúka LiveRamp aj možnosť aktivácie v rámci tohto ekosystému bez potreby používať viacero riešení alebo vytvárať novú integráciu pre každého partnera a platformu.

„Spolupráca so spoločnosťou LiveRamp na rozvoji funkcií clean room prostredníctvom našej platformy a ekosystému Converged pomohla zlepšiť aktiváciu interných dát a vytvoriť cielené, presné segmenty publika – to všetko z jediného prostredia,“ uviedol Mike Bregman, riaditeľ pre aktiváciu v spoločnosti Havas Media Network North America. „To umožnilo spoločnosti Havas Media lepšie podporovať klientov, ktorí na dosiahnutie obchodných cieľov potrebujú čoraz viac informácií z rôznych kanálov.“

„Dátové clean rooms sa stali kľúčovým nástrojom na poskytovanie väčšieho množstva informácií o zákazníkoch našim partnerom, pri zachovaní transparentnosti a kontroly, ktorú ako správca dát našich klientov vyžadujeme,“ povedal Brian Lin, hlavný viceprezident pre riadenie produktov a reklamu v spoločnosti Televisa Univision. „Možnosť aktivácie priamo z clean room novej generácie od LiveRamp prehlbuje rozsah našich strategických partnerstiev pri zachovaní najvyššej úrovne ochrany súkromia.“

Rozlíšenie identity v rámci všetkých hlavných cloudov prvé vo svojom odvetví. Vďaka funkciám rozlíšenia identity priamo v cloude sa teraz klienti môžu rozhodnúť rozšíriť svoje pseudonymizované interné dáta o známe dátové prvky, ako sú CRM a e-mailové adresy, priamo na svojej preferovanej cloudovej platforme vrátane AWS, Azure, Google Cloud, Databricks a Snowflake. Klienti LiveRamp teraz môžu maximalizovať návratnosť investícií do marketingu, nech sa ich dáta nachádzajú kdekoľvek.

Kvôli fragmentácii zákazníckych dát je odomknutie identity založenej na konkrétnej osobe v cloude aktuálne ešte stále výzvou. Napríklad, 86 % spotrebiteľov má viacero e-mailových adries, ktoré musia byť priradené k jednotlivcovi, ak chceme dosiahnuť najlepšiu aktiváciu a meranie hodnôt na trhu. Okrem toho majú spotrebitelia v priemere 13 pripojených zariadení, ktoré možno využiť na komplexnú stratégiu reklamy a merania. Menia sa aj nákupné zvyklosti jednotlivých domácností, čo komplikuje presné meranie atribúcie. Pomocou cloudových možností identity od LiveRamp dokážu spoločnosti riešiť tieto výzvy tým, že rozlíšia viacero osobných identifikátorov a priradia ich jednotlivcovi a domácnosti, čím zlepšia meranie, umožnia personalizovanejšiu reklamu a zároveň minimalizujú potrebu presunu dát.

„Možnosť využívať technológiu LiveRamp bez opustenia nášho cloudového prostredia je úžasnou výhodou,“ uviedol Seth Hirsh, partner a vedúci analytiky v spoločnosti Acadia. „Keď sa pozrieme na našu budúcnosť v systéme Snowflake, LiveRamp nám poskytne nástroje na zefektívnenie pridávania dát do cloudových dátových skladov, zameriavanie publika v rámci ekosystému a na zlepšenie výsledkov merania pre našich klientov bez toho, aby sme museli presúvať dáta medzi prostrediami.“

Kimberly Bloomstonová, SVP pre produkty v spoločnosti LiveRamp, dodala: „Zavedenie funkcií aktivácie a identifikácie priamo v cloude, optimalizovaných pre clean room, zabezpečuje podnikom možnosť škálovať dátové postupy, maximalizovať poznatky a budovať flexibilitu pre budúcnosť. Nové funkcie poskytujú prístup k inak nedostupným súborom dát, vďaka čomu je možné zjednodušiť aktiváciu kampaní a optimalizovať schopnosť dôsledne oslovovať spotrebiteľov presným spôsobom. Vďaka LiveRamp dokážu podniky rozvíjať svoje iniciatívy digitálnej transformácie popri požiadavkám značne fragmentovaného ekosystému a komplexných trasách svojich zákazníkov a partnerov, vrátane cloudov a clean rooms.“

LiveRamp pokračuje vo vývoji svojich riešení a posilňuje dátovú spoluprácu novej generácie v rámci štyroch kľúčových komponentov.

• Live/Identita: Budovanie infraštruktúry identity podniku zameranej na presnú identifikáciu a spárovanie zákazníkov v rámci rôznych kanálov, partnerov a platforiem, na dosiahnutie čo najprepojenejšieho pohľadu na zákazníka.

• Live/Prístup: Rozšírenie hodnoty dát, prehĺbenie porozumenia zákazníkom a oslovenie nového publika pomocou siete vysokokvalitných dátových partnerov spoločnosti LiveRamp.

• Live/Konektivita: Prekonanie straty signálu, prijatie perspektívnej adresovateľnosti a spojenie s hodnotným publikom vo veľkom meradle, kdekoľvek.

• Live/Prehľad: Podpora inovácie a možnosť výkonných meraní a analýz s robustnými funkciami clean room, s pokročilou kontrolou a oprávneniami, zabudovanie špičkových technológií na zvýšenie ochrany súkromia.

Viac informácií o prispôsobení riešení LiveRamp pre jedinečné potreby vášho podnikania nájdete na našej webovej stránke.

O spoločnosti LiveRamp

LiveRamp je platforma na dátovú spoluprácu, ktorú si vyberajú tie najinovatívnejšie spoločnosti na svete. Spoločnosť LiveRamp, ako prevratný líder v oblasti ochrany súkromia spotrebiteľov, dátovej etiky a podnikovej identity, určuje nový štandard pre budovanie prepojeného pohľadu na zákazníka s bezkonkurenčnou jasnosťou a kontextom, pričom zároveň chráni vzácnu značku a dôveru spotrebiteľov. LiveRamp ponúka úplnú flexibilitu spolupráce bez ohľadu na to, kde sa dáta nachádzajú, s cieľom podporiť najrôznejšie typy dátovej spolupráce – v rámci organizácií, medzi značkami a v rámci svojej prepracovanej globálnej siete špičkových partnerov. Stovky globálnych inovátorov, od ikonických spotrebiteľských značiek a technologických gigantov až po banky, maloobchodníkov a poskytovateľov zdravotnej starostlivosti, sa spoliehajú na LiveRamp pri budovaní trvalej hodnoty značky a podnikania prehlbovaním angažovanosti a vernosti zákazníkov, aktiváciou nových partnerstiev a maximalizáciou hodnoty interných dát, pričom zostávajú na čele rýchlo sa vyvíjajúcich požiadaviek na dodržiavanie predpisov a ochranu osobných údajov. Spoločnosť LiveRamp sídli v San Franciscu v Kalifornii a má kancelárie po celom svete. Viac informácií nájdete na stránke www.liveramp.com.

Originál tohto textu je oficiálna, záväzná verzia. Preklad uvádzame len ako pomocný text, odvolávajúci sa na originál, ktorý je jediným právne záväzným dokumentom.

Kontakty

Michelle Millsap

PR@liveramp.com

Zdroj: LiveRamp

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring