OTS: Prvé inteligentné slúchadlá napojené na sociálne siete na trhu v roku 2013

TASR, 31. júla 2013 17:40

Prvé inteligentné slúchadlá napojené na sociálne siete na svete budú uvedené na trh ešte v roku 2013

- Súbor Muzik skvalitní spôsob, akým zákazníci získavajú, objavujú a zdieľajú hudbu

MIAMI BEACH, Florida, 29. júl 2013 (TASR-OTS) /PRNewswire/ -- Dnešok je dňom, kedy po uvedení produktu spoločnosti Muzik, inovatívnej spoločnosti, ktorá chce zmeniť spôsob vnímania hudby, na trh, dostanú slúchadlá označenie "smart" (inteligentné). Spoločnosť Muzik, ktorú založil oduševnený inovátor Jason Hardi, je priekopníkom nového priestoru s názvom Social Smartware™. Ten predstavuje bezproblémové prepojenie elektronických zariadení, obsahu a platforiem sociálnych médií, aby bolo možné okamžite a bez námahy hudbu získavať a zdieľať. Spoločnosť Muzik uvádza na trh celý rad inteligentných audio produktov synchronizovaných s mobilným ekosystémom Muzik, ktorý aktivuje novú vlnu inovácií v oblasti slúchadiel.

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20130729/NY54513LOGO-a )

(Fotografie: http://photos.prnewswire.com/prnh/20130729/NY54513-b )

(Fotografie: http://photos.prnewswire.com/prnh/20130729/NY54513-c )

(Fotografie: http://photos.prnewswire.com/prnh/20130729/NY54513-d )

Produkty spoločnosti Muzik zahŕňajú aj ich vlajkovú loď: inteligentné bezdrôtové slúchadlo, ktoré v sebe spája audio s vysokou kvalitou reprodukcie zvuku v jednoduchom elegantnom a uhladenom dizajne s jedinečným kapacitným dotykovým ovládaním. Ide o prvé slúchadlá na svete, ktoré umožňujú používateľom prirodzene zdieľať ich hudbu na Facebooku a Twitteri alebo okamžite poslať pieseň kdekoľvek na svete.

"Kým hudobný priemysel čelí svojim výzvam, aj technologické pokroky vytvorili svet príležitostí, ktorý si spoločnosť Muzik podmaňuje na vytvorenie úplne novej kategórie," povedal Jason Hardi, zakladateľ, prezident a generálny riaditeľ spoločnosti Muzik. "Slúchadlá už nikdy nebudú len predmetom na počúvanie hudby alebo na telefonovanie. Tie naše slúchadlá zlepšia spôsob získavania, zdieľania a prežívania hudby v spoločnosti. Okrem objavovania hudby sa teším aj na spoluprácu s odborníkmi v oblasti tvorby úžasných aplikácií, ktoré ešte zvýšia úroveň inteligentných slúchadiel."

"Po mojom poslednom projekte týkajúcom sa slúchadiel, som si uvedomil, že existuje oneskorenie v pokroku a inováciách v kategórii slúchadiel, preto som začal navrhovať slúchadlá, ktoré by zabezpečili skutočnú konektivitu s funkciami, ktoré ovláda zákazník. Keď som uvádzal Muzik do života, vedel som, že potrebujem niekoho, kto porozumie mojej vízii, kto má obchodného ducha a kto vynikajúco rozumie danému odboru," dodal Hardi. "John Cawley bol prirodzenou prvou voľbou vďaka jeho mnohým uznávaným realizovaným operáciám v hodnote niekoľkých miliónov dolárov v podnikateľskom prostredí a 10-ročným skúsenostiam v hudobnom priemysle."

John Cawley, vedúci divízie stratégie a podpredseda predstavenstva spoločnosti Muzik, prichádza do spoločnosti Muzik po úspešnej kariére vo funkcii COO v spoločnosti Music World Entertainment, ktorá zastupuje Beyonce a Destiny's Child.

"Nie sme ďalšou firmou v audio priestore zaoberajúcou sa slúchadlami," povedal Cawley. "Sme technologická spoločnosť vyrábajúca inteligentné slúchadlá a príslušenstvo. Jasonova vízia je geniálna a naším cieľom je jednoducho sa zaradiť medzi najinovatívnejšie spoločnosti na svete, ako napríklad Apple, Google, Microsoft, Nike a Samsung v jednom z najaktuálnejších sektorov, ktorým je technológia a pripojené zariadenia a príslušenstvo."

"Naše poslanie je úplne jasné," pokračoval Cawley. "Sústredíme sa na vývoj produktov a na budovanie portfólia patentov, pričom sa budeme neustále snažiť o vývoj najmodernejších produktov zabezpečujúcich čo najlepšiu užívateľskú skúsenosť."

V minulom roku Hardi a Cawley spolu vybudovali Muzik, vytvorili produktový rad s robustným hardvérom a softvérom a vytvorili silný tím, ktorý tvoria firmy, investori a pokrokovo zmýšľajúci strategickí partneri, ktorých cieľom je poskytnúť zákazníkom kvalitný interaktívny zážitok pri počúvaní hudby.

Slúchadlá Muzik a ostatné súvisiace produkty budú verejnosti dostupné vo 4. štvrťroku 2013. Predpredaj produktov Muzik bude oznámený čoskoro. Navštívte nás na adrese www.muzikofficial.com a prostredníctvom sociálnych médií @MuzikOfficial

O SPOLOČNOSTI MUZIK

Spoločnosť Muzik, ktorú založil Jason Hardi, je technologická spoločnosť, ktorá j priekopníkom v oblasti nového priestoru s názvom Social Smartware™. Poslaním spoločnosti Muzik je vytvárať najinteligentnejšie slúchadlá na svete navrhnuté pre smartfóny, ktoré spájajú najmodernejšiu technológiu a robustnú softvérovú platformu umožňujúcu spojenie ľudí prostredníctvom sociálnych médií. Informácie o spoločnosti Muzik nájdete online na adrese www.muzikofficial.com a prostredníctvom sociálnych médií @MuzikOfficial.

KONTAKT: Megan Pollock, DKC Public Relations, Marketing & Government Affairs, +1-202-552-5442, Megan_Pollock@dkcnews.com; Natalie Gerke, DKC Public Relations, Marketing & Government Affairs, +1-212-981-5124, Natalie_Gerke@dkcnews.com

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring