Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 1. júla 2013 12:06
Bratislava 1. júla (TASR-OTS) - Kampaň spoločnosti Lidl a Štátnych lesov TANAP-u "Voda pre stromy" pokračuje, od 1. júla venuje obchodný reťazec z každej predanej 1,5 l fľaše minerálnej vody Saguaro 1 cent na výsadbu mladých stromčekov v Tatrách.
Spoločne sme na kalamitnom území vo Vysokých Tatrách vysadili už 100.000 stromčekov, naše hory však aj naďalej potrebujú našu pomoc. Rozhodli sme sa preto pokračovať v kampani "Voda pre stromy". Od 1. júla venujeme z každej predanej 1,5l fľaše minerálnej vody Saguaro 1 cent na výsadbu mladých stromčekov v Tatrách.
"Sme si vedomí spoločenskej zodpovednosti, ktorú máme. Sme jeden z najúspešnejších obchodných reťazcov na Slovensku, dosiahli sme veľkosť, ktorá nám umožňuje určitým spôsobom vracať späť, čo nám Slovensko dalo. Tatry sú symbolom Slovenska, a preto sme sa rozhodli prispieť k ich obnove," povedal generálny riaditeľ spoločnosti Lidl Stanislav Čajka.
V prvej fáze kampane "Voda pre stromy" sa nám od júla 2012 do marca 2013 vďaka našim zákazníkom podarilo vyčleniť prostriedky na výsadbu 75.000 stromčekov. Keďže v roku 2012 sme Štátnym lesom TANAP venovali 25.000 sadeničiek, v Lidl lese rastie už 100.000 stromčekov na ploche väčšej ako 45 hektárov. Nechceme však zostať iba pri finančných daroch, a preto sa aktívne zapájame do obnovy našich hôr. Na oboch doterajších výsadbách sa zúčastnilo niekoľko desiatok zamestnancov spoločnosti Lidl. V máji 2013 sme spoločnými silami vysadili 5200 sadeničiek, čo predstavuje nový slovenský rekord v kategórii "Najviac vysadených stromčekov za jeden deň".
"Sme vďační všetkým darcom, ktorí sa dobrovoľne rozhodnú prispievať k obnove tatranského lesa. Vítame každú pomoc," uviedol riaditeľ Štátnych lesov TANAP-u Peter Liška. Od roku 2006 sa už šestnásť súkromných subjektov nielen finančne, ale aj prácou vlastných zamestnancov zapojilo do obnovy kalamitného územia Tatranského národného parku. Spomedzi týchto spoločností venoval najväčší počet sadeníc práve Lidl. Smrekovo-smrekovcový Lidl les nájdete ho priamo nad Tatranskými Matliarmi, na trase modrej značky smerom na Malú Svišťovku.
Aktuálne informácie o projekte je možné nájsť na internetovej stránke www.lidl.sk či na oficiálnom facebookovom profile spoločnosti Lidl www.facebook.com/lidlslovensko.
O spoločnosti Lidl
Spoločnosť Lidl Slovenská republika, v.o.s., otvorila svoje prvé predajne na Slovensku v roku 2004. Počas jej pôsobenia na slovenskom trhu sa jej podarilo rozšíriť obchodnú sieť na 121. predajní.
Spoločnosť Lidl pravidelne pripravuje pre svojich zákazníkov zľavové akcie a špeciálne tematické týždne. Okrem potravinárskeho sortimentu sú v rámci týchto akcií ponúkané aj potreby pre domácnosť, kanceláriu, šport, zábavu alebo domácich majstrov.
Okrem značkových výrobkov nájdu zákazníci v regáloch obchodov Lidl tiež vynikajúce produkty predávané pod vlastnou značkou ako aj široký výber mliečnych a chladených výrobkov, údenín, rýb a hydinového mäsa. Navyše, denne nechýba čerstvé ovocie, zelenina a rozmanitý výber pečiva. Celý sortiment tovaru neustále podlieha prísnej kontrole kvality a len dodávatelia, ktorí spĺňajú tieto vysoké normy kvality, môžu svoj tovar do Lidlu dodávať.
Viac informácií na www.lidl.sk
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.
lk zll