Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 27. januára 2025 16:44
OTS: Podiel dodávok televízorov Hisense na úrovni 14,06 % v roku 2024, prvé dve globálne pozície tri roky po sebe
Qingdao 27. januára (TASR/OTS) - /PRNewswire/ - Hisense, popredná značka v oblasti spotrebnej elektroniky a domácich spotrebičov, posilnila svoju dominantnú pozíciu na svetovom trhu s televízormi a už tri roky po sebe dosiahla bezprecedentný druhý najvyšší ročný objem dodávok televízorov na svete. Podľa najnovšej správy od AVC Revo spoločnosť Hisense v roku 2024 preukázala výnimočné výsledky a zaznamenala výrazný medziročný nárast dodávok o 11,9 % s podielom na trhu 14,06 %. Od roku 2022 do roku 2024 sa televízory Hisense stabilne držia na druhom mieste v celosvetovom podiele dodávok televízorov tri roky po sebe.
V roku 2024 si spoločnosť Hisense upevnila pozíciu na celosvetovom trhu s televízormi s podielom 14,06 % na celosvetových dodávkach. Spoločnosť Hisense, ktorá ťaží zo sponzorovania veľkých športových podujatí a zo silného dopytu po veľkoplošných televízoroch, dosiahla v roku 2024 podiel 47 % na globálnom trhu s televízormi s uhlopriečkou nad 100 palcov, čím sa celosvetovo umiestnila na 1. mieste.
Za týmto úspechom stojí neúnavné úsilie spoločnosti Hisense o technologický pokrok. Na veľtrhu CES 2025 predstavila spoločnosť prevratné inovácie vrátane revolučného 116-palcového LED televízora TriChroma s technológiou lokálneho stmievania displeja RGB a 136-palcového MicroLED displeja pripraveného pre spotrebiteľov, ktoré predstavujú odvážnu víziu pre budúcnosť domácej zábavy. Hisense tiež pozdvihuje zážitok zo sledovania televízie na novú úroveň personalizácie a pohodlia. Tieto inovácie poskytnú fanúšikom pohlcujúci zážitok z Fifa Club World Cup 2025™. „Pre mňa boli tromi kľúčovými slovami roku 2024 vášeň, odhodlanie a inovácia." povedal David Gold, viceprezident Hisense International a prezident Hisense Americas. „S týmito tromi kľúčovými slovami sme dokázali skutočne dosiahnuť také silné výsledky po celý rok."
Od podpory inovácie inteligentných displejov s ultravysokým rozlíšením až po vytvorenie technológie AI, ktorá plynulo funguje v zákulisí; od pokrokových energeticky účinných riešení až po pohlcujúce zábavné zážitky sa spoločnosť Hisense zaviazala dodávať technológiu, ktorej základnom je poskytovanie skutočnej hodnoty spotrebiteľom a zlepšovaní spôsobu, akým ľudia žijú, komunikujú a užívajú si okamihy, na ktorých najviac záleží.
O spoločnosti Hisense
Hisense je popredná svetová značka domácich spotrebičov a spotrebnej elektroniky. Podľa spoločnosti Omdia sa Hisense umiestnila celosvetovo na 2. mieste v celkovom objeme dodávok televízorov a na 1. mieste v segmente 100 palcových televízorov. Spoločnosť sa rýchlo rozšírila a pôsobí vo viac ako 160 krajinách a špecializuje sa na multimediálny tovar, domáce spotrebiče a inteligentné IT informácie.
Foto: https://mma.prnewswire.com/media/2605299/1.jpg
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.