Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 17. marca 2025 12:23
OTS: Rekordná sledovanosť Krištáľového krídla: Na Jednotke si galavečer aspoň na tri minúty zaplo takmer 700.000 divákov
Divácky dlhodobo obľúbená šou Milujem Slovensko potvrdila svoju stabilnú pozíciu v piatkovom hlavnom vysielacom čase, kedy sa opätovne stala najsledovanejším nespravodajským programom a teší sa neutíchajúcej priazni divákov. Vynikajúci výsledok dosiahol priamy prenos zo slávnostného galavečera Krištáľové krídlo. Odovzdávanie ocenení najväčším osobnostiam Slovenska bolo počas soboty najsledovanejším nespravodajským programom dňa v prime-time a aspoň na tri minúty si ho zaplo až 689.000 divákov. Nedeľný Duel šampiónov si v silnej konkurencii udržal svoje postavenie a stal sa trhovou dvojkou v hlavnom vysielacom čase.
Bratislava 17. marca (TASR/OTS) - V piatok si premiérovú epizódu súťažnej šou Milujem Slovensko na Jednotke pozrelo 372.000 divákov pri trhovom podiele 20,4 % v cieľovej skupine 12+ a zaujala pozíciu najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa v hlavnom vysielacom čase. Diváci Dvojky si neskôr večer pozreli premiérovú epizódu talkšou Trochu inak s Adelou, ktorú videlo 91.000 divákov pri trhovom podiele 7,1 % v cieľovej skupine 12+.
V sobotu večer Jednotka priniesla divákom priamy prenos zo slávnostného galavečera Krištáľové krídlo. Odovzdávanie ocenení najväčším osobnostiam Slovenska si nenechalo ujsť 301.000 divákov pri trhovom podiele 17,9 % v cieľovej skupine 12+ a stalo sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa v prime-time. Relácia dosiahla najvyšší podiel na trhu od štartu peoplemetrov (jeseň 2004) a sledovanosť na úrovni druhého najvyššieho výkonu. Galavečer si aspoň na tri minúty zaplo až 689.000 divákov (AVRch).
V nedeľu ponúkla Jednotka divákom ďalšiu z finálových častí Duelu šampiónov. Spolu so súťažiacimi v štúdiu si pri televíznych obrazovkách svoje vedomosti porovnalo 302.000 divákov pri trhovom podiele 14,6 % v cieľovej skupine 12+. Relácia si udržala svoje stabilné postavenie a v silnej konkurencii bola opäť trhovou dvojkou v hlavnom vysielacom čase.
Počas nedeľňajšieho obeda ostali diváci verní politickej diskusnej relácii O 5 minút 12, ktorá sa aj počas uplynulého víkendu stala najsledovanejšou na trhu. Na Jednotke a spravodajskom okruhu :24 si ju pozrelo celkom 378.000 divákov. Na Jednotke ju videlo 306.000 divákov pri trhovom podiele 25,2 % v cieľovej skupine 12+. Na spravodajskom okruhu :24 sledovalo reláciu ďalších 72.000 divákov pri trhovom podiele 5,9 % v univerzálnej cieľovej skupine.
Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.