Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 28. júla 2012 1:02
Bratislava 1. augusta (TASR-OTS) -
P&G hovorí "Ďakujem, mami" s lístkami na otvárací ceremoniál, aby mamy mohli vidieť svoje deti v pochode národov.
LONDÝN-(BUSINESS WIRE)—Spoločnosť Procter & Gamble (NYSE:PG), celosvetový partner olympijského hnutia, povedala špeciálne "Ďakujem, mami" mamám olympionikov zúčastňujúcich sa na Olympijských hrách v Londýne 2012.
Viac než šesťdesiat mám olympionikov pozvala spoločnosť P&G, aby sa zúčastnili na otváracom ceremoniáli, kde by sa pyšne pozreli na svojich synov a dcéry v pochode národov. Mamy dostali lístky ako darček, prekvapenie, 25. júla pri príležitosti otvorenia P&G Family Home, ako súčasti kampane spoločnosti Thank You Mom (Ďakujem, mami).
"Sme takí vzrušení, že sa môžeme podeliť o túto nezabudnuteľnú udalosť s toľkými úžasnými mamami," povedal Marc Pritchard, P&G Global Brand Building Officer. "Urobili pre úspech svojich detí veľa a išlo len o načasovanie ich účasti, aby tu mohli osláviť tento moment."
Christiane Despatie, mama športovca Alexandra Despatie, povedala: "Je to úžasné, lebo mnohé mamy a rodiny z dôvodu rodinných plánov alebo finančných dôvodov tu nemôžu byť a našťastie P&G uznáva všetky mamy na svete … a preto sme tu, aby sme oslávili našu prácu v pozícii mamy… ďakujem P&G!"
Kampaň P&G Thank You Mom uznáva a oslavuje mamy športovcov poďakovaním sa mamám za všetko, čo robia a je súčasťou celosvetového partnerstva P&G s Medzinárodným olympijským výborom (IOC). Ide o najväčšiu kampaň v 175-ročnej histórii P&G, ktorá bude trvať až do konca olympijských hier.
Pred cestou na otvárací ceremoniál boli mnohé mamy olympionikov pozvané do salónu P&G v štúdiu Wella, ktoré spoločnosť P&G otvorila na rozmaznávanie športovcov a ich rodín počas olympijských hier. Bol vybraný tím špičkových odborníkov na krásu a kaderníkov, aby v rámci kampane P&G Thank You Mom poskytovali svoje služby. Tieto služby zahŕňajú profesionálny účes a farbenie od profesionálov Wella, večerný styling od Pantene®, účes od Head Shoulders®, Gillette® a Braun®, dermatologickú konzultáciu od Olay® a makeup a patriotický nechtový dizajn od Max Factor®.
Kampaň Thank You Mom sa uvádza do života prostredníctvom rôznych mediálnych kanálov a v rámci spoločnosti s celosvetovo známym programom pre maloobchodníkov, ktorý začal v apríli a potrvá do augusta. V miliónoch obchodov na celom svete budú predstavené produkty P&G s tematikou olympijských hier. V rámci kampane P&G Thank You Mom sa P&G zaviazala poskytnúť podporu vo výške 5 miliónov dolárov pre lokálne mládežnícke športové programy v mnohých krajinách prostredníctvom časti predajov a darov od vedúcich značiek spoločnosti vrátane Pampers®, Tide®, Gillette a Pantene. Úplný zoznam materiálov a informácií týkajúcich sa kampane P&G Thank You Mom vrátane fotografií a videa nájdete na www.PGThankYouMomMediaCenter.com.
O spoločnosti Procter & Gamble
Značky P&G používajú približne 4,4 miliardy ľudí na celom svete. Spoločnosť má jedno z najsilnejších portfólií dôveryhodných kvalitných, vedúcich značiek vrátane Pampers®, Tide®, Ariel®, Always®, Whisper®, Pantene®, Mach3®, Bounty®, Dawn®, Fairy®, Gain®, Charmin®, Downy®, Lenor®, Iams®, Crest®, Oral-B®, Duracell®, Olay®, Head & Shoulders®, Wella®, Gillette®, Braun®, Fusion®, Ace®, Febreze®, Ambi Pur®, SK-II® a Vicks®. Komunita P&G zahŕňa prevádzky v približne 80 krajinách sveta. Najnovšie správy a podrobné informácie o spoločnosti P&G a jej značkách môžete nájsť na http://www.pg.com.
Kontakty
P&G Central Press Office +44 020 3657 7734 PG2012.im@pg.com
Zdroj: Procter & Gamble
Túto tlačovú správu si možete online pozrieť na: http://www.businesswire.com/news/home/20120728005006/en
Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.
lh lg