Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 23. marca 2017 16:20
Bratislava 23. marca (TASR-OTS) - Konzultanti poradenskej firmy Forrester porovnali 14 dodávateľov softvéru pre tvorbu a manažment prediktívnych modelov. Za víťaza vyhlásili spoločnosť SAS. Dokážete predpovedať, čo si od vás ktorý zákazník s najväčšou pravdepodobnosťou kúpi najbližšie? Aký marketingový odkaz má najväčšiu šancu zaujať vašich potenciálnych klientov? Alebo ktoré zariadenia vo vašej infraštruktúre majú v blízkej dobe najväčšie riziko výpadku?
Prakticky každá interakcia so zákazníkom, biznis proces a dokonca strategické rozhodnutie, sa dá urobiť lepšie, ak mu predchádza prediktívna analýza dát, konštatujú konzultanti firmy Forrester v aktuálnej štúdii, ktorá porovnáva dodávateľov softvérových riešení pre prediktívnu analytiku a strojové učenie.
Ide o softvér, ktorý umožňuje odborníkom na dáta vytvárať prediktívne modely s využitím štatistiky a strojového učenia a poskytuje platformu pre využitie a správu prediktívnych modelov. Za vedúceho dodávateľa v tejto oblasti vyhodnotili konzultanti Forresteru spomedzi 14 kandidátov spoločnosť SAS, ktorá získala najvyššie skóre vo všetkých troch hodnotených kategóriách - v aktuálnej ponuke, v stratégii, aj v pozícii na trhu.
Forrester, ktorý radí zákazníkom pri výbere podnikových IT riešení, kládol v hodnotení dôraz na rolu strojového učenia pri tvorbe modelov. SAS Visual Suite podľa štúdie prináša prvotriedne nástroje pre prípravu, vizualizáciu a analýzu dát a poskytuje konzistentnú používateľskú skúsenosť, ktorú odborníci na dáta potrebujú pri vytváraní tých najsofistikovanejších dátových modelov. „Vízia SAS-u nie je obmedzená iba na inovácie softvérových nástrojov. Firma rýchlo naskočila na nové, sľubné analytické metódy, či už v štatistike, v ekonometrii, v optimalizácii, v strojovom učení, aj v interakciách pomocou prirodzenej ľudskej reči,“ sumarizuje Forrester.
O SPOLOČNOSTI SAS
SAS je lídrom v analytike. Prostredníctvom inovatívneho softvéru a služieb v oblasti analytiky, business intelligence a data managementu, SAS pomáha viac ako 83 000 spoločnostiam robiť lepšie rozhodnutia rýchlejšie. Už od roku 1976 dáva SAS svojim zákazníkom po celom svete THE POWER TO KNOW®.
Na Slovensku má SAS svoje zastúpenie od roku 1995 a špecializuje sa najmä na finančný sektor, telekomunikácie, energetiku a akademickú oblasť. Medzi najvýznamnejších klientov SAS-u na Slovensku patria: VÚB, a.s.; Slovenská Sporiteľňa, a.s.; Tatra banka, a.s.; Unicredit Bank Czech Republic and Slovakia; OTP Banka Slovensko, a.s.; Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s.; Kooperativa poisťovňa, a.s. VIG ; Union poisťovňa, a.s; Slovak Telekom, a.s., Štatistický úrad SR a iné. Viac informácií nájdete na: www.sas.com/slovakia.
SAS a všetky ďalšie názvy produktov a služieb SAS Institute Inc. Sú registrovanými ochrannými známkami SAS Institute Inc. v USA a ďalších krajinách. ® označuje registráciu v USA. Ďalšie značky a názvy produktov sú ochrannými známkami konkrétnych spoločností.© 2017
Navštívte prosím SAS Press Centrum: www.sas.com/presscenter
Kontakt:
Martin Valášek, Martin.Valasek@svk.sas.com, Tel.: +421 2 5778 0911, Mobil: +421 948 851 685
Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.