Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 5. septembra 2012 9:48
Bratislava 5. septembra (TASR/OTS) - Do Projektu "Kvalita z našich regiónov", zameraného na podporu kúpy domácich produktov, sa zapojila už väčšina obchodných sietí pôsobiacich na Slovensku.
Siete BILLA, Carrefour, COOP Jednota Slovensko, Hypernova, Kaufland a Tesco prostredníctvom svojich letákov, časopisov vzdelávajú spotrebiteľa, prečo je dôležité nakupovať to, čo sa na Slovensku vypestuje a vyrobí. Zviditeľňovaním výrobkov označených logom "Kvalita z našich regiónov" v mieste predaja je cesta na zvýšenie podielu predaja domácich výrobkov. Partnerov Projektu pribúda aj z radu výrobcov a pestovateľov. Do jesennej kampane Projektu "Kvalita z našich regiónov", nazvanej Zlaté dno, sa zapojila spoločnosť Zeleninárska a Novofruct.
Spoločnosť Zeleninárska sa profiluje hlavne ako dodávateľ zemiakov a cibule, ale už jej názov znamená, že si nekladie hranice v sortimente čerstvej zeleniny a v prípade vhodnej príležitosti sa bude snažiť rozšíriť sortiment o ostatné produkty, pričom bude neustále hľadať nové spôsoby jej odbytu.
Novofruct, Nové Zámky je tradičná konzerváreň, ktorá je spracovateľom čerstvého ovocia, zeleniny a mäsa. Jej finálnymi produktmi sú dojčenská výživa (ovocná a zeleninová), dojčenské pokrmy, ovocné a zeleninové konzervy, mäsové nátierky a hotové jedlá.
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.
ji pop