OTS: NIQ urýchľuje rast vymenovaním strategického vedenia ...

TASR, 20. decembra 2023 14:13

OTS: NIQ urýchľuje rast vymenovaním strategického vedenia na podporu inovácií v oblasti služieb spotrebiteľských panelov

Chicago 20. decembra (TASR/OTS) - (BUSINESS WIRE) - Spoločnosť NIQ, priekopník v oblasti informácií o spotrebiteľoch a trhu, s hrdosťou oznamuje vymenovanie Krisa Ewinga do funkcie globálneho prezidenta divízie pre služby spotrebiteľských panelov („Consumer Panel Services“ – CPS) s cieľom urýchliť rast, podporiť inovácie a poskytovať riešenia orientované na klienta. Toto menovanie do vedúcej pozície podčiarkuje stabilný záväzok NIQ rozširovať oblasť zákazníckeho merania v rámci rôznych kanálov a kategórií, a tak upevňovať svoju kľúčovú rolu pri posilňovaní odvetvia spotrebiteľsky baleného tovaru (CPG) V čase, keď spoločnosť NIQ oslavuje sté výročie od svojho založenia, preukazuje toto menovanie jej odhodlanie posunúť podnikanie v oblasti spotrebiteľských panelov do novej éry, v ktorej sú spoľahlivé poznatky založené na dátach nevyhnutné pre úspech odvetvia CPG.

Povýšenie Ewinga na pozíciu globálneho prezidenta pre služby spotrebiteľských panelov je dôkazom záväzku NIQ k pozdvihnutiu poznatkov založených na dátach do nebývalých výšin. Kris Ewing bude priamo podriadený Tracey Masseyovej, prevádzkovej riaditeľke spoločnosti NIQ, a jeho úlohou bude riadiť globálne rozširovanie činností spoločnosti v oblasti spotrebiteľských panelov. S dôrazom na diferencovanú ponuku produktov, špičkové technológie a tím kvalifikovaných odborníkov na nakupovanie a spotrebiteľov, bude Ewingovým cieľom zaviesť v odbore nové štandardy.

Keďže 76 % vedúcich pracovníkov v odvetví FMCG uviedlo, zmena správania spotrebiteľov a nových generácií prináša výzvu a príležitosť na ďalší rast, NIQ sa zameriava na plnenie záväzku voči klientom, že im poskytne do budúcnosti poznatky o spotrebiteľoch, ktoré umožnia značkám vytvárať dlhodobý rast.

„Som nesmierne rád, že dostávam príležitosť viesť toto dynamické prostredie,“ povedal Kris Ewing, globálny prezident pre služby spotrebiteľských panelov NIQ. „Naše odhodlanie rozvíjať sa a rozširovať svoje schopnosti je zásadné pre poskytovanie lepších služieb našim klientom a dosahovanie ambicióznych cieľov. Teším sa, že budem stáť v čele tejto cesty inovácií a rastu a zabezpečovať, aby naše stratégie zodpovedali stále sa vyvíjajúcim potrebám zákazníkov aj celého odvetvia.“

Spoločnosť NIQ strategicky uprednostňuje rozvoj služieb spotrebiteľských panelov v rámci celej organizácie, pričom spúšťa rad kľúčových krokov:

• Podpora vyššej prehľadnosti pre klientov prepojením služieb maloobchodného merania a služieb spotrebiteľských panelov prostredníctvom dynamického, integrovaného zobrazenia služby NIQ Discover (bude spustená v roku 2024).

• Posilnenie pokrytia, zastúpenia a kvality údajov CPS v rámci globálnych trhoch vďaka cieleným investíciám do popredných vzoriek v Spojenom kráľovstve, Francúzsku, Taliansku, Španielsku, Nemecku, Austrálii, Spojených štátoch a Kanade.

• Poskytovanie rozšírenej podpory prostredníctvom školenia, workshopov a myšlienkového líderstva poprednými odborníkmi v odvetví, s cieľom odhaliť nové cesty k rastu s využitím prvotriednych poznatkov z merania maloobchodu a spotrebiteľských panelov.

• Presnejšie a spoľahlivejšie čítanie trendov, najmä v kľúčových rastových kanáloch ako aj rozšírené pokrytie všetkých kanálov, kategórií a charakteristík.

Spoločnosť NIQ poháňa rýchly pokrok v oblasti merania, podporený významnými a strategickými investíciami do pokrytia a technológií. Spoločnosť uplatňuje výhľadový prístup a vytýčila si kľúčové iniciatívy na podporu výrazného rastu, pričom pilierom tohto strategického úsilia je CPS. NIQ sa vytrvalo drží svojho poslania priekopníckeho prístupu a inovácií v oblasti informácií o spotrebiteľoch a trhu, čo nás ženie vpred do budúcnosti bezkonkurenčného pokroku a transformačného vplyvu na odvetvie.

O spoločnosti NIQ

NIQ je spoločnosť s vedúcim postavením v oblasti informácií o spotrebiteľoch. Poskytuje najúplnejšie pochopenie nákupného správania spotrebiteľov a odhaľuje nové cesty k rastu. V roku 2023 sa spoločnosť NIQ spojila s GfK. Ide o spojenie dvoch lídrov v odvetví s jedinečným globálnym dosahom. Spoločnosť NIQ poskytuje v rámci svojho nástroja Full View™ holistické maloobchodné ukazovatele a najkomplexnejší prehľad o spotrebiteľoch, vďaka pokrokovým analýzam a moderným platformám.

NIQ, spoločnosť z portfólia Advent International, pôsobí na viac ako 100 trhoch a pokrýva viac ako 90 % svetovej populácie. Viac informácií nájdete na stránke NIQ.com.

Originál tohto textu je oficiálna, záväzná verzia. Preklad uvádzame len ako pomocný text, odvolávajúci sa na originál, ktorý je jediným právne záväzným dokumentom.

Kontakty

Médiá

Gillian Mosher

Vice President, Communications

(gillian.mosher@NIQ.com)

Zdroj: NIQ

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring