Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 3. mája 2024 15:47
Bratislava 3. mája (TASR/OTS) - Jediný skutočný diskont s potravinami na Slovensku aj naďalej víťazí v súťaži Mastercard Obchodník roka a Shop roku.
V apríli sa opäť udeľovali prestížne ocenenia Mastercard Obchodník roka, ktoré odzrkadľujú obľúbenosť obchodníkov na Slovensku. „Za jedenásť rokov, počas ktorých udeľujeme ocenenie Mastercard Obchodník roka, sa slovenský maloobchodný trh výrazne zmenil. Vstúpili naň noví hráči, čo prinieslo posilnenie konkurencie, a slovenskí obchodníci tiež prišli s množstvom inovatívnych prístupov. Dve veci sa však nemenia – zákazníci hľadajú príjemné zážitky a pre obchodníkov je rozhodujúca ich spokojnosť pri nakupovaní,“ uviedla Jana Lvová, generálna riaditeľka Mastercard pre Českú republiku a Slovensko. Slovenskí zákazníci svoj názor nemenia – najobľúbenejším obchodníkom a zároveň najlepším obchodníkom s potravinami je Lidl.
Cenu verejnosti získal Lidl už jedenástykrát. V internetovom hlasovaní o tom rozhodlo celkovo 34 584 zákazníkov, ktorý mu priradili celkovo 112 294 hlasov, o vyše 50-tisíc viac než dostal druhý v poradí. „Z nášho pohľadu je toto ocenenie najlepším uznaním, najlepšou spätnou väzbou, akú môžeme dostať. O úspechu konkrétneho predajcu rozhodujú zákazníci, a preto je pre nás získanie jedenásteho verejného ocenenia veľkým zadosťučinením a záväzkom do budúcnosti. Budeme tvrdo pracovať na tom, aby Lidl bol aj v nasledujúcich rokoch tou správnou voľbou pre každého. Ďakujem všetkým našim zamestnancom, dodávateľom a partnerom, s ktorými nás spája spoločný cieľ - spokojnosť zákazníkov,“ povedala Zita Szlavikovics, generálna riaditeľka Lidl Slovenská republika. Cenu Obchodník roka s potravinami získal Lidl jubilejný desiaty raz. Zabodoval najmä v parametri zapamätateľnosti, zákazníci tiež preukázali vysokú mieru lojality.
U zákazníkov boduje aj eshop Lidla. V súťaži Shop roku získal cenu popularity v kategórií obchodné domy a tiež v absolútnom poradí, zvíťazil aj v cene kvality medzi obchodnými domami. O všetkých prvenstvách rozhodli zákazníci v hlasovaní na webe súťaže a priebežným hodnotením na stránke heureka.sk. Rovnako sa Lidlu darilo aj v predošlých troch ročníkoch.
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.