OTS: MWC2024: Huawei uvádza riešenia špecifické pre ...

TASR, 8. marca 2024 8:58

OTS: MWC2024: Huawei uvádza riešenia špecifické pre jednotlivé scenáre v maloobchode

Barcelona 8. marca (TASR/OTS) - /PRNewswire/ - Na MWC Barcelona 2024 predstavila spoločnosť Huawei riešenie Smart Retail Solution, ktoré je určené pre maloobchodné areály, predajne a na prepojenie viacerých pobočiek. Séria riešení sa zameriava na inteligentné predajne, inteligentné sklady, energetickú efektívnosť a digitálny marketing. Využíva najnovšie technológie Wi-Fi, úložiska, cloudu a internetu vecí (IoT), ktoré pomáhajú spoločnostiam v maloobchode zvyšovať efektívnosť, znižovať náklady a zlepšovať skúsenosti spotrebiteľov.

Maloobchod je úzko prepojený s každodenným životom ľudí. Majitelia podnikov musia nielen držať krok s vyvíjajúcimi sa potrebami spotrebiteľov, ale tiež riešiť celý rad prevádzkových výziev. Medzi tieto výzvy patrí riadenie zásob, návštevnosť predajní, marketingové stratégie a náklady. V dôsledku toho sa zvyšuje digitalizácia maloobchodného odvetvia, ako aj jeho inteligentná modernizácia.

Smart Retail Solution, ktoré predstavila spoločnosť Huawei na MWC 2024, pozostáva zo štyroch riešení špecifických pre jednotlivé scenáre. Po prvé, riešenie inteligentnej predajne prichádza s integráciou zabezpečenia cloudovej siete a konvergovaným nasadením prístupových bodov (AP) a elektronických regálových štítkov (ESL). Využíva softvérovo definovanú rozľahlú sieť (SD-WAN) a Wi-Fi 6/7 na nasadenie vysokokvalitných sietí a AP+ESL zvyšuje prevádzkovú efektivitu. Po druhé, inteligentné skladové riešenie prináša systém riadenia zásob tovaru, ktorý kombinuje IoT, automatizované riadené vozidlá (AGV) a rádiofrekvenčnú identifikáciu (RFID). To uľahčuje automatické triedenie tovaru a vizualizované riadenie, čím zjednodušuje skladovú logistiku. S riešením energetickej účinnosti môžu senzory IoT pomôcť inteligentne nastaviť klimatizáciu a osvetlenie v nákupných centrách, šetriť energiu a znižovať emisie. Toto riešenie ponúka viacúčelovú bránu, ktorá integruje šesť funkcií a je ideálna na zníženie spotreby energie. Digitálne marketingové riešenie napokon umožňuje firemným skupinám získať štatistiky o návštevnosti a ďalšie informácie o riadení z každej predajne v ich prevádzke. Tieto informácie môžu využiť na optimalizáciu rozloženia obchodov a implementáciu presného marketingu založeného na analýze veľkých dát.

Tieto riešenia už využívajú veľké obchodné reťazce v Európe, na Strednom východe a v Ázii a Tichomorí. Do budúcnosti bude riešenie Smart Retail Solution od Huawei naďalej podporovať digitalizáciu a inteligentnú modernizáciu maloobchodných spoločností, čo v konečnom dôsledku prinesie spotrebiteľom na celom svete príjemnejšie zážitky z nakupovania.

Ďalšie informácie o Smart Retail Solution od spoločnosti Huawei nájdete na stránke:

https://e.huawei.com/cn/industries/retail

Foto: https://mma.prnewswire.com/media/2356818/image_986294_4242250.jpg

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring