OTS: Mary Kay pokračuje na ceste k posilneniu ...

TASR, 15. decembra 2023 15:48

OTS: Mary Kay pokračuje na ceste k posilneniu postavenia: značka sa pridáva k zásadám posilnenia postavenia žien v Ázii a Tichomorí

Dallas 15. decembra (TASR/OTS) - (BUSINESS WIRE) - spoločnosť Mary Kay Inc., globálny zástanca posilnenia postavenia žien, vyhlásila k celosvetovému dňu podnikateliek, že sa oficiálne stala signatárom zásad posilnenia postavenia žien (Women‘s Empowerment Principles – WEP) v regióne Ázie a Tichomoria. V marci 2019 podnikla spoločnosť Mary Kay Inc. prvý krok na ceste k WEP a počas fóra WEP, ktoré sa konalo popri zasadnutí Komisie pre postavenie žien (CSW63) sa stala globálnym signatárom.

V čase, keď si spoločnosť Mary Kay pripomína 60. výročie svojho založenia, pripája sa k WEP, aby ešte viac upevnila svoju pozíciu lídra v oblasti podnikania žien v regióne Ázie a Tichomoria, kde je synonymom jedinečných obchodných príležitostí, podpory priaznivého pracovného prostredia a pomoci komunite prostredníctvom svojich iniciatív v oblasti spoločenskej zodpovednosti firiem (Corporate Social Responsibility – CSR).

Zásady WEP poskytujú spoločnostiam komplexný rámec na podporu rodovej rovnosti a posilnenia postavenia žien na pracovisku, na trhu a v komunite a na dosahovanie pozitívnych výsledkov pre spoločnosť a podnikanie. Zásady WEP, uvedené v roku 2010 z iniciatívy UN Women a UN Global Compact, vychádzajú z medzinárodných pracovných a ľudskoprávnych noriem a sú založené na poznaní, že pre podniky je dôležitá rodová rovnosť a posilnenie postavenia žien a nesú za ne zodpovednosť.

Wendy Wangová, prezidentka Mary Kay pre región Ázie a Tichomoria vo svojom vyhlásení uviedla:

„Postupom na svojej globálnej ceste WEP, na ktorú sa Mary Kay vydala v roku 2019, aktuálne v regióne Ázie a Tichomoria, potvrdzuje spoločnosť svoj záväzok pomôcť urýchliť odstraňovanie rodových rozdielov na pracovisku, na trhu a v komunitách. Posilnenie postavenia žien sa netýka len úspešnej kariéry – vyžaduje komplexný pohľad, plán na dosiahnutie merateľného pokroku a vplyvu, ako aj zapojenie všetkých zainteresovaných strán vrátane súkromného sektora – a presne to zabezpečujú zásady WEP. V spoločnosti Mary Kay podporujeme ženy zo všetkých spoločenských vrstiev v získavaní tých správnych nástrojov, mentorstva a vzdelania, aby sa mohli rozhodnúť pre plnohodnotný a zmysluplný život pre seba, svoje rodiny a komunity.“

Pri príležitosti osláv míľnika vo vzťahu k WEP v regióne Ázie a Tichomoria vydala Mary Kay China svoju vôbec prvú správu o vplyve Mary Kay China na posilnenie postavenia žien pod názvom „Thinking Like A Woman“ (Myslieť ako žena). Správa uplatňuje zásadu 7: „Meranie a vykazovanie“ a zásadu 6: „Komunitné iniciatívy a lobing.“

Zásady WEP v praxi:

Správa zverejňuje prácu a výsledky Mary Kay China v oblasti posilňovania postavenia žien s cieľom dosiahnuť úspech prostredníctvom viacerých prístupov v líderstve, na trhu, na pracovisku a v komunite. Ďalšie vydania správy budú pokrývať záväzky a vplyv Mary Kay v ďalších krajinách regiónu Ázie a Tichomoria, v ktorých spoločnosť pôsobí. Správa zdôrazňuje nasledujúce úspechy s ohľadom na 7 zásad WEP:

Dlhodobý líder a globálny zástanca posilnenia postavenia žien

• Mary Kay v regióne Ázie a Tichomoria sa stáva signatárom zásad WEP.

• Uplatňuje stratégiu rozvoja „všetko pre ňu“ s cieľom poskytovať všestrannú podporu nezávislým kozmetickým poradcom.

Posilnenie postavenia žien prostredníctvom podnikania

• Od roku 2022 do marca 2023 sa na školeniach zúčastnilo 1 327 082 nezávislých kozmetických poradkýň.

• V rokoch 2020 až 2022 investovala spoločnosť Mary Kay viac ako 80 miliónov RMB (čínskych jüanov) do digitálnej podpory na vyvinutie online a offline obchodných nástrojov pre kozmetické poradkyne.

Skvelé pracovisko pre ženy

• V roku 2022 bol podiel žien vo vedení aj medzi zamestnancami spoločnosti Mary Kay China 57 %, zatiaľ čo medzi zamestnancami, ktorí dosiahli povýšenie bolo 64 % žien.

• V roku 2022 sa 93 % zamestnancov spoločnosti Mary Kay China zúčastnilo školení v projektovom manažmente, trendoch na trhu a líderstve, pričom na jednu osobu pripadlo v priemere 1,6 školenia, 6 hodín školiaceho času a 1 500 RMB investovaných do školenia.

Pomoc komunitám

• Od apríla 2023, využilo programy CSR od Mary Kay China 257 117 žien celkom.

• V roku 2022 prispelo 1 267 nezávislých kozmetických poradkýň a zamestnancov Mary Kay China viac ako 9 000 hodinami dobrovoľníckej služby v rôznych oblastiach: slúžili ako nemedicínski dobrovoľníci v centre pre chirurgiu rozštepu pery a podnebia, pomáhali upratovať vo svojich komunitách alebo viedli bezplatné kurzy krásy na charitatívne účely.

O spoločnosti Mary Kay

Predtým. Teraz. Navždy. Mary Kay Ashová, jedna z prvých podnikateliek, ktorým sa podarilo prekonávať obchodné bariéry, založila svoju vysnívanú kozmetickú značku v Texase v roku 1963 s jediným cieľom: obohatiť život žien. Tento sen prekvital a rozrástol sa v globálnu spoločnosť s miliónmi nezávislých predajcov vo viac ako 35 krajinách. Spoločnosť Mary Kay už 60 rokov poskytuje ženám príležitosť definovať si vlastnú budúcnosť prostredníctvom vzdelávania, mentorstva, podpory a inovácií. Mary Kay investuje do vedy, ktorá stojí za krásou a výrobou špičkovej starostlivosti o pleť, dekoratívnej kozmetiky, výživových doplnkov a parfumov. Mary Kay verí v záchranu našej planéty pre budúce generácie, v ochranu žien postihnutých rakovinou a domácim násilím a v podporu mladých ľudí, aby nasledovali svoje sny. Viac informácií nájdete na stránkach marykayglobal.com, sledujte nás na sociálnych sieťach Facebook, Instagram a LinkedIn, alebo X (predtým známej ako Twitter).

Originál tohto textu je oficiálna, záväzná verzia. Preklad uvádzame len ako pomocný text, odvolávajúci sa na originál, ktorý je jediným právne záväzným dokumentom.

Fotografie/Galéria Multimédií dostupná na: https://www.businesswire.com/news/home/53871013/en

Kontakty

Mary Kay Inc. Corporate Communications

marykay.com/newsroom

972.687.5332 or media@mkcorp.com

Zdroj: Mary Kay Inc.

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring