Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 2. októbra 2024 10:18
OTS: RevitaLash® Cosmetics oznamuje nový míľnik – viac ako 9 miliónov dolárov určených na boj proti rakovine prsníka
Ventura 2. októbra (TASR/OTS) - /PRNewswire/ - Kozmetická spoločnosť RevitaLash® Cosmetics („RevitaLash"), celosvetovo uznávaná pre svoje inovatívne produkty na skrášlenie mihalníc, obočia a vlasov, prehlbuje svoj záväzok v boji proti rakovine prsníka nielen počas mesiaca povedomia o rakovine prsníka. Od roku 2008 dosiahla spoločnosť míľnik viac ako 9 miliónov dolárov v podobe investovaných peňazí, produktov, ako aj podpory a investícií do výskumu rakoviny a iniciatív v oblasti starostlivosti o pacientov.
Od svojho založenia RevitaLash Cosmetics hrdo obhajuje túto snahu, motivovanú dedičstvom svojej zosnulej spoluzakladateľky Gayle Brinkenhoff, ktorá bojovala s rakovinou prsníka s odvahou a gráciou.
V rámci svojho trvalého záväzku Eternally Pink® (večne ružová) pokračuje RevitaLash Cosmetics vo svojom celoročnom filantropickom poslaní tým, že venuje časť výnosov z každého predaného produktu na priame financovanie prelomového výskumu a sprístupňuje väčšiemu počtu pacientov starostlivosť, ktorá im zachraňuje život.
Dosah značky sa prejavil prostredníctvom globálnych príspevkov do terapeutických služieb pre pacientov s rakovinou, vzdelávania sestier, posilnenia kampaní a kľúčových grantov na podporu špičkového výskumu v spolupráci s kľúčovými organizáciami ako City of Hope, Brigham and Women's Hospital, Future Dreams UK a ďalšími.
Tento rok, postupným ukončením výročnej iniciatívy balenia značky Global Pink, dokázala spoločnosť RevitaLash Cosmetics ušetriť 30 % výrobných nákladov. Tieto úspory opätovne investovala do svojho globálneho darcovského rozpočtu a realizovala skutočnú a hmatateľnú zmenu. Okrem toho značka pokračovala s medzinárodnými partnermi vo svojej iniciatíve „365". Tento rok sa prostredníctvom tohto programu už takmer 10 medzinárodných distribútorov značky spojilo s miestnymi organizáciami, ktoré sa zaoberajú rakovinou prsníka, čím sa upevnili partnerstvá s inštitúciami, ako je napríklad parížsky Institute Rafael, ktorý ponúka komplexnú starostlivosť pacientom a ich rodinám po skúsenosti s rakovinou. Značku už druhý rok po sebe uznal aj Biely dom za jej neochvejné úsilie o vytvorenie lepšej liečby a prístupu k onkologickej zdravotnej starostlivosti v subsaharských regiónoch Afriky.
„Sme neuveriteľne hrdí, že sme dosiahli míľnik vo výške viac ako 9 miliónov dolárov vyčlenených na boj proti rakovine prsníka," hovorí Dariel Sidney, viceprezidentka pre globálnu filantropiu a najstaršia dcéra Gayle Brinkenhoff. „Za všetko vďačíme našim zákazníkom. Len vďaka ich nákupom môžeme pokračovať vo financovaní iniciatív, ktoré menia životy – spoločne pomáhame zmeniť životy tých, ktorí čelia ťažkej diagnóze, a pomáhame dosahovať pokroky v hľadaní lieku."
Záväzok RevitaLash Cosmetic „Eternally Pink" je celoročnou iniciatívou. Ikonická ružová stužka na každom produkte slúži ako pripomienka tohto zmysluplného a trvalého záväzku. Týmto odhodlaním značka upevňuje svoju úlohu filantropického lídra v kozmetickom priemysle a neochvejne plní svoje poslanie pomáhať pacientom a ľuďom, ktorí prekonali chorobu, ako aj financovať výskum liečby.
Ďalšie informácie o iniciatívach spoločnosti RevitaLash Cosmetics v oblasti rakoviny prsníka alebo o tom, ako svojím nákupom podporíte túto iniciatícu, nájdete na stránke www.revitalash.com/pages/eternally-pink.
O spoločnosti RevitaLash® Cosmetics
RevitaLash Cosmetics je svetovým lídrom vo vývoji pokročilých produktov na skrášlenie rias, obočia a vlasov. Kolekcia, ktorá vznikla v roku 2006, zahŕňa oceňované sérum RevitaLash Advanced Eyelash Conditioner a sérum na obočie RevitaBrow Advanced Eyebrow Conditioner a je dostupná v ordináciách lekárov, kúpeľoch, salónoch a špecializovaných maloobchodných predajniach vo viac ako 70 krajinách. Spoločnosť RevitaLash Cosmetics ako podporovateľ neziskových iniciatív v oblasti rakoviny prsníka venuje časť výnosov na výskumné a vzdelávacie iniciatívy a podporuje komunitu zasiahnutú rakovinou prsníka celoročne, nielen v októbri. Viac informácií nájdete na stránke www.revitalash.com.
Foto: https://mma.prnewswire.com/media/2520068/RevitaLash_Cosmetics_Eternally_Pink.jpg
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.