OTS: Nová pozícia pre Johanna Xaviera v Saatchi & Saatchi Fallon Group

TASR, 10. októbra 2012 11:06

Nová pozícia pre Johanna Xaviera v Saatchi & Saatchi Fallon Group

Finančný riaditeľ prechádza do divízie spoločnosti pre Áziu/krajiny tichomorskej oblasti, Čínu, Hongkong, Macao a Taiwan

LONDÝN, 9. október 2012 (PRNewswire) – Skupina Saatchi & Saatchi Fallon, celosvetová sieť reklamných agentúr, ktorú vlastní koncern Publicis, dnes ohlásila, že Johann Xavier, finančný riaditeľ pre región EMEA skupiny prechádza do divízie pre Áziu/tichomorskú oblasť. Presúva sa do rýchle rastúcich oblastí siete, teda do Ázie/tichomorských oblastí, Číny, Hongkongu, Macaa a Taiwanu. V týchto oblastiach bude tvoriť silné partnerstvá s dvoma regionálnymi generálnymi riaditeľmi, Chrisom Fosterom (Ázia/tichomorské oblasti) a Justinom Billingsleym (Čína, Hongkong, Macao a Taiwan).

(Foto: http://photos.prnewswire.com/prnh/20121009/NY88647)

"Táto nová, vzrušujúca úloha ponúka Johannovi príležitosť plne optimalizovať svoje podnikateľské obchodné inštinkty, pretože sa presúva do tohto regiónu, ktorý pre spoločnosť Saatchi predstavuje nárast. Určite nastanú veľké zmeny, ktoré ho udržia v strehu. Želáme mu veľa šťastia," povedal Robert Senior, generálny riaditeľ pre oblasť EMEA skupiny Saatchi & Saatchi Fallon.

Podľa Billa Cochranea, celosvetového finančného riaditeľa "Johann preukázal schopnosť pracovať veľmi efektívne v rámci mnohých regiónov. Ideálne sa hodí pre túto novú úlohu v tomto nesmierne energickom obchodnom prostredí. Je to ďalšia prirodzená etapa na ceste Johanna!"

Xavier berie so sebou cenné skúsenosti a vedomosti z obdobia, kedy pôsobil v Severnej Amerike ako prevádzkový riaditeľ spoločnosti Saatchi & Saatchi Canada (kde stratu premenil na zisk) a ako finančný riaditeľ pre oblasti EMEA, riadiac tento región v mimoriadne tvrdých ekonomických podmienkach. Okrem toho Xavierove skúsenosti v mnohých kultúrach a jeho schopnosť citlivo preklenúť rozdiely (samotnú oblasť EMEA tvorí až 17 rôznych krajín s veľmi individuálnymi spôsobmi práce) sú vhodné pre jeho štýl práce.

Xavier taktiež preukázal odbornosť pri znižovaní rizík a pri dodržiavaní predpisov, keď pracoval ako vedúci projektov pre spoločnosť Publicis Groupe.

Úspešne realizoval mnoho stratégií súvisiacich s fúziami a akvizíciami pre spoločnosť Saatchi & Saatchi. Nedávno inicioval transakciu na akvizíciu prevádzky v Južnej Afrike s partnermi Black Empowerment.

Xavier, absolvent MBA programu na škole Judge Business School v rámci univerzity University of Cambridge, bol nedávno spoluautorom práce o marketingu pre spoločnosť Baby Boomers pod názvom "Zlatá príležitosť: Marketing pre budúcu staršiu populáciu" (pôv. "A Golden Opportunity: Marketing To The Future Grey Population").

Xavier si veľmi váži kreativitu. "Chcem byť tou osobou, ktorá umožní skvelý kreatívny produkt a pomôže spoločnosti, aby získala svoj podiel na trhu a dostala sa na ďalšiu úroveň."

Teší sa na úzku spoluprácu s novými kolegami a konštatuje: "V meniacom sa svete očakávania klientov v tom, čo znamená marketing a čo poskytujú agentúry, sa vyžaduje, aby sme prijímali nové technológie a nachádzali kompenzačné modely, ktoré sú voči všetkým korektné a transparentné."

O spoločnosti Saatchi & Saatchi

Medzi zákazníkov siete tretej najväčšej holdingovej spoločnosti v oblasti komunikácií Saatchi & Saatchi, ktorá je súčasťou spoločnosti Publicis Groupe (OTC-QX: PUBGY), patria spoločnosti Deutsche Telekom/T-Mobile, General Mills, Kraft Foods/Cadbury, Mead Johnson, Novartis, Procter & Gamble, Sony Ericsson, Toyota a VISA Europe.

Kontakt:

James Byrne

+1-212-397-0081

james@gloryofcommerce.com  

Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

zsl

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring