OTS: RevitaLash® Cosmetics spúšťa iniciatívu globálneho ...

TASR, 3. októbra 2023 9:29

OTS: RevitaLash® Cosmetics spúšťa iniciatívu globálneho a lokálneho vplyvu v boji proti rakovine prsníka

Misa riadená Lash & Brow Leader pokračuje vo svojom celoročnom úsilí o zvýšenie povedomia o rakovine prsníka

Ventura 3. októbra (TASR/OTS) - /PRNewswire/ - RevitaLash ® Cosmeticss hrdosťou oznamuje každoročnú misiu spoločnosti Pink, ktorej cieľom je prispieť k boju proti rakovine prsníka. Cieľom tejto iniciatívy je poskytovať globálnu aj miestnu podporu organizáciám, ktoré sa venujú liečbe, výskumu a vzdelávaniu v oblasti rakoviny prsníka.

RevitaLash ® Cosmetics, známa svojimi inovatívnymi produktmi na skrášlenie rias, obočia a vlasov, má srdcový pôvod. Začalo to darom od manžela, dr. Michael Brinkenhoff, svojej milovanej manželke počas jej boja s rakovinou prsníka. Spoločnosť je aj dnes odhodlaná ctiť si odkaz zosnulej manželky dr. Brinkenhoffa, ktorá je spoluzakladateľkou RevitaLash ® Cosmetics Gayle Brinkenhoff.

Značka darovala v roku 2022 50 000 USD partnerovi City of Hope na financovanie liečby rakoviny prsníka, výskumu a vzdelávania zdravotných sestier v regióne subsaharskej Afriky, kde nie je dostatok služieb. Tento program priniesol hmatateľný rozdiel vo výsledkoch liečby pacientov a bol ocenený Bielym domom počas oficiálneho podujatia, na ktorom sa oceňovali podniky zo súkromného sektora, ktorých filantropické úsilie podporuje výskum rakoviny v Afrike. RevitaLash ® Cosmetics je hrdá na to, že aj v tomto roku podporuje Iniciatívu proti rakovine prsníka v Etiópii, mesta nádeje, darovaním 40 000 USD.

Okrem svojich globálnych cieľov v oblasti vplyvu zdvojnásobuje spoločnosť RevitaLash® Cosmetics svoj záväzok voči miestnym komunitám, v ktorých pôsobia jej partneri. Tento rok spoločnosť dorovná príspevky svojich medzinárodných distribučných partnerov na miestnu charitatívnu organizáciu na boj proti rakovine prsníka podľa ich výberu. Tento program poskytuje partnerom príležitosť významne ovplyvniť iniciatívy zamerané na boj proti rakovine prsníka v ich regiónoch a podporiť globálnu podporu spoločnosti RevitaLash ® Cosmetics.

"Prostredníctvom našej ružovej misie vyzývame našich globálnych partnerov, aby vytvorili trvalý vplyv v boji proti rakovine prsníka", povedala Dariel Sidney, viceprezidentka Filantropia a najstaršia dcéra Gayle Brinkenhoff. "Sme hrdí na to, že môžeme podporiť Iniciatívu proti rakovine prsníka v Etiópii, mesta nádeje, a umožniť našim distribútorom, aby aj oni prispeli k zmene vo svojich miestnych komunitách, a tým podporili pozitívne zmeny a zlepšili životy ľudí postihnutých rakovinou prsníka na celom svete". Tento rok od 1. septembra do 31. októbra20 23, budú ocenené výrobky značky umiestnené v slávnostných ružových obaloch na počesť tejto akcie. Za každú predanú špeciálnu edíciu rias RevitaLash® Advanced (3,5 ml/2,0 ml), RevitaLash® Advanced Sensitive (2,0 ml) a RevitaBrow® Advanced (3.0 ml) venuje spoločnosť 2 USD charitatívnym organizáciám na boj proti rakovine prsníka na celom svete, a to až do maximálnej výšky daru 170 000 USD.

Ponuka limitovanej edície je od septembra k dispozícii vo vybraných kúpeľoch, salónoch a špecializovaných predajniach a online na revitalash.com, kde bude k dispozícii od 1. septembra.

O RevitaLash® Cosmetics

RevitaLash® Cosmetics je svetovým lídrom vo vývoji pokročilých produktov na skrášľovanie rias, obočia a vlasov. Kolekcia bola založená v roku 2006 a zahŕňa oceňované RevitaLash® Advanced Mihalnica Conditioner a RevitaBrow® Advanced Eyebrow Conditioner a sú dostupné v lekárskych ordináciách, kúpeľoch, salónoch a špecializovaných predajniach v 70 krajinách. Spoločnosť RevitaLash® Cosmetics, ktorá podporuje neziskové iniciatívy v oblasti rakoviny prsníka, venuje časť svojich príjmov na výskumné a vzdelávacie iniciatívy, čím celoročne prispieva komunite bojujúcej proti rakovine prsníka, a to nielen v októbri. Viac informácií nájdete na stránke www.revitalash.com.

O organizácii City of Hope

City of Hope sa snaží meniť životy ľudí s rakovinou, cukrovkou a inými život ohrozujúcimi ochoreniami. Ich tím, ktorý má pobočky v Kalifornii, Arizone, Illinois a Georgii, pozostáva z viac ako 11 000 a zahŕňa výskumných pracovníkov, spolupracovníkov, vedcov, lekárov, zdravotné sestry, príbuzných zdravotníckych pracovníkov, postgraduálnych študentov, odborníkov na získavanie finančných prostriedkov, marketingových pracovníkov, dobrovoľníkov a podporný personál. Všetkých spája túžba nájsť lieky a zachrániť životy.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1216896/RevitaLash_Cosmetics_Logo.jpg

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring