Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 9. októbra 2013 12:48
Nitra 9. októbra (TASR-OTS) – Pätnásť ton tovaru rozvezú každý deň zákazníkom zamestnanci veľkoobchodu METRO Nitra v rámci služby METRO Distribúcia. Obchod v súčasnosti rozváža tovar do podnikateľských prevádzok vzdialených aj 100 kilometrov od veľkoobchodného centra. Záujem o službu neustále rastie, predstavitelia spoločnosti preto v utorok 8. októbra v Nitre otvorili zmodernizovanú a zväčšenú distribučnú platformu.
Vynovené priestory s celkovou rozlohou 338 štvorcových metrov (m2) predstavujú oproti pôvodnej platforme na rozvoz tovaru nárast plochy približne o tretinu. Disponujú štyrmi nakladacími rampami pre vozový park rozšírený o šesť dodávkových automobilov. "Nová platforma zatiaľ počíta s postupným zvýšením počtu zákazníkov asi o 30 percent, no kapacitne by bez problémov zvládla aj väčší nárast objemu rozvozov," priblížil riaditeľ nitrianskeho METRO Igor Losman.
Pribudli aj rozsiahle skladové priestory - takmer 90 m2 je venovaných čerstvým potravinám, cez 200 m2 na rôzny iný tovar a mraziaci box má rozlohu vyše 40 m2. Priamo na platforme sa nachádzajú aj paletové pozície na najpredávanejšie tovarové položky, vďaka čomu môže služba fungovať oveľa rýchlejšie, efektívnejšie a nezávislejšie od samotnej predajne, než tomu bolo doteraz.
METRO Cash & Carry má zastúpenie v 29 krajinách sveta s viac ako 700 veľkoobchodnými centrami. Zamestnáva viac ako 120.000 ľudí a v roku 2012 dosiahlo tržby vo výške 32 miliárd eur. METRO Cash & Carry je predajnou divíziou METRO GROUP, jednej z najväčších medzinárodných maloobchodných a veľkoobchodných spoločností. V roku 2012 dosiahla skupina tržby približne vo výške 67 miliárd eur. Celkovo má spoločnosť viac ako 280.000 zamestnancov a prevádzkuje približne 2200 predajných centier v 32 krajinách sveta.
V Slovenskej republike patrí do siete METRO Cash & Carry SR 6 veľkoobchodných centier pre podnikateľov s predajnou plochou každého 7500 m2. Široká ponuka tovaru, prevádzková výkonnosť, vyspelá logistika a priame nákupy vo veľkých objemoch umožňujú spoločnosti METRO predávať tovar za najvýhodnejšie veľkoobchodné ceny. METRO sa na Slovensku orientuje predovšetkým na tri skupiny zákazníkov – profesionálov z oblasti HoReCa, maloobchod a malé až stredné firmy, ktoré podporuje okrem širokej ponuky tovaru aj nadštandardnými službami na mieru. Viac na www.metro.sk alebo www.facebook.com/metro.sk.
UPOZORNENIE:
Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.
pop