OTS: Podiel dodávok televízorov Hisense na úrovni 14,06 % ...

TASR, 27. januára 2025 16:44

OTS: Podiel dodávok televízorov Hisense na úrovni 14,06 % v roku 2024, prvé dve globálne pozície tri roky po sebe

Qingdao 27. januára (TASR/OTS) - /PRNewswire/ - Hisense, popredná značka v oblasti spotrebnej elektroniky a domácich spotrebičov, posilnila svoju dominantnú pozíciu na svetovom trhu s televízormi a už tri roky po sebe dosiahla bezprecedentný druhý najvyšší ročný objem dodávok televízorov na svete. Podľa najnovšej správy od AVC Revo spoločnosť Hisense v roku 2024 preukázala výnimočné výsledky a zaznamenala výrazný medziročný nárast dodávok o 11,9 % s podielom na trhu 14,06 %. Od roku 2022 do roku 2024 sa televízory Hisense stabilne držia na druhom mieste v celosvetovom podiele dodávok televízorov tri roky po sebe.

V roku 2024 si spoločnosť Hisense upevnila pozíciu na celosvetovom trhu s televízormi s podielom 14,06 % na celosvetových dodávkach. Spoločnosť Hisense, ktorá ťaží zo sponzorovania veľkých športových podujatí a zo silného dopytu po veľkoplošných televízoroch, dosiahla v roku 2024 podiel 47 % na globálnom trhu s televízormi s uhlopriečkou nad 100 palcov, čím sa celosvetovo umiestnila na 1. mieste.

Za týmto úspechom stojí neúnavné úsilie spoločnosti Hisense o technologický pokrok. Na veľtrhu CES 2025 predstavila spoločnosť prevratné inovácie vrátane revolučného 116-palcového LED televízora TriChroma s technológiou lokálneho stmievania displeja RGB a 136-palcového MicroLED displeja pripraveného pre spotrebiteľov, ktoré predstavujú odvážnu víziu pre budúcnosť domácej zábavy. Hisense tiež pozdvihuje zážitok zo sledovania televízie na novú úroveň personalizácie a pohodlia. Tieto inovácie poskytnú fanúšikom pohlcujúci zážitok z Fifa Club World Cup 2025™. „Pre mňa boli tromi kľúčovými slovami roku 2024 vášeň, odhodlanie a inovácia." povedal David Gold, viceprezident Hisense International a prezident Hisense Americas. „S týmito tromi kľúčovými slovami sme dokázali skutočne dosiahnuť také silné výsledky po celý rok."

Od podpory inovácie inteligentných displejov s ultravysokým rozlíšením až po vytvorenie technológie AI, ktorá plynulo funguje v zákulisí; od pokrokových energeticky účinných riešení až po pohlcujúce zábavné zážitky sa spoločnosť Hisense zaviazala dodávať technológiu, ktorej základnom je poskytovanie skutočnej hodnoty spotrebiteľom a zlepšovaní spôsobu, akým ľudia žijú, komunikujú a užívajú si okamihy, na ktorých najviac záleží.

O spoločnosti Hisense

Hisense je popredná svetová značka domácich spotrebičov a spotrebnej elektroniky. Podľa spoločnosti Omdia sa Hisense umiestnila celosvetovo na 2. mieste v celkovom objeme dodávok televízorov a na 1. mieste v segmente 100 palcových televízorov. Spoločnosť sa rýchlo rozšírila a pôsobí vo viac ako 160 krajinách a špecializuje sa na multimediálny tovar, domáce spotrebiče a inteligentné IT informácie.

Foto: https://mma.prnewswire.com/media/2605299/1.jpg

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring