Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 16. júla 2024 9:35
OTS: Prezident skupiny Hisense predstavuje strategický plán pre úspech spoločnosti do budúcnosti
Qingdao 15. júla (TASR/OTS) - /PRNewswire/ - Spoločnosť Hisense, globálny líder v oblasti domácich spotrebičov a spotrebnej elektroniky, dnes na svojej konferencii s partnermi v Berlíne, ktorá sa konala tesne pred finále EURO 2024™, predstavila svoje ambiciózne plány rastu. Fisher Yu, prezident Hisense Group, predniesol hlavný prejav s názvom „Beyond Champion, Beyond Glory", v ktorom načrtol strategické inovácie zamerané na pozdvihnutie značky, produkty a služby založené na konkrétnych scenároch, optimalizáciu priemyselnej štruktúry a odhodlanie k ďalšej globálnej expanzii.
Hisense už po tretíkrát sponzoruje majstrovstvá Európy UEFA a odhaľuje slogan „Hisense, viac ako značka", ktorý naznačuje stratégiu viacerých značiek. Inauguračné sponzorstvo spoločnosti v roku 2016 sa ukázalo ako významný míľnik, ktorý urýchlil globalizáciu prostredníctvom po sebe nasledujúcich sponzorstiev špičkových športových podujatí. Zahraničné príjmy Hisense sa medzitým päťkrát zvýšili o tri percentuálne body z 3,5 miliárd na 12 miliárd USD.
„S nadšením sledujeme, že si Hisense v prvej polovici roku 2024 udržiava silnú dynamiku," vysvetlil pán Yu. „Podnikanie spoločnosti Hisense 2C dosiahlo dvojciferný rast výnosov, pričom 18 % nárast na zámorských trhoch podčiarkuje úspech dlhodobej stratégie vychádzajúcej z orientácie na používateľa, technologických inovácií a globálnej vízie. Tento silný základ nám ideálne umožňuje implementovať strategické inovácie v oblasti značky, scenárov, priemyselnej štruktúry a globalizácie."
„V prvom štvrťroku 2024 sa dodávky televízorov Hisense umiestnili celosvetovo na 2. mieste už druhý rok po sebe. Neustále zmenšujeme náskok značky na 1. mieste a tešíme sa z budúcnosti."
Vo svojom prejave pán Yu podrobne opísal najnovšie vylepšenia, ktoré podčiarkujú záväzok spoločnosti Hisense k „technológii orientovanej na používateľa" a „najvyššej kvalite" pri vývoji nových funkcií a produktov na základe spätnej väzby od zákazníkov, čo gigantovi spotrebnej elektroniky umožňuje neustály rast na globálnom trhu. Spoločnosť sa tiež zameriava na vytváranie zážitkov inteligentnej domácnosti. Vybavenie domácnosti povyšuje nad rámec jednotlivých produktov tým, že myslí na celé užívateľské scenáre pri plánovaní produktov, výskume a vývoji aj marketingu.
Uprednostňuje pritom kompatibilitu medzi platformami v oblasti konektivity, bezpečnosti a umelej inteligencie s cieľom vytvárať inteligentnejšie produkty, ktoré predvídajú potreby používateľov a prekračujú ich.
V rámci udržiavania konkurenčnej výhody spoločnosť Hisense vylepšuje samostatné koncové zariadenia na holistické systémové riešenia. To zahŕňa technický základ, využitie platforiem cloudových služieb, ako je platforma ConnectLife pre inteligentné domáce zariadenia a veľký jazykový model AI HI-Star, ktorý zaisťuje interakciu a inteligenciu. Tieto systémové riešenia okrem toho uprednostňujú udržateľnosť a sú kompatibilné so širokým spektrom aplikácií v súlade s dlhodobými environmentálnymi a sociálnymi záväzkami spoločnosti Hisense. Hisense ako priekopník v tomto trende aktívne rozvíja podnikanie v oblasti inteligentnej prepravy, inteligentných budov, zdravotníctva, energetického manažmentu a automobilovej elektroniky, čím si upevňuje svoju pozíciu na čele trvalo udržateľného rozvoja.
Spoločnosť Hisense v rámci odhodlania ku globálnej expanzii modernizuje šesť regionálnych operačných centier, aby podporila budúci rast. Na základe existujúcej robustnej siete 26 výskumných a vývojových centier, 34 priemyselných parkov a výrobných základní, podporuje prístup Hisense „Mysli globálne, konaj lokálne" miestne talenty a posilňuje regionálnu výrobu, výskum a vývoj, ako aj dodávateľské reťazce. Vďaka tomu dokáže Hisense uspokojiť špecifické lokálne potreby produktmi na mieru prostredníctvom globálnych investícií do výskumu a vývoja.
Sponzorstvo Hisense UEFA EURO 2024™ pokračuje v marketingovej stratégii športového partnerstva a približuje značku globálnemu publiku. Kampaň Hisense „BEYOND GLORY" zdôrazňuje cieľ spoločnosti posúvať hranice, snažiť sa o ambiciózne ciele a odhodlanie vyvíjať priekopnícku technológiu domácich spotrebičov v snahe o zlepšenie každodenného života.
O spoločnosti Hisense
Hisense je poprednou svetovou značkou domácich spotrebičov a spotrebnej elektroniky a oficiálnym partnerom UEFA EURO 2024™. Podľa spoločnosti Omdia sa spoločnosť Hisense umiestnila v roku 2023 aj v 1. štvrťroku 2024 na 2. mieste v celosvetovom meradle v oblasti dodávok televízorov a na 1. mieste v segmente 100-palcových televízorov. Spoločnosť sa rýchlo rozšírila a pôsobí vo viac ako 160 krajinách a špecializuje sa na multimediálny tovar, domáce spotrebiče a inteligentné IT informácie.
Foto: https://mma.prnewswire.com/media/2460796/Hisense__More_Than_a_Brand_2.jpg
Foto: https://mma.prnewswire.com/media/2460797/Keynote.jpg
Foto: https://mma.prnewswire.com/media/2460798/Four_Upgrading.jpg
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.