OTS: P&G daruje mamám olympionikov zážitok ich života

TASR, 28. júla 2012 1:02

Bratislava 1. augusta (TASR-OTS) -

P&G hovorí "Ďakujem, mami" s lístkami na otvárací ceremoniál, aby mamy mohli vidieť svoje deti v pochode národov.

LONDÝN-(BUSINESS WIRE)—Spoločnosť Procter & Gamble (NYSE:PG), celosvetový partner olympijského hnutia, povedala špeciálne "Ďakujem, mami" mamám olympionikov zúčastňujúcich sa na Olympijských hrách v Londýne 2012.

Viac než šesťdesiat mám olympionikov pozvala spoločnosť P&G, aby sa zúčastnili na otváracom ceremoniáli, kde by sa pyšne pozreli na svojich synov a dcéry v pochode národov. Mamy dostali lístky ako darček, prekvapenie, 25. júla pri príležitosti otvorenia P&G Family Home, ako súčasti kampane spoločnosti Thank You Mom (Ďakujem, mami).

"Sme takí vzrušení, že sa môžeme podeliť o túto nezabudnuteľnú udalosť s toľkými úžasnými mamami," povedal Marc Pritchard, P&G Global Brand Building Officer. "Urobili pre úspech svojich detí veľa a išlo len o načasovanie ich účasti, aby tu mohli osláviť tento moment."

Christiane Despatie, mama športovca Alexandra Despatie, povedala: "Je to úžasné, lebo mnohé mamy a rodiny z dôvodu rodinných plánov alebo finančných dôvodov tu nemôžu byť a našťastie P&G uznáva všetky mamy na svete … a preto sme tu, aby sme oslávili našu prácu v pozícii mamy… ďakujem P&G!"

Kampaň P&G Thank You Mom uznáva a oslavuje mamy športovcov poďakovaním sa mamám za všetko, čo robia a je súčasťou celosvetového partnerstva P&G s Medzinárodným olympijským výborom (IOC). Ide o najväčšiu kampaň v 175-ročnej histórii P&G, ktorá bude trvať až do konca olympijských hier.

Pred cestou na otvárací ceremoniál boli mnohé mamy olympionikov pozvané do salónu P&G v štúdiu Wella, ktoré spoločnosť P&G otvorila na rozmaznávanie športovcov a ich rodín počas olympijských hier. Bol vybraný tím špičkových odborníkov na krásu a kaderníkov, aby v rámci kampane P&G Thank You Mom poskytovali svoje služby. Tieto služby zahŕňajú profesionálny účes a farbenie od profesionálov Wella, večerný styling od Pantene®, účes od Head Shoulders®, Gillette® a Braun®, dermatologickú konzultáciu od Olay® a makeup a patriotický nechtový dizajn od Max Factor®.

Kampaň Thank You Mom sa uvádza do života prostredníctvom rôznych mediálnych kanálov a v rámci spoločnosti s celosvetovo známym programom pre maloobchodníkov, ktorý začal v apríli a potrvá do augusta. V miliónoch obchodov na celom svete budú predstavené produkty P&G s tematikou olympijských hier. V rámci kampane P&G Thank You Mom sa P&G zaviazala poskytnúť podporu vo výške 5 miliónov dolárov pre lokálne mládežnícke športové programy v mnohých krajinách prostredníctvom časti predajov a darov od vedúcich značiek spoločnosti vrátane Pampers®, Tide®, Gillette a Pantene. Úplný zoznam materiálov a informácií týkajúcich sa kampane P&G Thank You Mom vrátane fotografií a videa nájdete na www.PGThankYouMomMediaCenter.com.

O spoločnosti Procter & Gamble

Značky P&G používajú približne 4,4 miliardy ľudí na celom svete. Spoločnosť má jedno z najsilnejších portfólií dôveryhodných kvalitných, vedúcich značiek vrátane Pampers®, Tide®, Ariel®, Always®, Whisper®, Pantene®, Mach3®, Bounty®, Dawn®, Fairy®, Gain®, Charmin®, Downy®, Lenor®, Iams®, Crest®, Oral-B®, Duracell®, Olay®, Head & Shoulders®, Wella®, Gillette®, Braun®, Fusion®, Ace®, Febreze®, Ambi Pur®, SK-II® a Vicks®. Komunita P&G zahŕňa prevádzky v približne 80 krajinách sveta. Najnovšie správy a podrobné informácie o spoločnosti P&G a jej značkách môžete nájsť na http://www.pg.com.

Kontakty

P&G Central Press Office +44 020 3657 7734 PG2012.im@pg.com

Zdroj: Procter & Gamble

Túto tlačovú správu si možete online pozrieť na: http://www.businesswire.com/news/home/20120728005006/en

Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

lh lg

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring